PDA

View Full Version : Treff Chibi treff 2

Tito Kato
9th April 2007, 18:35
Chibi-treff lørdag 28 April

Her kommer Chibi treff 2 folkens.
denne gangen kommer ting til å være mer planlagt.
"Chibi treffet" ble om jeg for si det selv en suksess!
Det kom enda flere en forventet, men det gjorde det vel bare enda bedre.
Denne gangen blir det masser av konkurranser som cosplay konkurransen, anime/manga quiz, til og med en kåring av den beste adminen på japani andre kåringer.
(her er det premier å vinne folkens. kle dere ut, pugg til quizen, bare husk og kom tids nok!)

vi har satt opp et program av ting som vil skje denne dagen:

kl. 12:00 - Oppmøte utenfor outland på Østbanen
så blir det konkurranser og andre festligheter
så blir det en liten svipp tur til neo-tokyo og outland (paleet)
her blir det kanskje nødvendig med deling i grupper hvis det kommer mange.
som vi da regner med trenger vi 2 grupper som vi da rullerer på de to butikkene

så møtes vi på Nationaltheatret og tar T-banen til Japan-torget
(Hvis det er noen som ikke har penger så vil det være en mulighet og gå opp)
vi blir så der i ca. en halv time, da tror vi alle har fått gjort sitt og drar så videre.
neste stopp er Frognerparken, der skal vi ha de siste arrangementet cosplay konkurransen og der er det viktig og ta med kamera!
vi skal endelig prøve og ta noen ordentlige bilder med bakgrunn og andre ting.
her er det viktig at vi koser oss.
det er også lov til og ta med noe å grille, gjerne en engangs grill eller noe sånt.
jeg tar med en eller to engangs griller så dere kan bare ta med noe å grille.
--------------------------------------------------------------------------
liste over folk som kan komme:
.Tito Kato
.dommere
.Chibi crew

4000 .1
.Ai-rin
.Aridima
. Elin1801
.gammis
.Grimlord
.Heika-sama
.Imbefalath .17-18
.Izuma 96% sikker
.kaede
.Katta_Naruto
.kirigakure_jutsu
.Kohaku
.Miki
.Mirashi
.P33r
.Red
.Sensei
.Shadowleaf
.Sharken
.Shinonome
.Sketch
.Sortulv .17.00
.Suma_chan
.Taly
.Vesnet
.viddy
.Yuiko
.zaikon

Kanskje listen:
.Adenanu-kun
.Anyia
.Bahada
.edvin
.Ga[ar]a-sama
.Mitsukai
.madcow
.N@rumon
.Roald
.Sharingan
.-Yami-

Katta_Naruto
9th April 2007, 18:36
Jeg kommer! :D

edvin
9th April 2007, 19:21
det er mulig jeg kommer.. sett meg på kanskje lista.. får se om jeg for lov og har tid..

Imbefalath
9th April 2007, 19:44
Kåring av beste admin faktisk. Å nei, da kommer jeg til å bli emo når jeg ikke vinner ;P
Hvis det blir fint vær kunne man jo kanskje grille litt i Frognerparken også? Avhenger av hvor lenge man har tenkt til å være der selvsagt men.

Miki
9th April 2007, 20:02
Yay, treff! <3
Jeg kommer!

Mitsukai
9th April 2007, 20:46
Høres jo morsomt ut og kanskje ikke like skummelt som de andre treffene...kanskje jeg kommer, hvis jeg får syket meg opp^^ så sett meg på kanskje-lista. vet ikke enda om jeg har nok penger og sånn.(pengene har det med å forsvinne så fort jeg får tak i noen)

Red
9th April 2007, 21:47
Kommer definitivt! Skriv meg opp! Skriv meg opp!!!!!

Heika-sama
9th April 2007, 22:44
Jeg kommer uten tvil. *highfive*

Taly
10th April 2007, 07:40
Endelig et nytt treff!
Jeg kommer :D

Sharingan
10th April 2007, 09:38
til og med en kåring av den beste adminen på japani andre kåringer.
*knis* Madcow stikekr alltid av med den ;p

Og ja, jeg kommer. Kanskje.

madcow
10th April 2007, 10:13
Det hørtes rimelig spennende ut. sånn egentlig, MEN - 28 april er litt av en dato.. vet ikke om jeg har mulighet til å komme da. kanskje?

Howl
10th April 2007, 14:35
Stilig, det virker som om det er bra arranger, men som Madcow passer 29 april dårlig, usikker. Hva skal quizen handle om? Sett meg på en "kanskje liste".

Tito Kato
10th April 2007, 16:53
det blir en anime/manga quiz
det er flott at så mange har meldt seg på etter bare så kort tid.
det blir med premier til de fleste arrangementene og vi får sannsynligvis et bra dommer panel.

Yuiko
10th April 2007, 21:41
Jeg kommer antagkeligvis...sett eg på kanskje ^^

Izuma
11th April 2007, 11:32
Jeg er 96% prostent sikker på at jeg kommer. Det avhenger helt av om jeg klarer å holde meg unna de lett opptjenelige ukene med husarrest -.-
Er dog veldig sikker på at jeg kommer =3

Laraneia
11th April 2007, 23:04
Buuu! Jeg kan ikke komme:( Og jeg som har et sweet Bleach - Unohana kostyme også. Ja, ja, neste gang forhåpentligvis.^-^

Anyia
15th April 2007, 01:01
ooh, treff? Veeldig lyst til å komme. *aldri vært på treff før* ..meeh, folka e'kke skumle eller noe? Hm. Kanskje jeg tar meg en tur.. har ikke noe å cosplay'e med, though.
Kan jo skrive meg opp på kanskje-lista?

-Yami-
15th April 2007, 01:27
Har veldig lyst til å komme, men det tør jeg ikke >_>' Skummelt å dra på sånt uten venner, og ingen av vennene mine er medlem på Japani... bleeh. Høres utrolig morsomt ut... ^^

Tito Kato
15th April 2007, 18:12
folka e'kke skumle eller noe?
ingen her er skummle, vi tar alle godt imot.

[QUOE=-Yami-;80376]Har veldig lyst til å komme, men det tør jeg ikke >_>' Skummelt å dra på sånt uten venner, og ingen av vennene mine er medlem på Japani.[/QUOTE]
det gjør ikke noe det da! du kan jo bare komme uansett! Da får du jo bare nye venner som er på Japani.
Ingen blir utestengt her!

det er bra at mange har meldt seg på etter så kort varsel.
NB: det kommer flere enn det står på listen, pga. dommere og chibi crew som har laget dette.

n@rumon
15th April 2007, 19:59
kommer mest sansynelig, sett meg på kansje :)

p33r
15th April 2007, 21:55
Jeg kommer, skal prøve å dra med meg flere.

Tito Kato
16th April 2007, 07:47
Thats the spirit P33r!
dra med dere flere hvis dere kan, jo flere vi er sammen, ja sammen!
Husk at det er ikke farlig og møte opp selv om man ikke har venner med, da får du bare nye venner her nå da!
Jeg har en følelse av at dette treffet blir vellyket!

Sensei
16th April 2007, 10:16
Jeg kommer, og jeg tar med meg minst en person -> Shinonome.

Roald
16th April 2007, 16:38
Vel, jeg er jo ganske ny på forumet... Men det hadde jo vært gøy å møte andre anime-fans. Selv om det var sinnsykt tidlig da! Du kan godt sette meg på kanskje-lista :)

-Yami-
16th April 2007, 22:20
Hmm... Sett meg på kanskjelista, du.. ^^

Spørs om jeg tør å komme, så sjenert som jeg er... xD

Vesnet
16th April 2007, 23:00
Skriv meg også på lista da. Grille pølser og greier. Håper været blir bra.

Anyia
20th April 2007, 19:21
im not on teh frickin' kanskje-list. ...why?
-___-

Mitsukai
20th April 2007, 20:57
bare tenkte på noe, det er kanskje noen her som skal konfirmere seg den dagen. i hvertfall skal 2 av mine venner det som konfirmerer seg borgelig... men -Yami- kanskje vi får lov å ta med issa eller noe, og vi henger jo sammen i friminuttene nesten hver dag. Så da kan jo vi gå sammen. Selvom vi ikke prater så mye sammen akkurat så kan kanskje issa være der? MEN vet ikke om jeg kan komme alikevel. Låste kortet på onsdag og har nesten ikke kontanter. menmen. kanskje

Kaji-Kun
20th April 2007, 21:54
Sett meg opp på kanskje lista...Veldig liten sjangse at jeg cosplayer, men jeg lover å ta med cam! ^^

Yuiko
21st April 2007, 19:00
Hehe! I'll be there ^^

Kommer nok ikke til å cosplaye 'tho....

Grimlord
21st April 2007, 21:35
Jeg vil delta på CHIBI-Treffet =)

viddy
22nd April 2007, 18:29
Jeg kommer, og tar med meg en viss frontfigur for Japani. Jeg nevner ingen navn. Annet enn at det begynner s, og slutter på ketch.

Bahada
22nd April 2007, 19:46
omg! me wanna come! viddy og sketch! dette kommer til å bli ett kjempe bra treff tror nå jeg ^_^
Men jeg kan nok ikke komme, har ikke penger til å dra sånn fram å tilbake til oslo og slikt, og det er dagen ETTER russedåpen, som vil si at jeg forhåpentligvis ikke er så veldig "frisk"

kaede
23rd April 2007, 16:12
Jeg kommer! Hvis jeg får krøka meg til det... >.>
Bare ikke steng oss ikke-cosplayere ute da!

Aridima
23rd April 2007, 21:24
uhm...Må alle kle seg ut?

Bahada
24th April 2007, 19:27
HAPPY NEWS! kan hende jeg dukker opp likevel. Spørs hva som skjer med fest på lørdagen og slikt, men hvis jeg kommer til oslo for å dra på konsert, så blir det sikkert til at jeg er i Oslo HELE dagen, og da kommer jeg nok på chibi treff <3
Så sett meg på Kanskje, jeg må høre nærmere med folka.

Sharken
25th April 2007, 16:29
Jeg og Mirashi kommer! /o/

Howl
25th April 2007, 22:03
nå er det sånn at nå vet jeg at jeg ikke kan komme, så du kan fjerne meg fra kanskjelisten, mendere må ha det morro!

Sensei
26th April 2007, 07:53
Hyl.. Grunnet mangel på soveplass må jeg kanskje avlyse, med mindre noen herfra skal på treffet, og konserten senere på dagen, og har ledig sengeplass. :P

Jeg jobber med saken. Jeg vil komme ;p

viddy
26th April 2007, 08:29
Hyl.. Grunnet mangel på soveplass må jeg kanskje avlyse, med mindre noen herfra skal på treffet, og konserten senere på dagen, og har ledig sengeplass. :P

Jeg jobber med saken. Jeg vil komme ;p

This matter has been solved ;3

Sensei
26th April 2007, 08:43
Det tok ikke lang tid. Trengte ikke engang å jobbe med saken :P

<3

Tito Kato
26th April 2007, 12:55
uhm...Må alle kle seg ut?

Nei selvfølgelig ikke, men det er et stort pluss.
det er blir mer morsomt når det er flere som kler seg ut, men kamera bør alle som har ta med seg.

-Yami-
26th April 2007, 23:26
Mitsukai: Really? Jeg trodde ikke du ville snakke med meg, jeg... x__x Det ville vært kjempehyggelig, men... Jeg kan visst ikke dra dit likevel... (Litt kjipt, nå som jeg hadde bestemt meg for å "overvinne frykten" xD)

4000
26th April 2007, 23:44
hmm hmm, jeg kommer kanskje...vil på konsert, men vet ikke om jeg greier å lure med meg noen, så godt mulig jeg henger meg på dere isteden^^

Yuiko
27th April 2007, 09:36
Jippi! Hvis det blir like fint vær imorgen som idag, så kanskje jeg kan ta på meg yukata'en min :P Ellers cosplayer jeg Renge-kun, på Izumas bestilling. That is, hvis jeg får tak i en kjole som kan funke... :S

Sharingan
27th April 2007, 13:24
1. Jeg kommer

2. Ikke i kostyme (tror jeg)

3. Isåfall senere enn 12

Menne, jeg kommer ihvertfall ^^

Vadjro
27th April 2007, 13:52
ganske sikkert at jeg kommer jeg også, hmm men jeg vuderer å bare møte opp i parken, jeg... når sånn ca er dere der tror dere? hmmm tssjt jeg cosplayer ikke denne gangen (*gasp* first time) grunnet mangler Akatsukikappe *gleeede seg til den kommer*

and by the vei, skulle bare si at Suma_chan, Elin1801 slenger seg på, dessuten så kan det være et jeg klarer å slepe med meg The_kazekage og, HA!

^^

Salamander
27th April 2007, 15:26
Beklager, fikk streng beskjed om at jeg har alt for mye lekser og en tale å skrive til komfen minXD

Bahada
27th April 2007, 15:37
Jeg kommer utkledd da! som RUSS XD

Tihi, men jeg er nesten sikker på at jeg kommer, selvfølgelig kan det hende jeg ikke kommer meg opp tids nok, men da sender jeg melding til sensei darling, og han viderefører mitt budskap.

Aridima
27th April 2007, 17:54
jeg kommer men jeg kan ikke kle meg ut desverre har ikke kostyme

sortulv
27th April 2007, 17:56
Sleng meg opp som en kanskje, om det ikke er for sent. I så fall dukker jeg opp utover ettermiddagen (17.00 og ut).

Imbefalath
27th April 2007, 21:45
Jeg skal egentlig i konfirmasjon, men det kan hende den ikke varer så lenge som det jeg trodde. Hvis jeg kan komme er det nok rundt 17-18 tho n_n

4000
27th April 2007, 22:55
Okay jeg kommer helt sikkert.. halv 1.. regner med at det fortsatt er folk på outland da? yesss

Gammis
28th April 2007, 07:42
Jeg og Zaikon har tenkt oss en tur til Oslo i dag(28/4) så da kommer vi på treffet også... vi fant ikke ut før i går kveld at det var treff i dag :P vi har begge vert litt lite aktive her på japani i det siste.

så før oss opp på kommer lista

kohaku
28th April 2007, 09:14
Yah. Tror jeg kommer også. Beklager for sein tilbakemelding xD

Anyia
28th April 2007, 09:43
Rett før treffet og allting, men jeg ville bare si at jeg kommer. ..med folk, forhåpentligvis xD

viddy
28th April 2007, 19:36
Hoi hoi!
Fler mennesker skulle blitt med meg hjem og sett Death Note! \o/
Ufestlige folk som drar HJEM!??! FESTBREMSER!

Utover det var treffet vellykket ^_^
Fint initativ tito kato \o/

Gratulerer til Miki med førsteplassen i cosplay konkurransen! \o/

p33r
28th April 2007, 20:15
Vennligst bruk http://forum.japani.no/showthread.php?t=7073 for å poste tilbakemeldinger om treffet og evnt. bilder :)