PDA

View Full Version : Anime One Piece AMV-vurdering (denne er mest ment for de som ikke har sett serien)

Strawhat musician
28th March 2007, 17:58
Ja, dette er da en One Piece AMV som jeg har lyst til å bruke mht. et prosjekt jeg skal ha i nærmeste framtid. jeg skal vise en AMV for klassen min, og det er bare to i klassen min (bortsett fra meg) som har sett en animè, eller vet hva det er. det jeg lurer på er: Er denne morsom nok, men samtidig "seriøs nok" til å bli vist fram til et sånt publikum inkl. en lærer? er den også morsom for noen som ikke har sett serien? folk som har sett One Piece kan selvfølgelig også kommentere.
I give to you: Owned Piece:
http://www.youtube.com/watch?v=OctZ9UwrC3c

hitsuji
28th March 2007, 20:28
Hey, har ikke sett OneP anime'en, men lest manga'en. Synes kanskje denne blir litt lang og meningsløs for de som ikke har sett noe anime. Den var morsom, men litt "hakkete".
Du burde heller velge en standard AMV, med klipp fra serien og en sang i bakgrunnen (+masse action, og sånne små pauser med tekst ;).

Strawhat musician
28th March 2007, 21:21
Hey, har ikke sett OneP anime'en, men lest manga'en. Synes kanskje denne blir litt lang og meningsløs for de som ikke har sett noe anime. Den var morsom, men litt "hakkete".
Du burde heller velge en standard AMV, med klipp fra serien og en sang i bakgrunnen (+masse action, og sånne små pauser med tekst ;).

det er sånne tilbakemeldinger jeg vil ha:) jeg har funnet en annen AMV som backup som er, som du nevner, med klipp fra serien med en sang i bakgrunnen. den er bra synes jeg, og med god kvalitet, men jeg vil gjerne få noen kommentarer på denne uansett.