PDA

View Full Version : Treff Grillfest i Kr.sand?

Setsuna
5th July 2007, 11:13
Hei folkens,

Er det noen som er interessert i grillfest treff her i Kr.sand?
Hensikten med denne grillfest er for å bli mer kjent med alle (både for de som har kjempe interesser for anime/manga/jrock++ og de som er mindre interessert/'newbie').

Det som er fordel med en slik grillfest er som sagt at alle kan bli litt mer kjent med hverandre, da blir det kanskje letter og arrangere noe større fester i Kr.sand etter hvert... For de som vil, kan dere benytte denne anledning med å diskutere med andre om arrangement av større events ^_~

Det andre fordel med grillfest er at det blir lave kostnader... slik at både 'rike' og 'fattige' studenter kan være med =P

Jeg trenger litt hjelp med følgende:
- Sted; Har dere noe anbefaling? Jeg foretrekker et sted med mindre folk (ikke offentlig sted) slik at de som vil prøve på cosplay men som er litt skeptisk kan få gjort det.
- Dato; Det skal være i sommer... jeg blir borte på ferie til juli, så da må vi ta det til august... Kanskje første uke til august?
- Grill; Er det noen som kan ta ansvar for det? Kostnad splittes mellom alle som kommer.
- Mat/drikke/godteri; Alle tar med mat selv! Enkelt og greit
- Musikk; Noen må ta med høytaler/cdspiller/mp3 whatever... Jeg har ipod, men ingen høytaler (som går på batteri)
- Aktiv person; Jeg trenger noen aktive personer som kan hjelpe til. Koordinator er også ønskelig!
- Hvem kommer?; Gi meg en tilbakemelding hvem som er interessert!

For dere som leser denne melding, spre det videre til deres venner og venninner! XD
Har dere flere tips eller råd, si ifra!!
Håper det blir mange som kommer ^^=

Chine
5th July 2007, 15:17
Jeg kan kanskje være med men vi får se ^_^ Får håpe være blir fint da, Får akkuratt nå er det ikke drømmeværet xD

Rinfu-Chan
5th July 2007, 16:35
Jeg kommer kanskje, ^^