PDA

View Full Version : Treff Mini cosplay treff i kr.sand?

Aridima
23rd April 2007, 17:33
Er det noen som vil bli med på mini cosplay treff i kr.sand? Ingenting planglagt foreløpig. Kom med innspil!!

Laraneia
23rd April 2007, 19:48
JA JA JA JA JA:D Jeg er der!!!!!
Vi kan skremme folk i Markens (aka: være der;P)

Aridima
23rd April 2007, 20:07
JA JA JA JA JA:D Jeg er der!!!!!
Vi kan skremme folk i Markens (aka: være der;P)

yey!^^Tenkte vi skulle ta det en helg! vi er bare 3 desverre. Har du noen flere som kan komme?

Tyblazitar
23rd April 2007, 21:06
Hmm, må muligens vurdere det, Kristiansand er i alle fall nærmere enn Oslo. Men så var det dette med penger, da. Hvis cosplay ikke er påkrevd, skal jeg se om det kan være mulig.

Aridima
23rd April 2007, 21:12
Hmm, må muligens vurdere det, Kristiansand er i alle fall nærmere enn Oslo. Men så var det dette med penger, da. Hvis cosplay ikke er påkrevd, skal jeg se om det kan være mulig.

Jeg er ganske sikker at det er ikke noe du må betale, det er bare et minitreff ikke no store greier, tror vi har ikke rå til og leie et lokal eller noe slikt. Viss vi blir mange nok kan det vurderes

Tyblazitar
23rd April 2007, 21:30
Jeg er ganske sikker at det er ikke noe du må betale, det er bare et minitreff ikke no store greier, tror vi har ikke rå til og leie et lokal eller noe slikt. Viss vi blir mange nok kan det vurderes
Hehe, koster med tog, ser du. Tur-retur Kristiansand kan koste nok til at hele Desu-con-budsjettet mitt slår sprekker. Men som sagt, må se det litt an.

Red
24th April 2007, 07:07
Hvis det er en helg, så er det nesten garantert at jeg kan og kommer til å være der! Gleder meg allerede!!!! XD

Laraneia
24th April 2007, 08:28
Hmmmmm, mulig jeg kan drive litt lobbyvirksomhet på Outland. Skal nok få dratt med noen. Lage plakat kanskje?

En mulighet for lokale er jo å spørre på Samsen om vi kan låne noe, det pleier å gå greit, men om været er fint kan vi jo være ute.

Chine
24th April 2007, 08:59
Hihi, Det hadde vert gøy med et mini treff i Kr.sand :'3 Får en gang skyld.. Om det er en helg så kanskje jeg kan, men det kommer ann på når ^^

Heika-sama
24th April 2007, 10:06
Hvis det er i sommerferien mens jeg er i Arendal kan jeg sikkert komme! :P dvs. i juli en gang >_<

Aridima
24th April 2007, 10:30
Hihi, Det hadde vert gøy med et mini treff i Kr.sand :'3 Får en gang skyld.. Om det er en helg så kanskje jeg kan, men det kommer ann på når ^^

Så greit^^ Tror det blir ikke alt for lengetil eller viss vi er veldif få blir det kasje i sommer

Hvis det er en helg, så er det nesten garantert at jeg kan og kommer til å være der! Gleder meg allerede!!!! XD

Så greit jo flere vi er så bedre blir det^^

Hvis det er i sommerferien mens jeg er i Arendal kan jeg sikkert komme! :P dvs. i juli en gang >_<

jeg tenke jeg også skal til Arendal lol men jeg tror dette treffet blir litt tiliere en i sommerferien

Chine
24th April 2007, 12:17
Så greit^^ Tror det blir ikke alt for lengetil eller viss vi er veldif få blir det kasje i sommer

Sommeren er en fin tid:8D: . Ikke så altfor masse folk :P
Men som sagt kanskje jeg kommer ^_^

Aridima
24th April 2007, 17:55
Sommeren er en fin tid:8D: . Ikke så altfor masse folk :P
Men som sagt kanskje jeg kommer ^_^

Det har vert greit viss du kom^^ skal snakke med de andre tid vi skal ha dette treffet snart!! Må bare få litt mere folk til å bli med

Chine
24th April 2007, 19:26
Kan se om æ kan få med mæ ei og ;)

Setsuna
24th April 2007, 19:36
Yay! Jeg er klar jeg XD;;

Laraneia
25th April 2007, 08:15
Har satt klørne i en 2-3 folk til:P Men om det utvides til litt animetitting etc kommer det nok flere. Og jeg stiller meg frivillig til å lage noen japanske snacks til oss.....hvis noen har noe ideer på hva:P

Setsuna
25th April 2007, 17:18
Nice Laraneia!! Jeg har null talent i å lage mat, men jeg er geni når det gjelder spising XD;; Sushi hadde vært litt gøy å lage!
Animetitting? Men da trenger vi tv+lokal. Er det noen som kan offre en slik sted?
Jeg kan ordne musikk jeg ^^ Hvis det trengs

Aznakh
25th April 2007, 18:20
Hm, dette kan kanskje bli aktuelt. Tar jo bare et par timer med tog også, så det kan bli en dagstur :O

Mulig, mulig.

Aridima
25th April 2007, 18:42
Hm, dette kan kanskje bli aktuelt. Tar jo bare et par timer med tog også, så det kan bli en dagstur :O

Mulig, mulig.

lol ikke slit deg alt for mye da du har jo desucon som kommer seinere men det er hyggelig viss du kan komme ^^

Chine
25th April 2007, 20:13
Er Cosplay påkrevd eller kan man komme med vanlig klær å? :P Siden har ikke Cosplay x_x

Rinfu-Chan
25th April 2007, 20:36
Kan komme med Chine hvis Cosplay ikke er påkrevd. ^-^

Aridima
25th April 2007, 22:15
Kan komme med Chine hvis Cosplay ikke er påkrevd. ^-^
Så greit!!^^ Det hadde vært greit viss du kledde deg ut men viss du sterk vill ikke kan du godt gå vanelig kledd :D

Tyblazitar
25th April 2007, 22:18
Hvis jeg kommer blir det nok ikke "skikkelig" cosplay, men kan komme i akatsukikappe og et headband hvis det tilfredsstiller kravene. :P

Forresten litt større sjanse for at jeg kommer, i og med at Desu-con er utsatt. Fortsatt veldig fattig, though.

Aznakh
26th April 2007, 19:31
Hvis jeg kommer blir det nok ikke "skikkelig" cosplay, men kan komme i akatsukikappe og et headband hvis det tilfredsstiller kravene. :P

Forresten litt større sjanse for at jeg kommer, i og med at Desu-con er utsatt. Fortsatt veldig fattig, though.

"Eg spandere og du rive i" ^^
Siden det er mulighet for at jeg kanskje har jobb snart også, kan jeg få renvasket samvittigheten min litt og. Dette frister, men får se med datoen og litt slikt.

Chine
28th April 2007, 21:06
såå... Er det planlagt no tid det ska være? :3

Aridima
29th April 2007, 22:05
såå... Er det planlagt no tid det ska være? :3

nei egentlig ikke vi skal ha et møte på Lørdag og diskutere det^^

Chine
29th April 2007, 22:48
;3 Si ifra så fort du vet noe da ^w^

Aridima
30th April 2007, 10:12