PDA

View Full Version : Event Alcon Convention

LEC
11th June 2007, 02:43
Hei,

Jeg skal på den populære Alcon Convention i England nå til september med to av venninene mine. Jeg lurte på om det var flere som skulle dit og hvis ikke så burde dere ta en titt på det. :) Det er av de mest kjente konvensjonene (er det sånn man staver det? Norsken sitter kansje ikke nei...) i England og det er en rekke folk som kommer til å være der. Det kommer til å være på et universitet i Leicester så hvis du er tidlig ute og melder deg på så får du kansje plass på campus. Hvis ikke så finnes det mange andre steder å sove. Det er fra den 7. til den 9. september.

Det kommer til å være Cosplay parade, Cosplay blind-date *laughs* og mange andre ting som fåregår omtrent tjuefire timer i døgnet. :8D:

De som har litt fri den tiden og lurer veldig på hva de skal gjøre burde ta seg en titt på http://www.alcon.org.uk/

Ja ne!

teh_jass
14th June 2007, 21:35
Jeg har allerede vært på to av con'ene Animeleague har hostet (de har hostet en god del), en i London (April 2005), og en i Birmingham/Nottingham (husker ikke hvilken av byene, lenge siden) i 2004. Veldig trivelig gjeng med mennesker, men vær forberedt på at flere av dem er kanskje litt mer entusiastisk enn hva man venter seg. FreeSaiyan var på hverken av con'ene, noe jeg syntes var litt synd ettersom det var han som opprettet animeleague. Den gang var det også mange krangler på forumet, som splittet det i to deler "co.uk" og ".net", noe jeg tror var en av grunnene til at han ikke møtte opp på disse con'ene. Vær forsiktig dersom ordene "Dragon Burger" kommer ut av noen på Con'en.. det er en enda lenger historie.

Virker litt bedre organisert denne gangen (med egen webside for påmelding og greier!) nå enn da jeg var med. Men men, god bless, Jen var helt rå egentlig på å organisere dem. Ser ikke ut som om de jeg reiste på con med er med på å organisere. Vi var en rundt 20-30 stk da.

Dersom du undrer, jeg er blazelion på forumet. Vært medlem der en god del år, men ikke vært mye aktiv de siste x antall årene. Lenge siden MAO, mye skyldes pga. studier og deretter militæret.
http://www.animeleague.net/aluk

Og LEC, du har rett, det skjer ting HELE tiden der. :)