PDA

View Full Version : HTML/photoshop design

Sharingan
21st February 2007, 12:24
Hei, jeg trenger litt tilbakemeldinger på noe design jeg lagde forleden dag. Jeg satt og tenkte det at nå skal jeg endelig lage en side som sparker piczorumpe (jeg blir så ofte irritert over sånne sider skjønner du) så derfor skrudde jeg på pcen og tenkte at dette her blir jo bra.
Jeg er selv ganske fornøyd med resultatet. Men siden jeg ikke vet om noe bra "webhotell" (og for meg er bra=gratis) så da får dere ikke se siden i levende live. Men jeg har tatt et screenshot og håper dere er like fornøyd over det dere ser som jeg er:

http://img226.imageshack.us/img226/3192/utennavnsg3.png

Ichigo
21st February 2007, 14:33
siden virket kul den, Er enig Piczo er noe dritt... Men jeg har jo selv også med det er bare fordi jeg ble overtalt... Men noen piczo sider er jo faktisk ganske gode også.

Men siden virket.. AWESOME!! ser tøff ut.. meg å ha!

Orersama
21st February 2007, 15:09
Stilig design, men jeg ville ikke skrevet "contact us" når du har "about me" ^_~

Sharingan
21st February 2007, 15:32
Det kan jeg endre på men, det er vel litt pirk ;p Men takk for tilbakemelding.

Orersama
21st February 2007, 16:24
Vel det andre så liksom bra ut, så da ble det pirk.;=)

Metris
21st February 2007, 17:46
http://www.one.com er god for webhotell. 1gb for 10kr i måneden.

~Moi

SoulSeth
21st February 2007, 18:05
Selve designet var det ikke noe gale med, det var moorkt og enkelt, to ting jeg liker.

Hvis jeg skulle pirke, saa ville jeg sag at du burde passe paa at linkene i navbaren er godt synlige samt innholdet. Jeg syntes ogsaa at font stoorrelsen paa selve teksten burde vaere mindre enn i navbaren.

Men ellers bra ^^

Sharingan
21st February 2007, 18:57
Selve designet var det ikke noe gale med, det var moorkt og enkelt, to ting jeg liker.

Hvis jeg skulle pirke, saa ville jeg sag at du burde passe paa at linkene i navbaren er godt synlige samt innholdet. Jeg syntes ogsaa at font stoorrelsen paa selve teksten burde vaere mindre enn i navbaren.

Men ellers bra ^^
Selvsagt, burde jeg egentlig ha tenkt på. Kan sette linkene i en litt lysere rødfarge. Og teksten kan jeg selvsagt endre på ^^

n@ruto-kun
23rd February 2007, 21:40
hm. rent design, men syns ikke du burde bruke seriff-skrifter på noen websider. bruk skrifter som tahoma, arial eller verdana, de passer bra. syns også du burde midtstille mengdeteksten, så den kommer midt mellom meny og bottom. -jeg- ville fått bottom-teksten litt mer synlig. men rød og svart er fine fargekontraster.

^^

Sharingan
12th March 2007, 08:46
Jeg har et aldri så lite problem.
Jeg har laget et skin i CSS og det virker helt fint i Dreamweaver, men når jeg flytter koden over til den aktuelle siden så blir alt... Ja. ØDELAGT.
Ehm. Paneler som egentlig ikke skulle være der kommer til, og lille Sharingan blir rett og slett forvirret.

SoulSeth
12th March 2007, 19:44
Kunne du giddet aa lagt til html'en du bruker, samt CSS'en, og en bedre forklaring paa hva du proover paa?

Bilder er ogsaa flottings.

Sharingan
13th March 2007, 10:20
Jeg klarte det til slutt. Det jeg sleit med var at alle panelene byttet navn på siden. Hadde klart å sette inn feil navn, så det var bate å regulere det...