PDA

View Full Version : Event J-Rock Tea Party

Rockshoujo
3rd June 2007, 21:45
Jeg har alltid hatt lyst til å ha et J-Rock Te Party alla sånne som de har i USA. Og det sa jeg til venninna mi Lene aka Totchi, som syntes det var en god ide. Vi har tenkt til å ta det enten den 25 eller 26 juni, siden jeg er opptatt i hele juli og mesteparten av august. Partyet vil bli holdt i Frognerparken, vi kan møtes på Outland klokka 13:00 og ta trikken til Frognerparken i samlet flokk. Jeg trenger noen som vet hvor det er, og som vet hvilken trikk vi må ta, siden jeg ikke er så kjent i Oslo og bare har vært i sentrum.
Vi vil VELDIG gjerne at folk skal cosplay! Man må ikke. Veldig kult vis man kan cosplaye! ^_^
De som vil være med må ha med: Noe å sitte på som pledd, drikke og mat.
Det vil bli grilling, jeg og Lene har med engangsgriller.
Jeg skal bake muffins, og tar med cd spiller og cd'er (har bare Dir En Grey cd'er siden når jeg hadde spart opp nok penger så ville jeg kjøpe hele samlingen til Dir fordi det er favoritt bandet mitt!). Så hvis noen andre har andre bra J-Rock cd'er som Gackt, Miyavi, Malice Mizer, D'espairs Ray, Gazette, Nightmare, osv cd'er så er det bare å ta med!
Det vil bli Konkuranser og premier!
Treffet slutter rundt 18:00.
Dette er selvfølgelig et alkoholfritt treff!

Skriv inn på denne tråden vis du vil være med!
Husk at du må være ledig begge dagene siden vi ikke har fått bestemt akkurat vilken av dagene enda. ^_^

PS: Dette er IKKE et J-pop treff dvs Ayumi Hamasaki, Koda Kumi, Morning Musume, Kana (Hvorfor mener så mange at denne jenta er rock?!? O_O Aldri skjønt det. Bandet hennes spiller rock ja, men hun er ikke rock...) osv. Jeg liker ikke de av MANGE grunner...

Premie
Quiz: Dir En Grey It Whiters And Whiters Tour 2005

Treffet blir den 26 Juni!

Mvh Roxy/Rockshoujo! ^_^

Påmeldt:
Sairu-chan
Izuma
Kissmet
Akairyu
Kuchimakase

Lizzie-chan
3rd June 2007, 21:56
Jeg kommer nok til å ta turen dit sammen med en venninne. Jeg vet ikke om jeg får cosplayet noen, men skal prøve å få til noe! :)

Sairu-chan
3rd June 2007, 22:21
Jaaa, med meg Lizzie-chan XD Jeg skal dit, så klart! Og jeg skal få prøvd å cosplaye. Tenkte på Miko fra exist trace ^^

Gleder meg allerede, det skal bli gøy

(er forresten en av de heldige som får lov til å ta med termos med varmt vann XD)

ps! Jeg har ikke så mange jrock cder, for vel mesteparten av mine er dir også, men jeg har Girugamesh og exist trace hvis det er av noen interesse... Lizzie-chan veit jeg har masse Malice Mizer og Moi dix mois da ^^

Lizzie-chan
3rd June 2007, 22:33
Jaaa, med meg Lizzie-chan XD Jeg skal dit, så klart! Og jeg skal få prøvd å cosplaye. Tenkte på Miko fra exist trace ^^

Gleder meg allerede, det skal bli gøy

(er forresten en av de heldige som får lov til å ta med termos med varmt vann XD)

Ooooh. Og etter litt overtalelse/bestikking fra Sairu-chan så blir det nok cosplay på meg og. Shinya fra [kr]Cube ser det ut til at det blir.:p
Jeg skal ha med meg.. kjærlighet på pinne. Og Malice Mizer-cd? Jeg har mest Moi dix Mois, jeg vet ikke helt hvor populært det er jeg..

n@rumon
3rd June 2007, 22:53
eh.....hva ER egentlig J-rock tea party :flau:

Yuiko
3rd June 2007, 23:03
Oh, nooooees!! Jeg er i Berlin da >.< Hadde vært utrolig gøy å være med....menmen, jeg får veie opp med å gå amok på den STOOORE Neo Tokyo butikken der >:3

Reila
3rd June 2007, 23:11
ps! Jeg har ikke så mange jrock cder, for vel mesteparten av mine er dir også, men jeg har Girugamesh og exist trace hvis det er av noen interesse... Lizzie-chan veit jeg har masse Malice Mizer og Moi dix mois da ^^
exist trace <3

Hadde vært gøy å være med :3
(Og jeg har D'espairsRay og Gazette CDer~ (Og et par andre band som jeg bare har én cd av xD))
Men får se an. Er lite med penger om dagen xD

Sairu-chan
3rd June 2007, 23:32
eh.....hva ER egentlig J-rock tea party :flau:

Det er når vi cosplayer jrockere, valser ut i frognerparken og drikker te sammen, skravler og hører på jrock!! ^^

@Reila

Enda en exist trace fan? Så gøy XD Da tar jeg med meg cden min. Håper du kan komme ^^

Rockshoujo
4th June 2007, 00:01
Bra forklart Sairu-chan! ^_^
Kjempe kult at dere er interesert!

Rockshoujo
4th June 2007, 00:03
Oh, nooooees!! Jeg er i Berlin da >.< Hadde vært utrolig gøy å være med....menmen, jeg får veie opp med å gå amok på den STOOORE Neo Tokyo butikken der >:3

Ja den butikken er RÅ! *var der i 2005* synd du ikke kunne komme, men kos deg i Berlin, jeg slsker den byen! ^_^

n@ruto-kun
5th June 2007, 17:03
gwah! omg det der hadde vært så kult, da XD

da ville jeg veldig gjerne ha kommet som ancafe's miku ;D
hihi. får vel se når dette nærmer seg.

Izuma
5th June 2007, 18:55
Meg kommer helt sikkert. =3

Jeg er ikke akkurat så veldig innvolvert i bandene (*gjemme seg i skam*), men bryr meg egentlig mest om musikken. Vet ikke hvordan de fleste av dem ser ut, så det blir antageligvis ikke noe cosplay på meg XD;; Får finne fram noe av j-rock-ish stæsjet mitt og late som jeg cosplayer istedet XD

Rockshoujo
5th June 2007, 22:08
Meg kommer helt sikkert. =3

Jeg er ikke akkurat så veldig innvolvert i bandene (*gjemme seg i skam*), men bryr meg egentlig mest om musikken. Vet ikke hvordan de fleste av dem ser ut, så det blir antageligvis ikke noe cosplay på meg XD;; Får finne fram noe av j-rock-ish stæsjet mitt og late som jeg cosplayer istedet XD

Hadde ikke musikken vært noe bra hadde ikke jeg likt J-Rock heller. ^_^
Fint at du vil komme bare kle på deg noe crazy! XD

Yuiko
6th June 2007, 15:01
Hvis dere tar det på den 25. så regner jeg med at jeg kan komme :3 Kan dere ikke ha sånn avstemning sånn som med Totoro-treffet..?

Edit: Nope, skal visst dra den 25. allikevel...TT^TT

Aridima
16th June 2007, 23:11
Jeg vill! men kan ikke >__>

Centi
17th June 2007, 00:15
Woo hoo, akkurat da jeg skal til Oslo! Men så spørs det jo når jeg kommer dit da...
Sett meg opp på kanskje-lista. Tar med meg Gagaku, Galyuu, Miyavizm, MYV?POPS og Miyaviuta ~dokusou~. :3

Rockshoujo
17th June 2007, 22:42
Woo hoo, akkurat da jeg skal til Oslo! Men så spørs det jo når jeg kommer dit da...
Sett meg opp på kanskje-lista. Tar med meg Gagaku, Galyuu, Miyavizm, MYV?POPS og Miyaviuta ~dokusou~. :3

Håper du kan komme! Jo flere jo bedre! ÅÅÅ har du ALLE Myv albumene! O_O

Lizzie-chan
19th June 2007, 13:39
Jeg kan ikke komme alikeveeeeeel! :( :gråte:
Har ikke en krone til overs denne måneden. *sette seg i hjørne for å sutre*

Kissmet
19th June 2007, 14:57
Lagt inn på mobilen med reminder, så da blir jeg å komme og ta bilder av dere =)

akairyu
19th June 2007, 15:42
Det blir nok både knas og stas, men tevann fra termos...? Det blir nok for kaldt, er jeg redd. Men jeg skal nok snike meg rundt i parken den dagen.

Rockshoujo
20th June 2007, 21:23
Det var synd at du ikke kan komme alikevel Lizzie-chan! Vet hvordan det er å ha dårlig med penger. Jeg og mamma sliter omtrent alltid for å få ting til å gå rund etter at foreldrene mine ble skilt i 2001.
Kult at jeg skal få møte deg da Kissmet, du husker vel at vi snakket en del sammen?...
Gleder meg til å treffe dere som kan komme! Venninna mi har samlet J-Rock elskere fra Nettby så det kommer en del flere folk å! ^_^

Reila
20th June 2007, 21:34
Lurer litt på om jeg ikke kan komme heller.. Har lite penger, og da det er konsert uka etter.. xD

Men jeg skal telle over hvor mye jeg har og regne ut hvor mye jeg trenger til begge oppleggene, så sier jeg i fra xD (joina forresten gruppa på Nettby også xD)

Centi
21st June 2007, 00:19
Jepp, ser ut som jeg kommer meg nedover i tide. ^^
Husket plutselig at jeg har en CD til, Rock Nippon - Noriko Selection tror jeg den het. Det er en samling av sanger fra diverse band:
1.Kurenai / X
2.MOTHER / LUNA SEA
3.mirai kouro /La'crymaChristi
4.Melty Love / SHAZNA
5.WHITE BREATH -MORE FREEZE MIX- / T.M.Revolution
6.1/3 no junjouna kanjou / SIAM SHADE
7.AGITATOR / PIERROT
8.Vel Air~kuuhaku no shunkan no naka de~ / MALICE MIZER
9.SABOTEN kyoudai / SEX MACHINGUNS
10.angel-fish no namida / ROUAGE
11.rojiura ?boku to kimi e / Mucc
12.kimi ni FANKI-MONKI-BAIBURE-SHON~dokusou?~ / ?-miyavi-
13.Cassis / Gazette
14.BURN OUT / J
15.PINKUSUPAIDA- / hide with Spread Beaver

Kissmet
28th June 2007, 01:46
Jeg fant dere på Outland, men jeg ble heftet og etter å ha trålt igjennom Frognerparken og etterpå Slottsparken uten å finne dere orket jeg ikke mer. Klokken var forresten nærmere 15:30. I alle fall: hepp.

Rockshoujo
28th June 2007, 19:15
Det var deg jeg så ta bilder ja! Var ikke helt sikker. Tok du flere bilder? Skal samle alle å putte dem på cosplay.com. ^_^ Vi holdt på til 18:00

Yuiko
29th June 2007, 10:22
Jaaa! Meg vil ha bilder! Var jo ikke der, så jeg vil gjerne se på cosplayerne og slikt :D

Reila
29th June 2007, 11:52
Jaaa! Meg vil ha bilder! Var jo ikke der, så jeg vil gjerne se på cosplayerne og slikt :D
Cosplayere var det ikke mange av xD

Rockshoujo
29th June 2007, 17:15
Var bare jeg å Marte som cosplayet XD
Meg: Kaoru Ain't Afraid To Die
Marte: Kyo Drain Away
Har lagt bildene jeg har fått på cosplay.com her er link:
http://images.cosplay.com/gallery.php?cat=79595&member=7531