PDA

View Full Version : Multiplattform War, War never changes. Fallout 3 ftw

NothgaliC
6th June 2007, 19:06
http://www.youtube.com/watch?v=uxSdbSNckTQ

Orgaaaasmeeeeee!!!

Håper de ikke kutter ut brutaliteten som dominerte de to første spillene, som prostitusjon, slaveri, dopmissbruk, etc. Og jeg håper virkelig ikke at de gjør det om til et Oblivion i Fallout universet.

Håper virkelig Fallout 3 kan måle seg med forgjengerene som er to av de beste spillene som noengang har blitt laget.

p33r
7th June 2007, 11:03
Å gud har den trailern skapt drama innen spillcommunitiet. Åpenbart finnes det ingen gamere som er like bittre som hardcore Fallout-fans, som mener å kunne lese både gameplay, spilltype, stat-system og historie ut av trailern. Jeg må virkelig si at jeg gråter inni meg over noen av kommentarene dems.

Ellers kommer jo spørsmålet, hvor kan jeg få denne trailern i HD?

Sensei
7th June 2007, 11:16
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=4758

Gametrailers er trofaste og har som alltid HD til stream og nedlasting.

NothgaliC
8th June 2007, 08:27
Svarte. Fallout 3 blir lansert til konsoll :S

Lurer på hva faen bethesda tenker med. Håer virkelig at konsoll og PC versjonene blir veldig forskjellig med tanke på kontroller og spillestil.

p33r
8th June 2007, 08:42
Svarte. Fallout 3 blir lansert til konsoll :S

Lurer på hva faen bethesda tenker med. Håer virkelig at konsoll og PC versjonene blir veldig forskjellig med tanke på kontroller og spillestil.

De lanserte jo til og med Command and Conquer 3 til consol, jeg tror ikke det er noe problem. Det er vel bare en kjapp måte å kansje få mer penger på.

NothgaliC
8th June 2007, 15:20
Bare synd at for å få det til med kontrolleren må de gjøre endringer i måten du spiller på. Og det er ikke bra. En må og gjøre endringer på UIen iom at den ikke vil fungere bra i praksis på konsoll. Snakkesystemet vil heller ikke fungere bra på konsoll. Alle disse var veldig viktige for å gjøre Fallout 1 og 2 til å bli de udødelige klassikerne de er i dag.

Og du kan ikke sammenligne et strategispill med Fallout.