PDA

View Full Version : Playstation God Hand

Cactuar
4th March 2007, 14:08
Noen flere enn meg som har fallt for dette utrolig geniale spillet fra Clover Studios?
Før jeg begynner å ramse opp grunner til hvorfor spillet rocker, kan dere se en trailer og en av de japanske tv spots'a for spillet:

Trailer
http://youtube.com/watch?v=ZyqmWKoKpfU

TV Spot
http://youtube.com/watch?v=laSZukIwfgs

Interested yet?
Som sagt er spillet fra Clover Studios, som ga oss Viewtiful Joe og Okami (anbefales de og) og er et over the top actionspill av typen beat'em up.
Spillet gikk rett hjem hos meg, da jeg liker "animeaktig" humor, og gode actionspill.
Desverre, som med de to andre Cloverspilla så blir dette spillet mest sannsynlig å ikke selge noe stort, siden "vanlige" spillkunder ofte safer og kjøper spill som gjerne er en del av en etablert serie, eller som har stor mainstreamapell, eller et stort pr apparat i ryggen(Gears of War feks).
Og Coveret ser rimelig kjedelig ut da, det må innrømmes.

Men, tilbake til spillet! Målgruppa for spillet er forholdsvis smal( i norge iallefall), men tror at flere på forumet har rette typen humor til å sette pris på spillet. Du kan slå folk ut i verdensrommet, komplett med "twinkle" idet de forsvinner. Hva mer trenger man?

Anyways, sjekk det ut, det er genialt.

Sa jeg at det var genialt?

Tyblazitar
4th March 2007, 14:42
Haha, den TV-spoten var AWESOME.

S&#229; ut som et sykt artig spill med den typen japansk humor som mange kan falle for. Gah, n&#229; angrer jeg p&#229; at jeg solgte PS2-en min. >__<

Cactuar
4th March 2007, 14:59
Yes, repent sinner! Et av få spill som er såpass gode at med en gang du har rundet det setter du deg ned og starter på nytt:)

En annen ting jeg kan nevne om spillet er at det er forholdsvis vanskelig. greit nok når du kommer inn i systemet, men allikvel er spillet av typen som kan få folk til å kaste kontrollern i veggen. og å spille på easy er ikke tillatt:nei:
Da jeg rundet spillet fikk jeg stats'a: 185 continues! Skal forbedre det neste gang.

og ja Tyblazitar, spillet er sinnsykt artig. Typen le høyt artig.

*edit* Og soundtracket sparker seriøs rumpe. Hører på det nå mens jeg sliter med 3d innlevering.

Melkerullpushern
6th March 2007, 23:52
Ser fett ut. Hvor har du kjøpt det og hva kostet det?

Sensei
7th March 2007, 08:29
Det så megakult ut \o/
Også var det greia med at min PS2 er PAL og slikt. *sukk*

Melkerullpushern
7th March 2007, 09:19
Det er faktisk kommet til Norge. Fant det på diverse internett-sider.
Her er den billigste
http://www.zailor.no/default.asp?vareid=91549&stype=spill

Sharingan
7th March 2007, 09:37
Mhehehe. Humor var det ihvertfall. Den lille bikkja flyr på den kickass fyren ^____^ Hadde jeg bare hatt lyst på playstation produkter så hadde alt vært himmels /o/

Cactuar
7th March 2007, 11:43
Som melkerullpushern sa, spillet er kommet ut i Norge. Spaceworld selger det til 399. Ellers finner du det på mange nettbutikker og.

Bare ikke forvent å finne det hos Elkjøp eller Narvesen.