PDA

View Full Version : Forumoppdateringer Mørkt skin

Havok
11th March 2007, 22:10
Dere kan nå velge en mørk versjon av forumskinnet. Det er to valg; Dynamisk og Statisk.

Meld evt. feil og sånt her.

Sensei
11th March 2007, 22:16
Pent <3

Uhm. Skal det være et valg for statisk mørk? For jeg ser den ikke i menyen nederst.

Også synes jeg kanskje feltet man skriver i er litt lyst i forhold til resten av skinnet, men er jo bare en smakssak :P

Havok
11th March 2007, 22:18
Sånn, da skal det andre skinnet også være der. Jeg skal også endre feltet man skriver i.

Sensei
11th March 2007, 22:28
En liten ting til, som jeg la merke til i en annen tråd, er at smileys får en lys kant rundt seg.

:O :8D: >_<

Havok
11th March 2007, 22:29
Det er desverre sånn det blir, fordi de er .gif og dårlig lagd. :/ Skal se på å få lagt til noen mørke smilies, men det er ikke prioritert akkurat nå.

Sensei
11th March 2007, 22:31
W00t. Jeg fant en ting til. Normale medlemmer har nesten lik farge som administratorer. Når man ser nederst på forsiden, så står fargen til admin og alle andre crew. Kan ved et kjapt blikk se ut som om det er veldig mange admins online ^^

Havok
11th March 2007, 23:10
Sånn, da skal det se bedre ut. :)

Gusj
11th March 2007, 23:36
Vil ha det gamle mørke skinnet...
Det her falt ikkje i smak.

Ichigo
12th March 2007, 01:16
Vil ha det gamle mørke skinnet...
Det her falt ikkje i smak.

Enig med Gusj, det gamle mørke skinnet så bedre ut, Ikke så mørkt:D

Uansett Gusj har samme farge som Havok på navnet sitt med dette skinnet og det skal sikkert ikke være meningen? Uansett Japani NORWAY er best!

Sharingan
12th March 2007, 08:34
Bah. Dette skinnet var diggbart da. Mørkt og rødt er en fin nyanse, hvis jeg først skal sitere noen fra forumet.
Mmmmmmmmnyu...

skyggen fra din fortid
12th March 2007, 13:54
Det er desverre sånn det blir, fordi de er .gif og dårlig lagd. :/ Skal se på å få lagt til noen mørke smilies, men det er ikke prioritert akkurat nå.

jeg kan se om jeg kan fjerne den kanten
tror jeg har et program som kan hjelpe, men kan ikke love noe

Howl
12th March 2007, 15:13
Jeg likte dette, kaskje dette kunne være satt annerledels:
Japani NORWAY > Japani NORWAY > Nyheter og oppdateringer > Forum nyheter og oppdatering
Kanskje putte den sånn sentrert i midten, men ellers er skinet ganske stilig ^^

Havok
12th March 2007, 15:26
Jeg likte dette, kaskje dette kunne være satt annerledels:
Kanskje putte den sånn sentrert i midten, men ellers er skinet ganske stilig ^^

Den er stilt likt som den øverst, derfor er den ikke midtstilt.

hide
12th March 2007, 20:40
Jeg liker det nye skinnet jeg.. passer veldig flott til avataren min ^^