PDA

View Full Version : Manga 277 - "Corrosion of Conformity"

Antony
4th June 2007, 14:35
Haff, nå er jeg tregt ute igjen! Lover at dette blir siste gangen.

Det starter med at Grimmjow står ved den bevistløse kroppen til Ichigo. Han undersøker Ichigo litt nærmere, og finner straks ut at han er helt livløs.
Han henter derfor frem Inoue for å helbrede Ichigo slik at Grimmjow endelig kan bekjempe Ichigo selv.
Nell ligger og skriker, samtidig som han ber Inoue å helbrede Ichigo. Det blir derimot stille når Grimmjow sier til Nell at han kommer til å drepe han neste gang han skriker.
Det viser seg derimot at Ichigo er så ekstremt skadet at Inoue sliter med helbredingen. Hvem i all verden kan ha gjort dette
- "Ulquiorra", får hun som svar.

Nå er Grimmjow pissed of, ettersom han mener at Ulquiorra har drept "byttet" til en annen person - nemlig Grimmjows sitt.
I neste øyeblikk får vi endelig se at Ichigo kommer til live igjen.
Han forklarer for Ichigo at meningen med denne helbredelsen er at Grimmjow skal vinne over Ichigo i full-helbredet og god tilstand.
Han forteller at Inoue må kjappe seg å bli ferdig, ettersom Ulquiorra kommer til å skjønne hva som foregår hvert øyeblikk.

Men gjett hvem som dukker opp bak Grimmjow i neste øyeblikk?
---------------------------------------------------------------------------

Dette kapittelet likte jeg veldig godt, spesielt slutten. Sannsynligvis kommer dette til å bli en Grimmjow vs. Ulquiorra-kamp - noe som kan vise seg og bli veldig spennende.
Ser frem til kapittel 278!

Thamus
4th June 2007, 18:28
Det var en anelse forutsigbart hvorfor Grimmjow ville heale Ichigo, men det er fremdeles fett.
Helt enig at slutten var bra, det eneste plagsomme her er at det er så korte kapitler. Gleder meg meget til det neste.

Men kan Grimmjow ta Ulquiorra? Der har jeg mine tvil, men det gjør jo neste chapter desto mer interessangt. Blir det Ichigo og Grimmjow vs Ulquiorra?
Stas i allefall! ^^

Antony
4th June 2007, 19:01
Det var en anelse forutsigbart hvorfor Grimmjow ville heale Ichigo, men det er fremdeles fett.
Helt enig at slutten var bra, det eneste plagsomme her er at det er så korte kapitler. Gleder meg meget til det neste.

Men kan Grimmjow ta Ulquiorra? Der har jeg mine tvil, men det gjør jo neste chapter desto mer interessangt. Blir det Ichigo og Grimmjow vs Ulquiorra?
Stas i allefall! ^^

Ja, irriterende korte kapitler om dagen.
Tror egentlig at Grimmjow møter sin undergang i kampen mot Ulquiorra. Slik som Bleach har bygget seg opp frem til nå, er det dømt til å bli en Ulquiorra vs Ichigo-kamp.
Jeg tror at Ulquiorra taper, men hvem vet? Det er tross alt Bleach vi snakker om her!

Det blir interessant nå fremover!

sketch
4th June 2007, 21:49
jeg tenker at grimm og ulqui får ordrer om å slutte eller noe, eller at noe slik.

men ja, det er vel en fare for at grimmjow dør her, men det kommer til å virke litt teit, fordi da har man jo bare gått et skritt tilbake siden ulqui er tilbake, og da dreper han likesågreit ichigo helt :P

Tyblazitar
4th June 2007, 23:16
Noooes, Grimmjow må ikke dø! Enig med sketch, tror ikke Aizen blir så veldig begeistret hvis Grimmjow og Ulquiorra går løs på hverandre foran Ichigo og Orihime. :P

Men spennende, det er det.