PDA

View Full Version : Kortspill Yu-gi-oh kortspill

Thundra
18th February 2007, 08:49
veit ikke om detta er rekti forum men, er det noen som har peiling på om det er noen turneringer for yu-gi-oh eller duell masters i vestfold?

er litt få som speller yu-gi-oh i Andebu!:trist:

Sharingan
19th February 2007, 08:22
Dadam:
Outland sine turneringer (http://www.outland.no/?aid=9498518)

Utenom dette vet jeg ikke, men du kan jo google :3

Thundra
19th February 2007, 09:12
ok *takker og bukker*

Darkbrussel
7th May 2011, 03:15
jeg spiller yu gi oh o:, men jeg bor i kongsberg o:, =w= jeg spiller yu gi oh både på nett, psp og ekte, men har aldri spillt mot noen ekte spillere o: i ekte though. Bare spillt med fettern min T-T, skulle ønske at noen kunne spille med meg. Her er link til noe jeg posta på et annet forum for å fortelle om spillet o: som er til nettet :3 Link til Forum som forteller litt om spillet (http://gvssanime.freeforums.org/yu-gi-oh-online-3-t145.html)

dramensboy
7th May 2011, 23:54
det holes fortsat turneringer på Outland Østbanehallen Oslo s på søndager som begyner kl 13,00
der er jeø åfte ^_^

sel er jeg i fra drammen :P så vis du skal/er i der en gan så kan vi sikker spille lit

Darkbrussel
8th May 2011, 01:16
Kult :D, jeg er i kongsberg =w=, du bor ikke langt unna meg heller da xD, har du noen synchro's? xD, jeg kunne trengt noen >w>, og jeg skaffet meg strucktur deck på fredag xD, jeg har kort fra før av, men ingen som kan bli til en bra deck. Har mange som står på kinesisk lol! xD og noen med tysk fordi jeg kjøpte yu gi oh spilla til Wii xD. Åja hva er din MSN :3? Har din facebook xD

dramensboy
8th May 2011, 09:42
1 ja jeg har en del synchro's
2 ja jeg har msn
3 ja jeg har facebokk ^_^

Darkbrussel
8th May 2011, 13:01
kan jeg få MSN'en din? x3, hva slags synchro o: !! vil ha noen =w=

Arcticwarwolf
6th June 2011, 16:08
:O jeg fant yu-gi-oh folk jo :D har søkt rundt i hele dag -.-' jeg har blitt hekta og vil begyne å spille CX noen tips? :3

dramensboy
6th June 2011, 20:37
ja du bør dra til outland en dag og møte noen av oss som kan lere deg

og du kan se på dene vidoen http://www.youtube.com/watch?v=2BDmJVGtizQ

Arcticwarwolf
6th June 2011, 22:48
oh nice :D takker ^^ når er dere på outland da? :O jeg må ha et deck først også :O

dramensboy
6th June 2011, 23:04
jeg er der offte på søndager for di det er tonering da

men du bør kanse kome en anen dag slik at du ksn få deg en dek og prøve og spille ^_^

Arcticwarwolf
7th June 2011, 23:42
kan man kjøpe deck på outland? :3 skal dit til lørdag ^^

dramensboy
8th June 2011, 20:37
kan man kjøpe deck på outland? :3 skal dit til lørdag ^^

ja man kan det man det er lurt hvis man ha med seg noen som sener til spille som kan hjelpe deg med og ploke di kortene du trenger for di det er mange og velge melom ^_^

ps vi sere ikke net det så er det ikke tumer ing på søndag den 12.6.11 for di det er NM i gøteborg den helgen ^^

Arcticwarwolf
8th June 2011, 21:25
jeg driver å planlegger litt om hva jeg skal kjøpe allerede ^^, jeg kan ikke komme på søndag uansett CX

btw, har du msn eller noe sånt? så kan vi diskutere yu-gi-oh :D

dramensboy
8th June 2011, 22:24
jeg driver å planlegger litt om hva jeg skal kjøpe allerede ^^, jeg kan ikke komme på søndag uansett CX

btw, har du msn eller noe sånt? så kan vi diskutere yu-gi-oh :D

ja jeg har msn ^^

har du facebook ?

Arcticwarwolf
8th June 2011, 22:30
ja jeg har msn ^^

har du facebook ?

har facebook ja ^^