PDA

View Full Version : Treff Offisielt grilltreff frognerparken 7.juli

Japani
26th June 2007, 10:30
Nå er det tid for sommer og grilling!

Når?
7. Juli kl. 12.00

Hvor?
Møt opp utenfor Outland Østbanehallen (Oslo S)

Hva skal jeg ta med?
Grillmat, minigrill og godt humør.

Vi drar samlet opp til Frognerparken hvor det blir konkurranser, leking, cosplay (for de som ønsker det), tegning og hva dere ellers måtte ønske.Vi håper det blir fint vær, hvis ikke kommer vi tilbake til dere med eventuelle endringer.

Si gjerne ifra om dere kan komme i denne tråden så man har et ca. tall på hvor mange som møter opp.

Smiph
26th June 2007, 10:37
Jeg kommer selvsagt!
Siden jeg er eventmanager kan man pm'e meg med alle spørsmål man lurer på med grilltreffet. Det er også bare å ta kontakt med meg under treffet.

Kissmet
26th June 2007, 10:40
Cam inc.

sortulv
26th June 2007, 13:42
Jeg kommer selvfølgelig.

Sensei
26th June 2007, 13:50
Jeg har veldig lyst til å komme, men jeg er redd økonomien ikke strekker til :/

Jeg har brukt opp det lille jeg fikk i feriepenger. Relativt nyansatt og slik.. blir jo masse feriepenger av det... Og jeg får ikke skikkelig lønning igjen før 12. Juli.

Om jeg på en eller annen måte får penger nok kommer jeg.

Imbefalath
26th June 2007, 13:59
Grilling in the Frognerpark, wohoo~
Be there or stay hungry and antisocial! Jeg kommer, og alle burde da komme bare på grunn av meg. Mhm! (les: I want to be friends) n_n

sortulv
26th June 2007, 15:29
I will be your friend. :3

Digoru
26th June 2007, 15:54
Jeg kommer o/

Howl
26th June 2007, 17:17
Jeg har veldig lyst til å komme, men jeg er redd økonomien ikke strekker til :/

Jeg har brukt opp det lille jeg fikk i feriepenger. Relativt nyansatt og slik.. blir jo masse feriepenger av det... Og jeg får ikke skikkelig lønning igjen før 12. Juli.

Om jeg på en eller annen måte får penger nok kommer jeg.

be din mor om hjelp

og jeg kommer kanskje!

Imbefalath
26th June 2007, 17:47
I will be your friend. :3

Yaaay! Noen fler?

Howl
26th June 2007, 17:49
Yaaay! Noen fler?

kan jeg? :3

viddy
26th June 2007, 17:58
Imma Comin With My Lazah!

Sensei
26th June 2007, 18:09
Yaaay! Noen fler?I can \o

Jeg vurdere å starte et "hjelp sensei med busspenger+mat innsamling" :sorcerer:

Howl
26th June 2007, 18:59
I can \o

Jeg vurdere å starte et "hjelp sensei med busspenger+mat innsamling" :sorcerer:

hva med dine foreldre?

Midori
26th June 2007, 20:52
Ja, jeg kommer jeg også tror jeg. o.o;

Havok
26th June 2007, 22:25
Yaaay! Noen fler?Sign me up! o7

Heika-sama
26th June 2007, 23:04
Jeg kommer! :3

sketch
27th June 2007, 00:12
om jobben ikke kommer i veien, så er jeg med :D

Sharingan
27th June 2007, 08:27
Sign me up! o7

Get me there too!

Smiph
28th June 2007, 10:56
Driver å lager spørsmål til det jeg tror kommer til å bli et veldig kult rebusløp så håper mange melder seg på.

Vesnet
28th June 2007, 13:57
jeg kommer veldig. Mmmm maaat. Håper været blir bra også

Howl
28th June 2007, 19:39
omg, jeg kunne vist ikke likevel, jeg skal til hvaler!

Bahada
28th June 2007, 21:58
Jeg kommer KANSKJE, økonomien er på topp, det er greit, men jeg VET DET ER NOE som skjer denne dagen. Men kommer ikke på hva det er.

Yuiko
29th June 2007, 10:12
Yay! Meld meg på :3

Edit: Hvis ikke jeg også skal til Hvaler O:

Tito Kato
30th June 2007, 11:46
Be there or stay hungry and antisocial!

but I want to be hungry and antisocial....... pritty please can I?

----------------------------
kan ikke komme, skal til Naxos.
hmmmm. dere får ha det morsomt uten meg-.-'

jippi et treff uten Onkel kato, ja nå blir det skikkert kjempe fest!
Alle hater gamle onkel kato-.-'

Mirashi
30th June 2007, 17:23
Kommer kanskje, vi får se om jeg husker det xD Drar kanskje med meg Kirara.

Kirara
30th June 2007, 23:29
jeg er med^^ og JEG tar med Mishan :lur:

Ichiro
1st July 2007, 14:26
ARG.... Jeg kan ikke komme, er på ferie i langvekkistan.
Ha en fin dag da folkens!

Toby Christ
1st July 2007, 19:40
Dette hørtes jo gøy ut!

Toby kommer! Og han kommuniserer i tredje person!

Steinus
2nd July 2007, 13:28
Kanskje jeg dukker opp... Har ikke vært på treff siden fabruar nå...

Otacon
2nd July 2007, 17:26
Hade varit morsomt, men jag är ingen flink brukare på Japani och har bara varit på desucon, så känner ingen hehe. Men antar att det är en bra start på att lära känna lite folk :D

Smiph
3rd July 2007, 00:06
Hade varit morsomt, men jag är ingen flink brukare på Japani och har bara varit på desucon, så känner ingen hehe. Men antar att det är en bra start på att lära känna lite folk :D
Det er det! Syns du bør komme. :ja:

Rhaven
3rd July 2007, 12:15
Jeg kjenner ingen her unntatt at jeg vet hvem den ærede Toby Christ er. =O Derfor vet jeg ikke om jeg tør å komme! Tenk om noen har glemt å ta med grillmat og så bestemmer de seg for å spise meg siden ingen kjenner meg likevel! Da hadde jeg blitt litt lei meg.

Mirashi
3rd July 2007, 13:09
Jeg kjenner ingen her unntatt at jeg vet hvem den ærede Toby Christ er. =O Derfor vet jeg ikke om jeg tør å komme! Tenk om noen har glemt å ta med grillmat og så bestemmer de seg for å spise meg siden ingen kjenner meg likevel! Da hadde jeg blitt litt lei meg.

Du hadde nok ikke blitt lei deg vennen, du hadde jo vært død n_n Syns du skal stikke innom though, jo fler jo bedre.

Otacon
3rd July 2007, 15:14

Men det är great, då är vi 2 ^^

Vädret ser inte ut att bli bra till helgen, ska regna i 5 dagar nu :(

LEC
3rd July 2007, 16:08
Jeg har veldig lyst til å bli med, men får se om jeg kan komme meg opp dit... Bor et stykke unna og har lite penger... Tror jeg kommer da. :) Kommer med et endelig svar i morgen tror jeg.

Smiph
3rd July 2007, 20:00
Ser ut som vi kan vente oss en fuktig eller overskyet lørdag. Skal se hva jeg får ordnet med tanke på å holde oss tørre.

Edit. Er meldt regn på varselet. Kan forandres, men det ser ut som at det virkelig vil bli dårlig vær på lørdag. Hva ønsker folk:
1. Utsette
2. Finne på noe annet (kom gjerne med forslag, har noen få idèer)
3. Ha treffet selv om det regner, prøve å få grillet under enten partytelt eller store paraplyer. Hvis alle kler på seg ordentlig tror jeg dette kan bli veldig hyggelig selv om været ikke er helt på vår side nødvendigvis.

Jeg er åpen for forslag!

Digoru
4th July 2007, 02:49
Ser ut som vi kan vente oss en fuktig eller overskyet lørdag. Skal se hva jeg får ordnet med tanke på å holde oss tørre.

Edit. Er meldt regn på varselet. Kan forandres, men det ser ut som at det virkelig vil bli dårlig vær på lørdag. Hva ønsker folk:
1. Utsette
2. Finne på noe annet (kom gjerne med forslag, har noen få idèer)
3. Ha treffet selv om det regner, prøve å få grillet under enten partytelt eller store paraplyer. Hvis alle kler på seg ordentlig tror jeg dette kan bli veldig hyggelig selv om været ikke er helt på vår side nødvendigvis.

Jeg er åpen for forslag!
Utsette vil virkelig være dårlig for meg i og med at min mor tvang meg til å bestille togbilletter i helgen slik at de ikke skulle bli utsolgt.
Det er heller ikke mulig å returnere dem, det har jeg prøvd før og det funket veldig dårlig.

jeg vil tippe dette også gjelder andre, siden ikke alle bor sånn midt i oslo.

Midori
4th July 2007, 09:09
Det fins ikke dårlig vær, bare... masse trær. Eller noe.

Smiph
4th July 2007, 10:08
Hehe, finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær.
Håper folk kommer selv om det blir litt dårlig vær. Aftenposten har meldt glimtende sol og regn, vg bare regn. Men jeg kommer til å møte opp i regntøy med iallefall et partytelt. Tror grilling under det skal gå greit ;)

Havok
4th July 2007, 10:15
Jeg kommer! Uansett vær! Besides, regn har da ikke skadet noen. :D

viddy
4th July 2007, 11:00
EG KJEM OM TIDEN TILLÅTER DET, UÅVHENGIG AV VÆDRET! :D
Er jo bare å trekke inn om det blir for gæli ;)

Mirashi
4th July 2007, 12:05
Tror nok mer enn _et_ partytelt kunne vært kjekt... Men jeg kommer uansett vær, samme med Kirara. Sharken kommer også, han har ikke no valg >:3
Jeg har ikke regntøy... Men det kan jeg klare å få kjøpt innen da^^ Kirara har sikkert regntøy til flere tusen kroner <.<;;
Shion kommer mest sannsynlig også, så da blir vi masse sære mennesker til å bite folk i skuldrene.

Smiph
4th July 2007, 12:18
Jeg har ikke råd til mer enn ett partytelt nå faktisk (litt fattig), men europris reklamerer for partytelt for 199,- så det er bare å ta med seg for de som har råd og lyst. Partyteltet mitt blir mest så grillene kan stå under noe tak.

Mirashi
4th July 2007, 13:40
Da regner jeg med at Kirara og meg spleiser på et partytelt da^^ Så har vi litt mer ly. Er verdt det for et treff, pluss, kjekt å ha i framtiden xP

Kirara
4th July 2007, 13:58
Da regner jeg med at Kirara og meg spleiser på et partytelt da^^ Så har vi litt mer ly. Er verdt det for et treff, pluss, kjekt å ha i framtiden xP

... mishan.. vi vet ikke en gang om åssen vi setter opp en sånn.. ting?:forvirra:

Mirashi
4th July 2007, 14:08
Kirara... Det hjelper folka oss med, vil de ha ly får de værsågod å hjelpe oss å sette det opp =D

Kissmet
4th July 2007, 14:09
Husk noe å sitte på, dersom det regner og vi setter opp telt. Så er bakken forsatt våt!

Mirashi
4th July 2007, 14:19
Poooooser! Tar meg lenestolen til mamma... I wish. Blir nok sitteunderlag ja.

Smiph
4th July 2007, 14:23
Tar med meg en liten klappstol tenker jeg. Med nok gaffa får vi nok opp alle partyteltene \o/

Kirara
4th July 2007, 14:39
noen som har vært i speideren!? eller noen jeg kan sitte på under ferden? ^^
bikkja spiste opp sitteunderlaget mitt :whistling:

Smiph
4th July 2007, 14:41
Jeg er en speiderfrans, men jeg vet ikke helt hvor mange underlag jeg har. Skal dra med det jeg finner. Skal lage en ny huskeliste på hva folk burde ha med.

Kirara
4th July 2007, 15:25
smart^^ hvis ikke så kan jeg bare ta mishan. ho er billig i drift og naturvennlig^^

sortulv
4th July 2007, 15:43
Det var som rakkern at p33r er i Tyskland, ellers kunne jeg tjuvlånt en av hans campingstoler. Jeg skal nok dukke opp uansett vær og vind. Litt luftfuktighet har aldri skadet noen.

Kirara
4th July 2007, 16:28
.... jo den skader! fuktighet er min største fiende =_=

Mirashi
4th July 2007, 18:03
.... jo den skader! fuktighet er min største fiende =_=

Nei? Den er håret ditt sin største fiende, det gir deg krøller:D

Kirara
4th July 2007, 19:45
Nei? Den er håret ditt sin største fiende, det gir deg krøller:D

hysj mishan =_= ikke så høyt at håret hører det >_<

Iph
4th July 2007, 20:19
Kirara... Det hjelper folka oss med, vil de ha ly får de værsågod å hjelpe oss å sette det opp =D

Vi står og ler på at dere ikke klarer det er bedre enn ly. :)

Tror jeg må komme, Digoru tvinger meg =(

Kirara
4th July 2007, 21:01
jaa^^ kom^^ og du vet ikke hvor mektige vi kvinner er :lur:

Otacon
4th July 2007, 23:38
Jag blir nog inte med den här gången. Hade varit trevligt men blir jobb i helgen. Ska försöka bli med nästa gång. Ha det göjj på lördag gott folk! :shuriken:

Kirara
4th July 2007, 23:40
Jag blir nog inte med den här gången. Hade varit trevligt men blir jobb i helgen. Ska försöka bli med nästa gång. Ha det göjj på lördag gott folk! :shuriken:

awwww får håpe neste gang blir en dag du kan da^^

Red
5th July 2007, 08:01
Muligens jeg dukker opp, men i så fall etter to en gang. Må opp til Oslo i helgen alikevell, så det hadde vært gøy!

Sharingan
5th July 2007, 08:51
Oh, myes.
Eg kjem. TIDLIG og drar... TIDLIG. Jeg drar i femtiden kanskje, så håper vi klarer å heve feststemningen innen da :p

Smiph
5th July 2007, 12:56
Ny Huskeliste!
- Regntøy
- Partytelt (for de som har det), jo fler jo bedre
- Minigrill og mat (slå deg gjerne sammen med noen)
- Godt humør og venner!

Sharingan
5th July 2007, 15:05
Ny Huskeliste!
- Regntøy
- Partytelt (for de som har det), jo fler jo bedre
- Minigrill og mat (slå deg gjerne sammen med noen)
- Godt humør og venner!

Regntøy? Det er da sol og fint vær her ute i Ski uhvertfall ;)

Mirashi
5th July 2007, 16:36
Det ser da ut til å letne litt? Ihvertfall her i Porsgrunn, og det er da bare 2 timer sør for Oslo :P Kanskje vi er så heldige å få, kanskje ikke sol, men oppholdsvær på lørdag =D Da orker jeg ikke shoppe partytelt, late meg <3

Chiyo
5th July 2007, 18:44
Argh! Togbiletter fram og tilbake, det blir 1270 kr...
Ikke vet jeg hvor jeg skal bo heller (tog tilbake går ikke før den 8.)

Aww... jeg har virkelig ikke lyst til å gå glipp av dette! Av og til suger det å bo i Stavanger. >.<

Sensei
5th July 2007, 18:46

Aww... jeg har virkelig ikke lyst til å gå glipp av dette! Av og til suger det å bo i Stavanger. >.<Ville nok heller kanskje siktet meg inn på Desu-Con 2 om jeg var deg, tror jeg. Eller begge, om du har råd :wow:

Kissmet
5th July 2007, 18:50

Aww... jeg har virkelig ikke lyst til å gå glipp av dette! Av og til suger det å bo i Stavanger. >.<

Det er billigere med fly...

Oh der gikk siste billigbiletten med Norwegian, nå er det samme pris.

SAS Braathens 07/07-2007
06:15 SVG -> 07:10 OSL
21:00 OSL -> 21:50 SVG
Pris ungdom: 1 446,-

Om du hadde bestlit i god tid hadde du sluppet unna med 300,- (150,- per vei med tog) 400.
NSB minipris side (http://www.nsb.no/internet/no/Guide_til_reisen/markedskampanjer/article.jhtml?articleID=29549)

FoxFenris
5th July 2007, 20:34
Jeg føler på meg at jeg blir å ta en tur, trenger virkelig å gjøre noe annet en dag enn å bare late meg hjemme alene. dessuten er dette en nydelig mulighet til å fåi meg litt ordentlig mat. (har ikke orket begynne å kokkelerenoe etter at foreldra mine dro på ferie....må vel prøve meg snart)

Kanskje jeg skal prøve å holde en grill dag på hytta(nå omringet av hus) vår neste helg.. får se om jeg følerfor å setteigang noe.

Btw. SENSEI Jeg spytter i penger til buss hvis det betyr at du får kravla deg ned hitt \o/ Så lenge jeg har nok til å klare meg et par uker alene ^^'

Sensei
5th July 2007, 20:50
Btw. SENSEI Jeg spytter i penger til buss hvis det betyr at du får kravla deg ned hitt \o/ Så lenge jeg har nok til å klare meg et par uker alene ^^'Jeg tror jeg skal klare å komme meg nedover for egen regning ^^

Må bare finne ut hva som er overnattingsmuligheten på denne korte fristen XD - It's Fixed. <3

Chiyo
5th July 2007, 22:53
Ville nok heller kanskje siktet meg inn på Desu-Con 2 om jeg var deg, tror jeg. Eller begge, om du har råd :wow:

Ja... Arg, nå ble jeg sur på meg selv. Hvis jeg bare hadde planlagt litt bedre...>_<

Får se hva jeg gjør imorgen, avhengig av om jeg kan finne en plass å bo :p

Marte
6th July 2007, 07:26
Hvorfor skjer alle slike artige ting i Oslo? ;<

Kiyu
6th July 2007, 11:34
:<

Why is it raining? Arr. Mirashi, jeg vil også dra :<

Mirashi
6th July 2007, 12:50
Kiyu-rin, det regner ikke nå da =D Og uansett så har jeg partytelt! (Mest sannsynlig) Du MÅ komme, jeg tvinger deg n_n

Kirara
6th July 2007, 13:34
selvfølgelig kommer Kiyu^^

sortulv
6th July 2007, 13:40
Hvorfor skjer alle slike artige ting i Oslo? ;<

Fordi det er Oslo som er tingen.

Otacon
6th July 2007, 14:53
Snakka med chefen og han fixade en annan som kan jobba i helgen så jag blir med imorgon. Var det kl 12 utanfør outland i paleet eller i Oslo S vi skulle træffas? Vart kan man køpa partytelt?

Yosh!

Lokenagi
6th July 2007, 15:59
kommer vis det er bra vær.

Kiyu
6th July 2007, 16:50
Kiyu-rin, det regner ikke nå da =D Og uansett så har jeg partytelt! (Mest sannsynlig) Du MÅ komme, jeg tvinger deg n_n

Ja, tving meg. n_n

selvfølgelig kommer Kiyu^^

Gjør jeg? :3

Catta
6th July 2007, 16:58
Jeg joiner :D!!

KiTJ
6th July 2007, 16:59
Jeg kommer også ^^

sortulv
6th July 2007, 17:27
Snakka med chefen og han fixade en annan som kan jobba i helgen så jag blir med imorgon. Var det kl 12 utanfør outland i paleet eller i Oslo S vi skulle træffas? Vart kan man køpa partytelt?

Yosh!

Outland i Østbanehallen, Oslo S.

Mirashi
6th July 2007, 17:33
Jeg og Lena kan ikke ta med partytelt allikevel! Det er altfor mye å drasse rundt på på toget, og rundt i Oslo, det orker vi bare ikke ass =/ Sorry... Men KAN hende vi tar med en parasoll da n_n Eller håpe det blir fint vær xD

Grimlord
6th July 2007, 18:02
skulle gjerne ha kommet, men skal se på Transformers filmen sammen med andre kamerater den da'n.. =(

Iph
7th July 2007, 00:38
Tro det eller ei, men det ser jammen meg ut som jeg faktisk kommer! o_o
(Wtf meg på treff? Vært medlem siden Desember 2004 og har aldri stilt opp på et. x3)

Otacon
7th July 2007, 09:35
Doh! Har ingen flax! Har blivit sjuk! Kände mig dålig igår og hade hoppats på att det bara var tillfälligt. Det är inte så lätt att ha det moro när bihålorna är helt igentäppta og huvudet pulserar hehe. Får hoppas man har mer flax till nästa event! Verkar bli bra med vädret så ni får bara ha det göy idag og ta lite bilder ni som kan :)

Sharingan
7th July 2007, 10:43
Det er sol og sommer ute og ingen vits med partytelt ser det ut som! Jeg leter etter noen å dele grillen min med, så det er bare å hive seg på :)

Ibaru
7th July 2007, 19:19
HAhahahaha, det regnet ikke.

Var foresten hyggelig :ja: ...snylte litt, steke seigmenn på engangsgrill i kjent stil også sitte og slappe. Bra folk var såpass venlige. Ble litt kjent med noen nye jeg satt ved siden av tror det var Mirashi og Rhaven :riight:
Gleder meg til desu-con !!!!

sortulv
7th July 2007, 19:49
Dette var absolutt vellykket. Vi fikk til og med besøk av Midori(?) i crewteltet. Håper inderlig noen fikk tatt bilder av Sharingans flotte bart (vent et par år, kjakan, så kan du gro en på egenhånd!).

Kissmet
7th July 2007, 20:12
Dette var absolutt vellykket. Vi fikk til og med besøk av Midori(?) i crewteltet. Håper inderlig noen fikk tatt bilder av Sharingans flotte bart (vent et par år, kjakan, så kan du gro en på egenhånd!).

Bilder:
1.Sharingaen stirrer på Imba.
2.Midori steker pølse på Havok sin grill.
3.Mirashi blir tatt bilde av (Kirara).
4.Folket på tur gjennom Oslo S.
5.Kirara snapper shoots av Sharingaen.

Rhaven
7th July 2007, 21:05
Jeg kjente ingen fra før og det var skummelt men ble kjent med noen, det var koselig. ^^ Jeg gleder meg også til desu-con. Yay bilder.

Midori
7th July 2007, 21:19
Av en eller annen grunn minner Sharingan meg om Sportacus fra Lazytown med den barten... Iallefall på det bildet. x.x

Catta
7th July 2007, 21:54
det var jo morro da :D.. synd jg, KiTj og Sayuri-Nita måtte stikke tidligere :/..

Digoru
7th July 2007, 22:14
haha jeg elsket dette treffet egentlig :)
ingen som ville være med i mitt og Dragheans asosiale hjørne thou :/
mer bilder plox :O

lolol smileys som punktum

Iph
7th July 2007, 23:26
ingen som ville være med i mitt og Dragheans asosiale hjørne thou :/

Ganske skuffet over det ja... >_<
Også kjente jeg veldig få av dem som var der :D

Mirashi
7th July 2007, 23:31
Pictars is demanded, and pictars there will be!!11oneone *Host*

http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00450.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00451.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00452.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00453.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00454.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00455.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00456.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00457.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00458.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00459.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00460.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00461.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00462.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00463.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00464.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00465.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00466.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00467.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00468.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00469.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00470.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00471.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00472.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00489.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00474.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00476.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00477.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00478.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00479.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00480.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00481.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00484.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00485.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00486.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00487.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC00488.jpg

Har en film og =D
Filmen: http://s12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/?action=view&current=MOV00002.flv
Mirashi syns dette var et morsomt treff! Traff mange festlige mennesker, norsk-afro-mann, jenta-med-deilig-rygg-damen og jeg-snubler-når-jeg-tar-friesbien-fyren (Lol?) Det var morsomt =D:turned:
Kissmet, du tok mange fler bilder enn det! Vis dem D: XD

marilla
8th July 2007, 00:09
http://image.dirtyworker.com/images/4684foiledagain.png

Hilsen Viddy and myself.

Sensei
8th July 2007, 00:12
LOL @ Siste bildet. (av meg)

Men hadde det utrolig gøy idag. Var ARTIG rett og slett. :3

Iph
8th July 2007, 00:48
Krever denne med lekker tekst ~
http://forum.japani.no/attachment.php?attachmentid=379&d=1183831912

Kiyu
8th July 2007, 00:52
Jeg Gikk Glipp Av Noe Gøy D:

sortulv
8th July 2007, 01:22
Du store, så flott baken min er.

Ingen
8th July 2007, 11:56
vææ. jeg ville også. men det gikk ikke, reiste fra risør og endte opp langt uttafor drammen der jeg skulle på noe infomøte. labbet rundt, for å finne tog, kom for seint til møtet, dro til oslo og tok ikke risken å finne en frognerpark uten japanifolk så jeg dro hjem.

Smiph
8th July 2007, 13:28
Hadde det veldig gøy i går! Takk til alle som møtte opp. Dette må vi gjøre igjen :D

Sharingan
8th July 2007, 17:09
1.Sharingaen stirrer på Imba.

5.Kirara snapper shoots av Sharingaen.

Oooooooh deargodallmighty...
Mjaaa. Kan godt gjøre det til en tradisjon at Havok enten sminker meg opp eller tegner ett eller annet random på meg... Må si det at jeg hadde glemt barten når jeg skulle gå, så Havok ødela litt moro når han minte meg på den XD

Og. Hva i? Tar folk snikbilder av meg? Grrrrr...

Men det var morsomt thou å bli tatt for å være Adrian? Det var... Interessant.

Kissmet
8th July 2007, 19:12
Bilder:
1.Havok is still foiled.
2.Vi får ting ned fra treet.
3.Rhaven og Mirashi.
4.Havok og Vesnet under teltet.
5.p33r, Rouning og Sortulv.

Oh det er masse bilder på galleriet, når det kommer opp.

Kirara
8th July 2007, 19:19
har noen bilder jeg skal legge ut. må bare få lagt dem inn på pcen først :P men treffet ver kult^^

Otacon
8th July 2007, 20:33
Ser ut som det blev en lyckad träff! Typiskt att man skulle bli sjuk :(

Rhaven
8th July 2007, 20:40
Det er meg med det raresmåskeptiske uttrykket der ved siden av Mirashi. <3

Mirashi
8th July 2007, 21:18
Rhaven, jenta med den behagelige ryggen! Hyggelig å møte deg ^__^/
Kissmet, du hadde da maange fler bilder, I wanna see *Løper hysterisk rundt*

Havok
9th July 2007, 08:28
http://image.dirtyworker.com/images/4684foiledagain.png

Hilsen Viddy and myself.

Awesome! :D

Kissmet
9th July 2007, 13:47
Bilder:
1.Draghean og Digoru
2.Forsamling
3.Havok og Sensei oppå Sharingaen
4.2 stk ikke medlemmer og et medlem?
5.Diverse folk

Galleriet har 27 bilder.

marlee
9th July 2007, 15:01
Hm. Alle disse bildene får meg til å lure på hva som egentlig skjedde på dette treffet... Noe sier meg at det er best det ikke føres til papiret.

Iph
9th July 2007, 23:22
Flere bilder?
Synes det ble tatt veldig mange bilder, men lite som er oppe o_o

Sharingan
10th July 2007, 11:20
No Questions About Pictar Three Dx

Iph
10th July 2007, 15:50
No Questions About Pictar Three Dx

Man kan se hva som skjedde der, så ingen vits å spørre. :3

Sharingan
10th July 2007, 16:54
Hihihi, når man ser på bildet i miniversjon ser det ut som om jeg og Havok kliner 83 DET ER ØNSKETENKNING DET!

Catta
13th July 2007, 17:15
uff xD haha.. sant d der, Shar..

Bildet av meg = Mongo 8D hoho..!!

Iph
17th July 2007, 23:30
Ingen flere bilder? .____.

Mirashi
17th July 2007, 23:32
Har lagt ut alle mine =/ Sukk... Want more.

Kim
25th July 2007, 16:19
Hu ene asiatern var s0et da. (:

Rhaven
25th July 2007, 21:09
Catta? Ja, hun er kjempesøt. ^^ *kose* hihihi

Kim
25th July 2007, 21:37
Catta ? vet ikke hva hun kaller seg jeg :p legg bilde med nick/navn under da : P

Sharingan
26th July 2007, 10:55
Oh hey, Catta er ingen asiat ;D

Catta
26th July 2007, 16:57
Heh, nope ^^ d er jg ikke.... :3

Kim
26th July 2007, 19:02
Hvis catta ikke er asiater og jeg sa "Hu ASIATERN var søt" så hvorfor i huleste dukker nicket til catta opp da. XD

Sharingan
27th July 2007, 10:24
Hvis catta ikke er asiater og jeg sa "Hu ASIATERN var søt" så hvorfor i huleste dukker nicket til catta opp da. XD
Jeg vet hvem du tenker på, men det er ikke Catta ;D

Rhaven
27th July 2007, 11:26
På et japanitreff er vi alle søte asiatere! >)

Hmm, det betyr at jeg har misforstått hvem catta var hele tiden etter treffet, typisk meg, vel, ikke det at det betyr noen ting som helst, jeg må bare huske å ikke si feil navn når jeg sier hei til dem på neste treff. XD

Robisiux
29th July 2007, 12:29
Søte asiatere is teh pwn. Uansett, det så sweet ut da :P

Midori
31st July 2007, 00:54
La oss nå heller få flere bilder eller la tråden dø fremfor å gjøre dette til et fanboishrine for én person. Spør henne heller ut hvis dere synes hun er søt, eller la være. o_o
Til informasjon var navnet hennes... Kit... Kitt... Noe katteaktig på K.

Ibaru
31st July 2007, 15:33
Kitty, men det var da voldsomt til oppstyr det her da ^.^

:P

Kissmet
6th August 2007, 22:52
Siden folk spurte, her er flere bilder.

Smiph
7th August 2007, 13:36
Kommer de opp på galleriet?

Anathea
7th August 2007, 22:58