PDA

View Full Version : Treff Cosplay Treff i Trondheim 2 Juli

Narutard#1
14th June 2007, 23:21
Jeg og en annen arrangerer Cosplay Treff i Trondheim den 2 Juli.
Så alle cosplay interesserte kan møte opp utenfor Outland Trondheim som ligger i Munkegata 58 klokken 13:00 :D :8D:
Vi henger på Outland en stund og blir kjent med hverandre og shopper og sånn ^^
(Noen som forresten vet om det går an å få rabatt på Outland siden det blir en gruppe? xD)

Når alle er blitt ferdige tenkte jeg vi kunne gå i samlet flokk fra Outland til Kyoto (Dronningens Gate 26 med inngang i Jumfrugata) som er gata bortenfor Outland. Det er en Sushi bar som har rimelige priser og et mangfold av retter. Jeg skal få reservert bord der så vi får sitte sammen. Ikke alle trenger å bestille noe, det er mest for det sosiale^^
Etter dette tenkte jeg vi kunne gå til Marinen som er en park (siden gress er mye mer Naruto-stil enn asfalt xD) og ta bilder og cosplaye på vårt beste;D
Der vil vi også etter hvert kåre vinnere (usikkert enda hvor mange, kom gjerne med forslag til kategori) Vi vil også gi ut premier.

Dette er det første treffet jeg er med på å arrangere så har dere flere forslag til aktiviteter, kan dere bare kjøre på ;)

Det blir en gruppe Nettby brukere som kommer også :D
Sleng dere på også ;D:zorro:

Melkerullpushern
15th June 2007, 00:12
Skulle gjerne kommet, tror ikke jeg hadde kommet cosplay. Er på ferie når det skjer.

Ayra
23rd June 2007, 20:55
jeg har i hværtfall fått bekreftet at jeg kan komme så da ser jeg deg der når dagen kommer.

Narutard#1
26th June 2007, 03:19
:D Flott! Ser deg der^^