PDA

View Full Version : Treff Transformers kinotur 4. juli!

Havok
24th June 2007, 22:58
http://image.dirtyworker.com/images/6897Plakat_-_Transforme_114600c.jpg

Som vi alle vet kommer Transformers på kino 4 juli. Og i den anleding tar vi en av våre berømte Japani Kinoturer! Husk dette er verdenspremieren!

Hva?: Transformers
Når? 4. juli. kl. 17:30 (Vi møtes utenfor kinoen kl 17:20-ish)
Hvor? Colosseum Kino sal 1
Hvordan? http://www.filmweb.no/oslokino/kinoprogram/
Finn filmen, 4 juli, Colusseum sal 1, 17:30 forestillingen, trykk kjøp. :D

Info om filmen:
Planeten Cybertron er bebodd av robotrasen Transformers som har evnen til å forandre seg til andre mekanismer og hver enkelt har en unik mekanisk forkledning. Robotene er delt inn i to leire: de gode og rettferdige Autobots, ledet av Optimus Prime, og de onde Decepticons, ledet av Megatron (som forandrer seg til et skytevåpen som passer situasjonen).

Traileren
http://youtube.com/watch?v=s7uXvqfQvNI

Håper så mange som mulig kan komme! Og så håper jeg Michael Bay og Steven Spielberg ikke har ødelagt barndommen min.

Påmeldte (denne listen reflekterer ikke antall påmeldte på Japani Gruppen på Fjesbok (http://www.facebook.com/group.php?gid=2334987673)):
- Havok
- Vesnet
- T-Bone
- sortulv
- Midori
- Toby Christ

P.S. Dette er på bursdagen min. ^^

sortulv
25th June 2007, 00:01
Jeg er med.

Sensei
25th June 2007, 00:20
Jeg er dessverre ganske blakk denne måneden, så jeg må stå over. Med mindre noen vil betale mat, skyss og kino. :p

Midori
25th June 2007, 07:57
Humm, jeg kunne godt tenkte meg å se den. o.o

Kataya
25th June 2007, 15:04
Hmm... Kan det ikke også arrangeres en kinotur når filmen Disturbia kommer? xD Neida, fikk litt lyst til å se denne filmen etter å ha sett traileren, meeeen er (u)heldigvis i Latvia på den tiden.

Kos dere, dere som kan komme!

Toby Christ
25th June 2007, 17:19
Jeg kjøpte den første billetten da jeg hadde stått i køen til Harry Potter of føniksordenen.

Så jeg kommer til å være der, og gjøre en barrel-roll.

Howl
25th June 2007, 20:21
jeg får se, kanskje jeg kommer!

epp
25th June 2007, 23:45
Sensei: Da kan du jo gjøre det samme som meg, ta en tur til Colosseum kl. 09.00 imorgen, der deler de ut gratisbilletter til en forestilling som går torsdag 28. juni kl. 17.45.

http://kampanje.filmweb.no/transformers/transfomers_invitasjon.html

Spax
26th June 2007, 12:58
Jeg og Thyre er med.

Sharingan
27th June 2007, 08:31
Count me in... *burp*

Thamus
28th June 2007, 21:08
Saft suse, jeg har akkurat tilbrakt to og en halv time i kronisk ekstase.

Gled dere folkens, dette er uten tvil årets film hittil! ;)

EagleJin
29th June 2007, 12:18
Er med :D
Blir moro :D

LEC
3rd July 2007, 17:01
Har utrolig lyst til å bli med, tar kansje vennina mi med meg siden vi kommer til å være i Oslo den dagen. Ses kansje der da...

Sharingan
3rd July 2007, 17:21
Jeg kan desverre ikke alikevel grunnet jobb, men regner med at jeg ser den alikevel i løpet av uken...

Midori
4th July 2007, 21:55
Jeg dukket opp, men traff ingen fra Japani der hverken før eller etter filmen. Ganske skuffende.

Da det var sagt, var filmen bra. Sånn ca. 1000 ganger kulere enn Armageddon.

Toby Christ
4th July 2007, 22:57
Jeg dukket opp, men traff ingen fra Japani der hverken før eller etter filmen. Ganske skuffende.

Da det var sagt, var filmen bra. Sånn ca. 1000 ganger kulere enn Armageddon.

Jeg reflekterte mye over at jeg ikke gjenkjente noen der. Det er vel grunnet at jeg ikke har møtt noen andre enn Havok og Sharingan som var på listen.

Og ja, den filmen var tydeligvis ca. tusen ganger bedre enn Armageddon.

Hvorfor hadde de intervjuet på slutten med i filmen? Jeg syntes ikke det var morsomt i det hele tatt.

EagleJin
4th July 2007, 23:46
Filmen: 3/5..
Kvelden: 5/5 ^^

Bra action. Tøffe roboter. Men føler en viss enighet mellom Megatron og meg når det gjelder mennesker.
Disgusting... *knipse bort*

Også kuli å spise thaisuppe :D ;). Altså etter filmen >.<

Midori
5th July 2007, 07:11
Jeg reflekterte mye over at jeg ikke gjenkjente noen der. Det er vel grunnet at jeg ikke har møtt noen andre enn Havok og Sharingan som var på listen.

Man får nesten avtale et møtested og klokkeslett neste gang tror jeg. Kino-området er stort med masse mennesker.

Havok
5th July 2007, 08:09
"(Vi møtes utenfor kinoen kl 17:20-ish)" :P Det var flere som var der, men poenget var jo å se filmen, så jeg vet ikke. Er litt vanskelig å gjøre sånn at alle sitter sammlet, derfor ble det som det ble. :/

Men, filmen; _veldig_ amerikansk, men uansett veldig veldig bra. 9/10

Sharingan
5th July 2007, 08:42
Jeg merket meg sågar på jobben at Dagbladets filmanmelder (eller VG's) slaktet filmen grunnet sine problemer med lekene som barn XD
Han hadde også problemer med navnene... Som var... "Barnslige"...

:3

Midori
5th July 2007, 09:58
"(Vi møtes utenfor kinoen kl 17:20-ish)" :P Det var flere som var der, men poenget var jo å se filmen, så jeg vet ikke. Er litt vanskelig å gjøre sånn at alle sitter sammlet, derfor ble det som det ble. :/

Men, filmen; _veldig_ amerikansk, men uansett veldig veldig bra. 9/10

Med møtested mente jeg f.eks. Foran inngangen til sal 1, hoveinngangen, Utgang A, Utgang B, lobbyen, herretoalettet etc. Mer spesifikk liksom. :p

Havok
5th July 2007, 12:46
De eneste jeg leser i anmeldelsene er at de går etter det fra feil hold. De anmelder det som om det skulle være en "voksen" film, når i realiteten er det en "tegneserie film" med ekte mennesker.

Toby Christ
5th July 2007, 12:55
Det eneste som virkelig slo meg som "galt" var familiemottoet til Witwicky "intet offer, ingen seier".

Ellers så var jeg litt meg over at Optimus ikke 'merget' med de andre for å ta et kjempeoppgjør med Megatron. Han ble jo nærmest ødelagt av Megatron.

Jo, den er 9/10 hos meg også. Jeg fikk jo tross alt en t-skjorte også. :D