PDA

View Full Version : Treff Sommertreff 16. juni

Kataya
31st May 2007, 20:41
Sommertreff den 16 juni 07

http://i9.tinypic.com/66b09l5.jpg

Hallooow! Kataya følte tiden var inne for å arrangere et treff igjen. Og hun fikk med meg Izuma på å arrangere sommertreff den 16 juni. Grunnen er veldig enkelt, det er rett før sommerferien og for de av oss som ikke har sjansen til å dra på grilltreffet til Smiph kan denne gangen benytte sjansen til å treffe gamle og nye venner fra Japani. =3

Sted: Outland, Østbanehallen
Dato: 16.06.07
Tid: Oppmøte rundt 12-13 tiden

Alle som vil er velkomne til å delta! Vi tar sjansen på at værgudene er med oss så opplegget går muligens til en tur til Frognerparken, Aker Brygge eller andre fine steder man kan sitte ute. Eventuelt kan vi også gå å spise eller grille et eller annet sted. Kom gjerne med innspill!!

Aktivitet:
Som sagt, hvis været er fint, temperaturen er brukbar og alle er enige så kan vi enten dra til Frognerparken å grille eller bare kose oss der. Eventuelt kan vi også dra til Aker Brygge eller Vippetangen og dra ut til en av øyene. Gressholmen <3 Selvfølgelig kan vi også ta den vanlige runden innom Japantorget og Neo Tokyo.. xD

På en annen side, hvis værgudene er slemme kan vi henge litt rundt Outland og likevel gå ut, for dem som liker regn <3, og så kan vi dra på Peppes Pizza, Dolly Dimples eller Sushi for de som ønsker det.

Til slutt min favorittsitat: "Kom gjerne med innspill!"

Kjekt å vite:
1. Vi blir ikke på Outland i alle evighet så hvis du vil joine oss bør du møte opp en gang mellom 12 og 2. HVis du likevel er altfor lat til å komme så "tidlig", men likevel vil treffe oss, send meg en pm så får du mobilnummeret mitt (eller noen andre hvis du vil det) og så kan vi/dere internt avtale møteplass og tid.

2. Frognerparken er veeeldig koselig på kvelden. Og jeg stemmer gjerne for at de som har lyst/gidder/har tålmodigjet/whatever til det kan bli igjen til litt ut på kvelden. Vi kan gjøre... ting vi har lyst til som for eksempel grille (?) eller bare sitte der.

3. Dette er etter eksamenstid for alle førtiser der ute. For oss på stusp. så er muntlig eksamen den 15, trekk 13 og lesedag 14. Sånn!

Cosplay:
Jeg liker ikke å kle meg ut, men jeg sier ikke at jeg ikke liker at andre gjør det så hvis du veeldig gjerne vil cosplaye så greit, men jeg kommer ikke til å gjøre store greiene ut av det fordi jeg ikke er så stor fan av cosplay.. (den var til deg Kiyu) Eww.. Don't ask! Men for all del, kle deg ut, cosplay, whatever du har lyst til! =3

For all del, jeg respekterer selvfølgelig cosplay, men bare ikke få meg med på det, capiche?

------

Hvis det enda er noe som er uklart eller usikkert så bare spør, men hvis du foretrekker å være anonym elelr føler at spørmsålet er litt for upassende så send en mld til Izuma så fikser hun det vettu. Hun er så glad i sånt!
(Yeah right!)

Kommer:
-Ai-rin
-Izuma
-Kataya
-N@rumon
-Yami-
-Ingen
-Eplekaka
-Yuiko

Kommer kanskje:
-Aznakh
-Digoru
-Draghean
-Grimlord
-Ichigo_
-Mikari
-Mirashi
-Sir Håvard
-Sketch
-Tito Kato
MvH Ingvild

Ai-rin
31st May 2007, 20:45
jeg kommer!:)

Ingen
31st May 2007, 20:49
Neo Tokyo er kjedeligXp

jeg kommer..! hurra,

nei vent litt.. hmm har jeg klassetur da? eh jeg skal sjekke.. kommer hvis jeg ikke har det.

jeg har lyst til å sitte et sted det er gress og prate og spise noe.

EDIT: så kjekt, dagen før... jeg kommer 100% sikkert.

n@rumon
31st May 2007, 21:11
KOMMER!:8D:
høres kult ut!X3

Eplekaka
3rd June 2007, 14:43
Tipper jeg kommer, om jeg ikke av en eller annen grunn skulle få noe bedre å gjøre.

Mirashi
3rd June 2007, 15:03
Maaa, selvfølgelig måtte det bli i pappa sin helg (Han liker ikke Oslo-turene mine <.<) Men jeg skal se hva jeg kan gjøre, så kanskje jeg kommer^^

Aznakh
3rd June 2007, 15:30
Kanskje, kanskje...

-Yami-
3rd June 2007, 22:05
Jeg kommer! ^^

Smiph
4th June 2007, 08:35
Dette er midt i fagprøven min så jeg får ikke kommet!

Grimlord
8th June 2007, 03:22
Sett meg på kanskje lista.

Digoru
8th June 2007, 06:37
Jeg skal prøve å komme hvis grisen med bart kommer. (dvs. sett meg på kanskje)

Centi
8th June 2007, 18:53
Ahh, og jeg som skal til Oslo uka etter... ;-;

Mikari
9th June 2007, 16:33
Har veldig lyst, men... vet ikke om jeg kan >__<
Kanskje. Jeg skal prøve ^w^

Ichigo
9th June 2007, 21:17
16. Juni? Du kunne jo ikke ha valgt en værre dato>_< Min bursdag og greier.. Men bare så dere vet det: Hvis jeg/familien kjører forbi Oslo og det er ett treff i nerheten da kan dere ganske sikkert regne med at jeg kommer!

*Sommerferien

Iph
11th June 2007, 00:05
Jeg skal prøve å komme hvis grisen med bart kommer. (dvs. sett meg på kanskje)

Jeg kommer kanskje om Digoru kanskje kommer D:

sketch
11th June 2007, 02:03
får se det an(typ kanskje)

Yuiko
15th June 2007, 13:17
Jeg kommer :3 X3 ( *3*)

Tito Kato
15th June 2007, 17:12
skal nå se om jeg får kommet meg på dette treffet også!
sett meg på kanskje lista.

Digoru
16th June 2007, 03:18
oi, da var det den 16. allerede >.<
Tviler sterkt på at jeg kommer, i og med at jeg trodde det var den 10. eller noe i dag :/

Rounin
16th June 2007, 05:47
Hm, dette treffet er jo på samme tid og sted og har samme formål som anime.no sitt treff? Har dere snakket med dem? Jeg vet at noen av dem kommer ved 14-tiden, men dere treffer nok noen av dem ca. 12-13... Kanskje det blir dobbeltreff?

Kissmet
16th June 2007, 16:43
Jeg fant dere, så da ble det bilder.

Dere får sende meg pm for å fortelle meg om det går greit at jeg legger ut bildene av deg/dere her på forumet. Selv om jeg ikke må be om tillatelse for å legge ut gruppe bilder, blir jeg å ta det rolig med det. Dersom dere sjekker tilbake i morgen bør jeg ha lagt ut noen bilder.

Mvh. Asgeir

Issa-san
16th June 2007, 21:51
Jeg fikk ikke vært med, men håper alle som var der hadde det gøy~!! ^o^

Kissmet
16th June 2007, 22:09
Legger ved 2 stk bilder i lav oppløsning av alle som var på treffet (minus meg). Kommer sikkert noe mer i morgen :-)

Iph
25th June 2007, 00:16
Huffda, det var glemt o_o