PDA

View Full Version : Nintendo Castlevania: Portrait of Ruin

Sharken
26th March 2007, 02:28
http://img223.imageshack.us/img223/5372/porboxjwz3.jpg

Castlevania: Portrait of Ruin

Utgis på: DS

Utgivelsesdato: 8. mars 2007

Aldersmerking: 12+ (www.pegi.info)

Genre: Plattformspill

Utvikler/utgiver: Konami

Jeg er sikker på at mange her kjøpte spillet, om ikke 8.mars så iallefall til nå. Skal jeg være ærlig har jeg ikke spilt et eneste Castlevania spill skikkelig, bare testa Aria of Sorrow så vidt det var og jeg må si at det overrasket meg hvor bra dette var. Jeg er ikke ferdig med spillet enda, jeg sitter på lvl 42 og sliter med Death og Dracula. Jah, hva syntes resten av de som har kjøpt det?

For de som ikke har en fjerneste anelse av hva Castlevania er, kan dere lese litt bla her: http://castlevania.classicgaming.gamespy.com/

Sharingan
26th March 2007, 08:59
Heh, jeg hadde tenkt til å kjøpe Castlevania når jeg skulle kjøpe et spill sist (har testet det før serru) men neida, valget falt på Opera DS og Phoebnix Wright...
Men av de spillene jeg har spilt av denne serien så har jeg fått et veldig fint førsteinntrykk...

Cactuar
26th March 2007, 17:41
Castlevania Portrait of Ruin blir kjøpt straks økonomien tillater det. Har skikkelig Castlevaniafever atm. har nylig runda harmony of Dissonance og Dawn of Sorrow, jobber med Aria of Sorrow, og lasta ned Symphony of the Night til 360'n i dag:8D:

Tyblazitar
26th March 2007, 21:41
OMG, er det ute? Nooo, Gama-chan gråter. ;___;

Har ikke råd, men så snart jeg har skal det anskaffes. Castlevania er konge.

deLirious
26th March 2007, 22:18
Har ikke spilt mange Castlevania-spill, men de jeg har spilt har vært virkelig bra, og synes at serien er blant de beste i sin sjanger. Kanskje med unntak av N64-versjonen (som hadde sin sjarm, riktignok) har alle vært bra. Har hatt masse gøy med Circle of The Moon og Castlevania IV til SNES. Dette ser også veldig bra ut, og jeg har lyst på det, selv om jeg egentlig har andre ting å bruke penger på.

Og forresten, Tyblazitar; har du en Gama-chan?! Grrr.... misunnelig!