PDA

View Full Version : Treff Treff i påsken!:D

Ai-rin
29th March 2007, 17:51
Hei synes dt er en stund sia vi traff hverandre sist..Så hva med å møtes i påsken?^^ (jeg vet at det er en del som ikke kan..TT3TT) men det stopper vell ikke oss som er hjemme i påska å treffes og ha det gøy, sant?^^ Jeg tenkte at Onsdag er pålixom litt mitt i uka og passer bra, men kan selvfølgelig endre det hvis det er flere kan en annen dag da..
Sted: Oslo S. utenfor outland
Tid: 13:00
Dag:Nå kommende Onsdag
Hva vi sak gjøre kan vi diskutere når vi møtes:P
Hilsen lille mg~<3

Kommer:
jeg:P
Katta_Naruto
Emily1907
GrimLord
Tito Kato
N@rumon
Edvin
Yukio
Izuma

Kanskje:

Kaede
Lizzi3
Kataya

Kom igjen folkens meld dere på!!;D

Sensei
29th March 2007, 18:08
Må bare sitere reglene (http://forum.japani.no/showthread.php?t=6074) littegrann

Unngå idioti. Leetspeak (h3i hv0rd4n går d3t h3r d4) og smsspråk (hi, hvrdn gr dt md dere? jg r ny hr!) er ikke lov, da dette er veldig vanskelig å lese for de uinnvidde, og fordi man kan stave hele ordet, man betaler ikke per bokstav. Forøvrig er dialekter helt greit, så lenge det er forståelig.
Noen av moderatorene er strenge på slikt, så det kan være en idé å editere det til norsk bokmål eller noe sånt ;)

Desverre så kan jeg ikke komme den dagen, siden jeg er på TG i påsken, men jeg håper de av dere som skal dit har det gøy :)

edvin
30th March 2007, 09:12
ja jeg kommer kanskje ja ^^ men en ting.. er dette ert vanlig treff.. eller et cosplay treff?

Heika-sama
30th March 2007, 10:28
Jeg jobber på onsdag, men slutter litt tidligere så mulig jeg stikker innom.

Sharingan
30th March 2007, 10:30
Mja. Ettersom jeg alikevel skal til Oslo på torsadag så hadde dette vært en mye penere dag, men skal selvsagt se om jeg får tid på onsdag også, selv om det kanskje blir for bare fem minutter (;

Ai-rin
30th March 2007, 10:52
ja jeg kommer kanskje ja ^^ men en ting.. er dette ert vanlig treff.. eller et cosplay treff?

det er vanelig treff, men hvis noen vill coplaye er det selvfølgelig låv til det.^^

Izuma
30th March 2007, 14:14
Kommer antageligvis. Vet ikke. Får se =3

Red
30th March 2007, 15:07
Skulle gjerne, men kan ikke. Er hjemme i påsken. Men hvis det blir cosplaytreff, så må bildene legges ut!

lizzi3
30th March 2007, 20:47
heii.. er det bare son at du kan møte opp?..:info:

edvin
30th March 2007, 21:15
heii.. er det bare son at du kan møte opp?..:info:

jepp.. men jeg anbefaler at du melder deg på først.. sånn at de forskjellige folkene venter og ikke drar uten deg/dere...

Katta_Naruto
1st April 2007, 12:56
kommer! :D

aldos
1st April 2007, 17:48
: / tror ikke jeg kan komme...skal reise til Sjusjøen den dagen :'(

Grimlord
2nd April 2007, 03:59
kommer og stikker innom.

n@rumon
3rd April 2007, 20:04
Meld Meg På :d

Tito Kato
3rd April 2007, 20:21
I`ll be there... vet ikke om jeg blir så lenge da, men jeg kommer^^

kaede
3rd April 2007, 20:50
Hmmm.....Kommer kanskje... :D

edvin
4th April 2007, 00:41
sett meg på kommer lista.. nå vet jeg at jeg kommer :3

Salamander
4th April 2007, 11:39
Jeg kommer også. Kjenner ikke egentlig noen fra før, (tror jeg så noen av dere på desu-con) men jeg skal prøve å følge med i svingene uansett. Hvis noen skulle føle for å prate hull i hodet på meg mens vi er der hadde jeg hvert veldig takknemlig. :p (er litt små skjenert...:beskjed: )

Kataya
4th April 2007, 12:10
kanskje, kanskje ikke.. Men jeg hadde satt pris på om du førte meg opp med nick, ikke navn. >.< Siden folk flest ikke vet helt hva jeg heter.

edvin
4th April 2007, 23:10
dette var gøy.. dumt at japan torget ikke var åpen da > _ < dette burde gjøres igjen.. snart