PDA

View Full Version : Desu-Con 2!? hvem, hva, hvor!?

Kaji-Kun
14th March 2007, 15:12
Dette har sikkert blitt spurt flere tusentalls ganger...
Når og hvor er Desu-Con 2!?
Jeg må vite dette fordi jeg skal lage mitt neste cosplay kostyme! O_O

p33r
14th March 2007, 15:14
Det er ikke sluppet noe offisiell informasjon on meste Desucon 2, du kan regne med 2-3 månder fra nå, men vi har ikke sagt noe stort. Vi jobber med saken men kan ikke si så veldig mye enda, ting har blitt i litt større skala en vi var forberedt på så vi må gjøre ting grundig :P Bare begynn å jobb på cosplaykostymet ditt med en gang :>

Centi
23rd April 2007, 21:10
Når regner dere med at det blir fastsatt en dato? Hadde vært kjekt å vite i god tid... er ikke bare-bare å komme seg til Oslo for oss som bor så langt unna, heh. Dessuten har jeg tenkt å cosplaye, og det er jo litt dumt å lage/kjøpe kostyme hvis jeg ikke har anledning til å komme :x

sortulv
23rd April 2007, 21:21
Vi er fortsatt veldig tidlig i planleggingsfasen, og p33r er i tillegg travelt opptatt med andre små prosjekter på si. Vi regner med å starte for fullt med planlegging etc. i løpet av mai/juni måned. Dere vil få alt dere trenger av informasjon når det er tid for det. Stay tuned, lzm!

Belag deg på siste halvdel av sommerferien inntil videre.

Bahada
23rd April 2007, 21:49
Vær så snill å legg den utenfor russetiden da ^___^;
Jeg kan ikke gå glipp av desucon, ettersom desucon er kjempe gøy <3

Tyblazitar
23rd April 2007, 22:07
Vi er fortsatt veldig tidlig i planleggingsfasen, og p33r er i tillegg travelt opptatt med andre små prosjekter på si. Vi regner med å starte for fullt med planlegging etc. i løpet av mai/juni måned. Dere vil få alt dere trenger av informasjon når det er tid for det. Stay tuned, lzm!

Belag deg på siste halvdel av sommerferien inntil videre.
Aah, tusen takk for noe informasjon endelig. Siste halvdel av sommerferien passer meg utmerket, så det var jo fint. ^^

n@ruto-kun
23rd April 2007, 22:14
Vær så snill å legg den utenfor russetiden da ^___^;
Jeg kan ikke gå glipp av desucon, ettersom desucon er kjempe gøy <3

lawl, jeg tror nok at dere bare må vente. som sagt, ingenting er fastslått enda, og vi jobber med saken.. ;3 ikke vær redd, du får vite ting i goood tid..

Setsuna
24th April 2007, 20:53
Oslo... da må det bli en helg ass! Når kommer det mer informasjon?

Sharingan
24th April 2007, 20:57
Det kommer så snart vi finner ut når, vi har ikke fastsatt noe enda, men det er snakk om i slutten av sommerferien... Mer enn det vet vi ikke...

Setsuna
24th April 2007, 21:04
Gleder gleder gleder meg XD;;;

Mr.Mag
24th April 2007, 21:41
Viss det passer seg med ferier og slikt så kommer jeg GARANTERT. Jeg og en til har pratet en del om det.

Aznakh
31st May 2007, 22:55
Enno ikkje noko oppdatering på kva tid treffet blir eller kvar?

Monster
1st August 2007, 23:43
nå begynner slutten av sommerferien å nerme seg, og jeg regner med at jeg ikke er den eneste som har jobb å planlegge med. hvis jeg skal få satt av en hel helg (har verdens slemmeste sjef) må jeg ha beskjed en god stund i forveien, kostyme kan jeg sikkert snekre sammen på en uke eller to, men å få fri og skaffe bussbilett er ganske vanskelig med mitt budsjett. noen som vet noe mer om en dato eller når man får satt en dato? *vil på desu-con*

p33r
1st August 2007, 23:56
nå begynner slutten av sommerferien å nerme seg, og jeg regner med at jeg ikke er den eneste som har jobb å planlegge med. hvis jeg skal få satt av en hel helg (har verdens slemmeste sjef) må jeg ha beskjed en god stund i forveien, kostyme kan jeg sikkert snekre sammen på en uke eller to, men å få fri og skaffe bussbilett er ganske vanskelig med mitt budsjett. noen som vet noe mer om en dato eller når man får satt en dato? *vil på desu-con*

all informasion du kan finne om Desucon ligger på www.desu.no , det eri kke mye, men target for tiden er "høsten". Vi vet ikke akkurat noe mer enn det :(

Nodoka
2nd August 2007, 10:20
Jeg stoler på at vi får vite det ganske god tid i forveien. Det er bare å være tolmodig å følge med.

Issa-san
2nd August 2007, 11:28
Njiiiih, desucon desucon~~!! *glede seg som gal* 8DDD
Nyaah, får bare vente på mer informasjon~... x3

Quakeulf
19th August 2007, 21:52
Dette kan hende at blir min første con siden uhm... noe for mange år siden. X3

Takket være utstillingen jeg skal ha så har fortiden innhentet meg og fått meg inn her. Snart får jeg vel plastisk operasjon og blir gul.

lequack
19th August 2007, 22:53
Dette kan hende at blir min første con siden uhm... noe for mange år siden. X3

Takket være utstillingen jeg skal ha så har fortiden innhentet meg og fått meg inn her. Snart får jeg vel plastisk operasjon og blir gul.

arg, eg har lyst å gå, men veit ikje heilt om eg "får lov". klart eg kan (over 18), men ettersom eg bur heime er det visse regler som eksisterer. må liksom ha et bra opplegg og at eg har overnattingsplass og at alt liksom må vere så tryggt og sånn. (dei er jo livredd for at eg skal bli voldtatt og drept borti oslo). foresten så kan eg sikkert donere litt gulfarge til deg:S

Quakeulf
19th August 2007, 23:07
foresten så kan eg sikkert donere litt gulfarge til deg:S

Det går bra! Jo, det med overnatting og slikt kan vel være et helvete, spesielt her i byen. Så mange mennesker, så liten plass. :on2long:

Kiyu
23rd August 2007, 23:54
arg, eg har lyst å gå, men veit ikje heilt om eg "får lov". klart eg kan (over 18), men ettersom eg bur heime er det visse regler som eksisterer. må liksom ha et bra opplegg og at eg har overnattingsplass og at alt liksom må vere så tryggt og sånn. (dei er jo livredd for at eg skal bli voldtatt og drept borti oslo).

HAH. Gjett om jeg forstår det der inderlig godt- Tenk hvor strengt det er for meg, som er JENTE? Ugh. asiatiske foreldre..
Heldigvis har jeg flere alternativ når det gjelder overnattingsplass : D