PDA

View Full Version : Treff Tybbern and Gunnar goes to Oslo!

Tyblazitar
21st August 2007, 22:58
Jah, da har undertegnede og Gunnar (Aznakh, for den prosenten her som ikke kjenner ham som Gunnar :P) lagt hodene i Cola-bløt og kommet frem til at en Oslotur med tilhørende treff høres særdeles attraktivt ut. Grunnet enkelte småproblemer med andre datoer og den tilnærmede nødvendigheten av å ha treffet på en lørdag, satte vi datoen til lørdag 1. september. Vi kommer nok til stasjonen noe gudsjammerlig tidlig (les: 12 :P), men siden vi er snille og greie tar vi hensyn til at folk liker å sove litt om morgenen. Vi sier derfor at vi går fra Outland Østbanehallen klokken 14:00, men dere må gjerne komme en stund før, for det sosiale samværets skyld. ;D

Dette ble planlagt veldig spontant i kveld, og vi har da egentlig ikke noen eksepsjonelt originale planer, men foreløpig er planen noe sånt:

Outland Østbanehallen
Neo-Tokyo
Japantorget
Spise (hvor finner vi ut senere, kommer litt an på hvor mange vi blir etc.)
Outland Paléet?

Med forbehold om endringer, innspill på dette er velkomne. Forbehold om endringer gjelder for så vidt det meste her, ettersom reise ikke er bestilt, og jeg ikke vet om jeg får fri fra jobb, men følte at jeg måtte lage en tråd fortest mulig, så folk får forberedt seg litt. :3

Jah, det var vel alt?

Kommer:
Tyblazitar
Aznakh
Heika-sama
Thamus
Miki
Sensei
Digoru
Red
Kataya
Grimlord
Mirashi
Ingen
EagleJin
Kawada

Kommer bare kanskje:
Anathea
kaw
marlee
Sketsj
Taly
Mulm
Sortulv
Shadowleaf

Heika-sama
21st August 2007, 23:03
Ohhh! Da burde jeg ha fått lønning! I'm so there! ;D

Antony
21st August 2007, 23:04
Count me inn!
Disse to kjekke karene skal få glede seg over mitt nærvær :toda:

(er rimelig sikker på at jeg kommer, må se an litt på økonomien..)

Mirashi
21st August 2007, 23:07
I may be there. And I may not be there. Det finner dere ut på dagen! :cip:

Anathea
21st August 2007, 23:33
Jeg kommer kanskje, men jeg skal på en liten lokal festival den dagen, så det er ikke helt sikkert. Og det kan funke tidligere på dagen også. :B

Thamus
22nd August 2007, 00:00
Er veldig hypp på å komme en tur, regner med at det går i boks.
(sier fra om annet skjer med andre ord! ;) )

Miki
22nd August 2007, 00:10
Jeg kommer nesten helt sikkert :3

Sensei
22nd August 2007, 00:21
Jeg er blakk til den 12. september. :(

Man får se... Sett meg opp på "vil gjerne komme, men tviler" listen :P

Tyblazitar
22nd August 2007, 00:25
Yay, så mange som har skrevet seg opp allerede! :D

*håpe veldig sterkt at sjefen min lar meg bytte bort den helgen*

Jeg er blakk til den 12. september. :(

Man får se... Sett meg opp på "vil gjerne komme, men tviler" listen :P
D:

Man har ikke alternative måter å finansiere noe sånt på? Jeg forsto visstnok at vi ville ha deg der. :3

Aznakh
22nd August 2007, 11:27
<3

Gleder meg som ein unge. Greit nok, litt ung er eg forsåvidt og, så det er ikkje så rart.

Sensei: du har bare med å kome! Eg spanderer (har jo tross alt ikkje sove burt sumarsnatta!)

kaw
22nd August 2007, 12:36
jeg kan kanskje... :)

Ingen
22nd August 2007, 14:46
tror ikke jeg kan,, det er fgr-møte den dagen,, jeg får se litt på klokkeslett osv

:mud: :kip:

Digoru
22nd August 2007, 14:47
I'll be there : D
skal vi møte opp i dress slik vi avtalte, Gunnar? :(

Sensei
22nd August 2007, 14:50
<3

Gleder meg som ein unge. Greit nok, litt ung er eg forsåvidt og, så det er ikkje så rart.

Sensei: du har bare med å kome! Eg spanderer (har jo tross alt ikkje sove burt sumarsnatta!)

Jeg skal gjøre mitt beste. Om jeg får dekket mat og bo-utgifter, så kanskje, men er så kjipt å snylte på andre ;(

Aznakh
22nd August 2007, 14:53
Jeg skal gjøre mitt beste. Om jeg får dekket mat og bo-utgifter, så kanskje, men er så kjipt å snylte på andre ;(

Ikkje når det er meg det er snakk om å snylte på?

I'll be there : D
skal vi møte opp i dress slik vi avtalte, Gunnar? :(

Tja... Skal me det?

Sensei
22nd August 2007, 14:57
Ikkje når det er meg det er snakk om å snylte på?Jo. :P

Meh, vi (jeg) finner sikkert en løsning på det ;O

Howl
22nd August 2007, 22:34
jeg kommer kanskje, må sjekke busser. Men det hadde vært morro, da kunne vi snakket blues og kanskje tatt en tur innom Tronsmo. De har egentlig mye bra blues der også, sammen med flott personale, gode bøker og gode tegneserier.

Red
22nd August 2007, 23:13
Jeg kommer!

Digoru
23rd August 2007, 14:43
Tja... Skal me det?

For min del kan vi godt gjøre det. :P
så det er opp til deg.

sketch
23rd August 2007, 15:41
sett meg på kanskje :3

Aznakh
23rd August 2007, 16:00
For min del kan vi godt gjøre det. :P
så det er opp til deg.

Ja, då gjer me det!

marlee
23rd August 2007, 20:26
Skriv meg opp på kanskje-lista. Mange søte mennesker som tar seg turen, så da skal jeg prøve å spare til toget.

Tyblazitar
23rd August 2007, 21:47
Ja, då gjer me det!
Dress? Jeg er med! :cip:

Tror jeg. Hvis flere kommer, i alle fall. :P

Hyggelig at folk vil komme! Noen som har smarte tips på dineringslokasjon?

Er forresten veldig sikkert at jeg kommer nå, har fått grønt lys av både jobb og hjem, så da mangler bare finansiering, som jeg antar skal gå knirkefritt.

Antony
23rd August 2007, 23:24
Dress hørtes nesten litt fristende ut. Se ikke bort i fra og også kanskje jeg dukker opp med det.

Må bare sjekke om den fortsatt passer : /

Kataya
24th August 2007, 08:48
Kataya har ikke noe liv så Kataya kommer!

=3

Neida, jeg har veldig lyst og så passer det faktisk også så jeg kommer.Derfor kan du føre meg opp på "kommer-lista."

Aznakh
24th August 2007, 09:10
Kataya har og bare med å komme!

Hadde vært usedvanlig stilig dersom et knippe gutter hadde møtt opp i finstasen! I'm for it!
If possible: rødt slips alle sammen (??)

Howl
24th August 2007, 21:48
skulle bare si ifra at det er tilbudsdag i bakgården til Tronsmo den dagen, så kanskje man kan ta en tur innom der?

Tyblazitar
24th August 2007, 21:50
skulle bare si ifra at det er tilbudsdag i bakgården til Tronsmo den dagen, så kanskje man kan ta en tur innom der?
Hvis det ikke er så langt fra alle andre stedene kan det jo være aktuelt, hva synes folket?

Taly
24th August 2007, 21:55
Jeg vil komme !
Er ikke helt sikker på om datoen passer, men sett meg på kanskje-listen så lenge :3

Howl
24th August 2007, 22:17
tronsmo ligger like veldig nærme paleet ved tullinløkka, altså ved museumene. de har egentlig en god samling av manga der, sånne serier som Akira og Lone Wolf and Cub.

Aznakh
24th August 2007, 23:59
.... Kvar er Tullinløkka?

Howl
25th August 2007, 01:37
hmm... ved nasjonalgalleriet, jeg er ikke så kjent, men jeg tror det er to kvartaler unna karl johan litt ovenfor paleet,

Grimlord
25th August 2007, 02:20
sett meg på lista.. jeg kommer.

Mulm
25th August 2007, 11:57
Sett meg på kanskje :P Kan hende jeg tusler innom senere på dagen..

EagleJin
25th August 2007, 23:26
Høres artig ut. Hopper innom dersom tilfeldighetene tillater det. Vet sikkert innen et par dager :s

Mirashi
26th August 2007, 13:09
Jeg har funnet ut at dette ikke skjer i faren min sin helg allikevel, derfor dukker jeg mest sannsynlig opp. (Takk, mamma, for at du lar meg dra alene -.-") Men er foooortsatt ikke 100% sikkert.

Tyblazitar
26th August 2007, 13:14
Jeg har funnet ut at dette ikke skjer i faren min sin helg allikevel, derfor dukker jeg mest sannsynlig opp. (Takk, mamma, for at du lar meg dra alene -.-") Men er foooortsatt ikke 100% sikkert.
Jeg setter deg på "kommer"-listen, jeg. :3

Hyggelig at så mange vil møte opp! ^^

Igjen ber jeg ærbødigst etter forslag til spisested, ettersom vi blir en del, og jeg ikke akkurat er lommekjent i Tigerstaden. Om ingen har noen råtips kunne kanskje Dolly være aktuelt, det gikk da fint sist gang? Eller tar vi det bare helt på sparket?

Mirashi
26th August 2007, 13:20
Så lenge det er fôr så er jeg der, samma for meg hvor vi eter ass. Though, det kommer til å være ganske flaut å være der uten noen jeg egentlig kjenner. o.o

Ingen
26th August 2007, 15:11
yay,, jeg kan komme, møtet er ferdig før dette begynner, men mulig jeg blir litt sen, men da løper jeg etter dere :stuart:

jeg synes vi spiser et billig sted:whistling:

EagleJin
26th August 2007, 17:25
*Wannabeedit: Kommer.

Eller tar vi det bare helt på sparket?
Er veldig tilhenger av slikt :D. La kreativiteten florere under vandringen <3

Izuma
28th August 2007, 08:16
alas... Husarrest... Dere får ha det kult ^^

Anathea
28th August 2007, 16:34
Jeg skal på Klubbrock XXL på Bøler, men jeg vet ikke om jeg skal være der hele dagen... Usikker på om jeg kommer. Overbevis meg? :DD

Ingen
28th August 2007, 16:37
det begynner jo vanligvis ikke før i sjutia, og dette klokken to.. du rekker fint begge deler. Eller ihvertfall mesteparten av dette og hele klubrock eller motsatt.

Antony
28th August 2007, 18:57
Pokker altså!
Det ser ikke ut som om jeg har penger til å komme meg til Oslo denne dagen likevel, da det plutselig dukket opp noen uforutsette laptop-utgifter :cry:

Husk likevel å ta bilder da! :alien:

Anathea
28th August 2007, 19:52
>_>;;
Klubbrock =/= Klubbrock XXL. Det begynner 14.00 og jeg skal se hvertfall 4-5 av de bandene som skal spille der, det er bare det at de er spredt utover dagen. D:

Jeg kan jo dra etter 14.30-bandet har spilt en halvtime, også dra til byen og møte dere, også dra tilbake sånn at jeg rekker 17.00-bandet. xDDD

Noen som vil at jeg skal gjøre det? :DDD

Aznakh
28th August 2007, 21:56
>_>;;
Klubbrock =/= Klubbrock XXL. Det begynner 14.00 og jeg skal se hvertfall 4-5 av de bandene som skal spille der, det er bare det at de er spredt utover dagen. D:

Jeg kan jo dra etter 14.30-bandet har spilt en halvtime, også dra til byen og møte dere, også dra tilbake sånn at jeg rekker 17.00-bandet. xDDD

Noen som vil at jeg skal gjøre det? :DDD

Sjølvsagt! Eg er gira på å treffe folk eg ikkje har truffe før, så det er bare bra!

Pokker altså!
Det ser ikke ut som om jeg har penger til å komme meg til Oslo denne dagen likevel, da det plutselig dukket opp noen uforutsette laptop-utgifter :cry:

Husk likevel å ta bilder da! :alien:

Du og!?
Faen då, skjerpings!

sortulv
29th August 2007, 23:43
Jeg dukker kanskje opp.

Sensei
29th August 2007, 23:51
Du og!?
Faen då, skjerpings!Det er dere som har elendig timing! :(

Før lønning = neinei
RETT etter lønning = WIN.

:P

Kawada
30th August 2007, 00:42
I og med at jeg så vidt jeg vet ikke kjenner noen her utafor forumet så...... kommer jeg definitivt!
Min dress, mine skjorter og mine slips befinner seg for tiden i en annen by, så jeg får nok ikke vært med på akkurat den biten, men jeg finner dere nok.

Mirashi
30th August 2007, 08:58
Gawd, jeg har blitt kjempeforkjølet. Jeg kommer uansett, men stemmen blir nok ikke med. *Host* *Hark* *Snørre*

Quakeulf
30th August 2007, 17:53
alas... Husarrest... Dere får ha det kult ^^

Husarrest, i 2007?

Howl
30th August 2007, 18:09
altså, blakk! Q_Q dere får klare dere ute meg.

Tyblazitar
30th August 2007, 21:10
I og med at jeg så vidt jeg vet ikke kjenner noen her utafor forumet så...... kommer jeg definitivt!
Min dress, mine skjorter og mine slips befinner seg for tiden i en annen by, så jeg får nok ikke vært med på akkurat den biten, men jeg finner dere nok.
=D

Gawd, jeg har blitt kjempeforkjølet. Jeg kommer uansett, men stemmen blir nok ikke med. *Host* *Hark* *Snørre*
=/

altså, blakk! Q_Q dere får klare dere ute meg.
D=

Hyggelig at så mange vil komme, uansett! ^^ Gleder meg stort nå. Må desverre også meddele at jeg heller ikke gidder å komme i dress. Dress = stress. :P

Digoru
30th August 2007, 22:36
Jeg har nå kjøpt billetter så jeg kommer >:U
Dress blir kjekt <3

Aznakh
31st August 2007, 00:52
Hyggelig at så mange vil komme, uansett! ^^ Gleder meg stort nå. Må desverre også meddele at jeg heller ikke gidder å komme i dress. Dress = stress. :P

WHAT!? :O

NO WAY!

Digoru
31st August 2007, 17:22
WHAT!? :O

NO WAY!

Jeg er enig med Aznakh! Dress er stas! Jeg _ELSKER_ å gå i dress <3

Tenketingen
31st August 2007, 17:45
skal enten på klubbrock XXL eller bursdag senere på dagen, men kommer muligens.

Mirashi
1st September 2007, 07:07
Ok, da har man endelig klart å stå opp! *Trøtt*
Tar toget klokka ti på ni, så jeg er inne klokka halv tolv cirka. Og så er det vel bare å vente på resten -___-

Anathea
1st September 2007, 11:45
Hmm... Jeg våknet nettopp, og har ikke peiling på når jeg kommer. xD Jeg må uansett ta t-banen som går 14.02 [tilbake mot meg altså] for å rekke bandet til vennene mine osv. O_o Er faktisk litt usikker på om jeg kommer, med tanke på at jeg får litt dårlig tid. ._.;;

Mitsukai
1st September 2007, 12:18
En stund siden jeg har vært her nå.. så så ikke dette treffet før nå i dag. Har lyst til å komme, men tørr ikke dra alene uten noen jeg kjenner. Så kommer hvis jeg klarer å få med issa-chan eller mikari. kanskje jeg kommer

EagleJin
1st September 2007, 17:36
Kom frem 12:02
Ventet på folk...

*Hjemme igjen*

Kuli å møte folk! <3
Kudos til Mirashi som faktisk var der før meg XD

Pocky... ! >.<. Bare navnet minner meg om japanerne i Turtles 3, altså de som viste stor interesse for vår verdens ishockey. "Hockyyyyyyyy!"

sortulv
1st September 2007, 17:38
Jeg skulle gjerne kommet i dag, men formen jeg pådro meg etter et aldri så lite beercrewtreff i går kveld kom i veien. ^^;

Thamus
1st September 2007, 20:42
Hihi, jeg er vel den eneste som klarte å drasse meg opp etter b33rcrew og dra på treffet ;p
(dåg jeg kom noe sent)

Men synes det var storkoz i dag, alt for lenge siden jeg har fått bli med på et slikt treff.
Fikk kjøpt med en liten Ruffy til nøkkelknippet mitt og ^^

Kissmet
1st September 2007, 21:37
Her er bildene folk ba meg laste opp.

Howl
1st September 2007, 21:48
uff, det var kjipt at jeg ikke kom, jeg hadde jo 600 kr på fredagen. D: men, hva er det tullet med at Tybbern er overvektig? han er bare god og rund.

Sharingan
1st September 2007, 22:01
uff, det var kjipt at jeg ikke kom, jeg hadde jo 600 kr på fredagen. D: men, hva er det tullet med at Tybbern er overvektig? han er bare god og rund.

AND HE GOT NEKO GLOVES!

Kawada
1st September 2007, 22:20
Hehe, nice.
Det var kjempekult å faktisk møte en del folk fra forumet, bør gjøres oftere! Til dere jeg ikke fikk sagt det til direkte (og dere andre); det var ufattelig hyggelig i dag, gleder meg til neste treff.

Kult noen faktisk tok med kamera, men fy f... jeg ser ille ut ved siden av Aznakh... Dress vs. hettegenser og frakk...

Mirashi
1st September 2007, 22:41
Kawada har pent hår.
Jeg syns dette var kjempestilig treff! Selvom en VISS OND PERSON ØDELA NEKOGLOVEN MIN!! D:
Anywho, jeg syns dette var et koooos treff :3 *Koserpå*

Heika-sama
2nd September 2007, 01:15
Veldig, veldig hyggelig treff med masse awesome mennesker. Kattepoter = vel brukte 300kr. <3

Kan jo slenge opp de få crappy bildene jeg fikk tatt med mobilkamera. ;P

Synd at så og si ingen hadde med kamera, mye bra udokumentert (hawt) kattepoteaction. :trist:

Quakeulf
2nd September 2007, 02:01
Jeg skulle vært der og stilt i dress selv, men så våknet jeg ikke før litt før 16:00. :p Dæsken steike Otacon, den vodkaen slo meg helt ut.

EagleJin
2nd September 2007, 02:41
Synd at så og si ingen hadde med kamera, mye bra udokumentert (hawt) kattepoteaction. :trist:

*Fikse til neste gang :o*

Red
2nd September 2007, 09:16
Det var gøy treff! Må gjøres igjen snart! ^^

Ingen
2nd September 2007, 11:02
det var gøy! og koselig. litt få bilder da men detfårgå.

gleder meg til neste treff. :D

kaw
2nd September 2007, 11:58
det var litt koselig, men får å være ærlig så skjønte jeg ikke så mye av lego starwars >.<
men fikk vite hvor japan torget var da :D, nå blir det mye reising framover ditt..

Digoru
2nd September 2007, 14:24
http://img.photobucket.com/albums/v201/the_grim_reaper/DSC00041.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v201/the_grim_reaper/VS_01-09-07_1913.jpg

Aznakh
2nd September 2007, 14:36
http://img.photobucket.com/albums/v201/the_grim_reaper/DSC00041.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v201/the_grim_reaper/VS_01-09-07_1913.jpg

Henholdsvis første- og sisteplassen i den uoffisielle gentlemankonkuransen på treffet. :flower:

Bildetekst til bildet av Tybbern: Rape is imminent! :wow:

Om noen leser dette i løpet av dagen: jeg og Tybbern reiser ikke hjem før rundt 22.30 i kveld, ta gjerne kontakt på 92811657.
Tyblazitar: finder of things.
Aznakh: putter of things.
Together we will look you up and put you down.
INGEN TULLETELEFONER PLX.

Kommentar fra Tyblazitar: WHY AM I DOING THIS TO MYSELF? D:

+ en liten hilsen fra Kawada som sitter ved siden av oss på Sidewalk Express, internettkafeen fra helvete på Oslo S.

Suma_chan
2nd September 2007, 15:11
:D Det lille jeg var på treffet var gøy. :) Gleder meg til neste treff. Da skal jeg komme før. Pockey!! :D

Kataya
2nd September 2007, 17:34
Festlige greier dette, synd jeg måtte hjem tidlig. Jeg var syk og jeg måtte hjem. lol xD Meeeen seriøøøst? den nye pockyen var eeekkel og pocky generelt er ekkelt og oppskrytt. Isen min derimot <3

Og så tryllestav da! En sånn vil jeg ha. Festlige bilder, synd jeg ikke orket å ta noen selv. =3

Mirashi
2nd September 2007, 17:46
Kataya, isen min var bedre enn din D:

Aznakh
2nd September 2007, 18:14
I konkurransen "hvem hadde best is?" vant Mirashi soleklart. Hun kjørte sikker vinner med en kombinasjon av sjokoladeis med sjokoladebiter i og pistasj, noe som tidlig ga henne en fordel overfor Kataya sin tvilsomme miks av fruktinspirert is fra feminasjoner.

Mangosorbet og andre utradisjonelle issorter gir dermed Kataya terningkast 2.
Mirashi vinner utvilsomt denne konkurransen med terningkast 4.
Trekk for kun 2 kuler og manglende vaniljeis.

Aznakh have spoken.

EagleJin
3rd September 2007, 03:12
Festlige greier dette, synd jeg måtte hjem tidlig. Jeg var syk og jeg måtte hjem. lol xD Meeeen seriøøøst? den nye pockyen var eeekkel og pocky generelt er ekkelt og oppskrytt.

Pockeeeeeeeyyyyyyyyyy!
Pocky er så oppskrytt at du bare må spise litt selv? :o :D
Kvalitetssikring er fint.

Tyblazitar
3rd September 2007, 07:39
Yay, det var awesome! 8D Moar pichtarz plx? Kissmet gikk jo og snappet i ett sett. :P

Pocky er win.

Alle utenom Kawada og Heika-sama feiler forresten episk for å gå hjem så tidlig. :toda:

Jeg har også et bilde eller to, men er for trøtt til å legge dem opp nå. Skole etter søvnløs natt på tog = >_<.

nya~~

Kawada
3rd September 2007, 16:12
Kawada har pent hår.

Takketakk.

Kataya
3rd September 2007, 18:57
Fjoller...

Isen min var <333
Dere har dårlig smak....

Otacon
3rd September 2007, 18:57
Dæsken steike Otacon, den vodkaen slo meg helt ut.

Serves you right för kommentaren om google i +18 forumet :P

Tyblazitar
3rd September 2007, 19:09
Dere har dårlig smak....
...sier hun som ikke liker Pocky. :toda:

Red
3rd September 2007, 20:01
Noen som IKKE liker POCKY?!?!?! :O

Tyblazitar
3rd September 2007, 20:06
Noen som IKKE liker POCKY?!?!?! :O
Noen som IKKE liker Nekonyanbou (http://www.tokyotimes.org/archives/plastic_pussy.jpg)? :O

Må si meg stolt over EagleJin som gikk fra "Pocky...? ;;>__>" til "POCKY! =D".

Heika-sama
3rd September 2007, 21:11
Noen som IKKE liker Nekonyanbou (http://www.tokyotimes.org/archives/plastic_pussy.jpg)? :O

Må si meg stolt over EagleJin som gikk fra "Pocky...? ;;>__>" til "POCKY! =D".

Ich bin Pocky, das kleine Krokodil?

*poke Red med Nekonyanbou*

Er også skuffa over at ingen flere ville være med på søndag.. :/ Gunnar som la ut nummeret sitt og greier. Tsk, tsk. :trist:

EagleJin
3rd September 2007, 22:02
"Pi pa Pocky. Pocky pocky pock."

Tyblaz: Du har en fremtid som selger/politiker med overtalelsesevnen :p

Kataya: Isen din så god ut den også. Mango(d) <3

Red
3rd September 2007, 22:41
*gjemme seg bak gardinene* EVIL NEKONYANBOU! Work of the devil! Should be illegal! *hiss hiss*

elin1801
13th September 2007, 10:59
oooh! nekonyanbou = noe av det grusomste verden har skapt *grøsse* fælt, fremdeles traumer av de ekle leddene som folk.. nei, dette blir for sterkt.. men de funka som klø-thingie da ^^

hehe, seint svar, jeg veit. men gøy å se bilder anyway

Vadjro
14th September 2007, 00:03
ehe he he *kremt* ja dette er veldig seint svar, sorry... men jeg har tre urdårlige bilder fra telefonen min, hvis noen har umåtelig lyst til å se...

Aznakh
14th September 2007, 08:12
ehe he he *kremt* ja dette er veldig seint svar, sorry... men jeg har tre urdårlige bilder fra telefonen min, hvis noen har umåtelig lyst til å se...

As always! Show us, please!

Vadjro
15th September 2007, 14:52
åkæi, vil bare gjøre folk oppmerksom på at dette er bilder tatt i full fart med telefonen får jeg måtte gå... med unntak ett og det er denne http://xa4.xanga.com/a6bd951650231147365115/s109401156.jpg

som ble tatt da alle sammen var på vår kjære neo tokyo, jeg hadde ikke råd

http://x7f.xanga.com/049d93e204631147365140/s109401177.jpg

http://x10.xanga.com/83cd9ae004631147365151/s109401188.jpg

og

http://xe5.xanga.com/7acd861661130147365174/s109401208.jpg

det var det:P

elin1801
16th September 2007, 13:29
meee =( jeg kan ikke se de to bildene i midten *Gråte*

Kawada
17th September 2007, 23:15
Fikk ikke opp bildene i midten jeg heller, men bruk de artige ctrl+c, ctrl+n og ctrl+v, så går alt så meget bedre...

Heika-sama
18th September 2007, 09:00
Bildet av meg og Orochimaru ble prioritert. >D

For de som er for late til ctrl-c, (ctrl-n/ctrl-t,) ctrl-v:

http://x7f.xanga.com/049d93e204631147365140/s109401177.jpg

http://x10.xanga.com/83cd9ae004631147365151/s109401188.jpg

Vadjro
18th September 2007, 15:28
takk heika^^

dere andre: smuff, latsabber. jeg kunne latt være å poste dem i det hele tatt.

elin1801
18th September 2007, 21:40
xD
omg! flotte bilder kiri ^^

Tyblazitar
20th September 2007, 23:35
Bah, nå poster jeg veldig sent, jeg vet, men fant ut at jeg også hadde tatt noen crappy mobilbilder.

Bilde 1: Gunnar har kledd seg for anledningen.
Bilde 2: Dressmenn.
Bilde 3: Dressmenn, take 2.
Bilde 4: Kataya med den ekle isen sin. :toda:
Bilde 5: ;;>__>
Bilde 6: Eplemost - 100% eplejuice! 8D
Bilde 7: Mirashi biter Digorus skulder.
Bilde 8: Litt for lett? :S

EDIT: ups, bildene ble gigantiske. Gadd ikke å redigere dem. :P

Digoru
20th September 2007, 23:53
Bilde 7: Mirashi biter Digorus skulder.

Med Marlee som statist, ikke glem det.

Tyblazitar
21st September 2007, 00:10
Med Marlee som statist, ikke glem det.
Jaok, da. Så har man også EagleJin som statist på bilde 2 og 3, og Heika-sama som statist på Eplemostbildet, og ukjente statister på Astérix-bildet. :P