PDA

View Full Version : Treff Oppvarming - 10.2.07

Kataya
22nd January 2007, 21:35
Oppvarming til Cosplay!

Denne gangen er det Kataya og Aurora som står for arrangeringen. Har fått en slags mani for sånne treff. Eller noe.. :forvirra: Poenget med dette treffet er vel kanskje at folk skal bli kjent og så kjenner man flere neste lørdag da det er chibii cosplay. Yaay!

Dato: 10.2.07
Tid: 13.00
Sted: Outland Østbanehallen

Generelle info:
Har ingen idè om hva vi gjør. Men regner med at vi blir på Outland et par timer for å mingle med folk og snakke og handle manga osv osv.. Etter dette tar vi turen innom de faste stedene Neo Tokyo og Japantorget. Og kanskje vi ender opp på en pizza restaurant eller bare henge på Outland resten av tiden. Dette finner vi nok ut av!
Kom gjerne med innspill!!!

Mat:
Mat må vi ha. Pizza er et fint forslag. Det er ikke altfor dyrt og mange spiser det sammen. Sushi er også et forslag, men dette er dyrere. Dessuten er stedene ganske små så da kan vi ikke ha så mange. =)

Kommer:
Aurora
Izuma?
Kataya
Kurugane
Nami.. Suuuushi!
Sanji
Sir Håvard
Strawhat Musician
Yuiko
xLineyx

Kommer kanskje:
Ai-rin
Bida-San
Jirayafan
Red
Tito Kato
Yumegirl

Ps: Denne gangen gidder vi ikke å vente på folk som ikke kommer. Har vi dratt så får du heller finne oss.. Ble litt lei å vente på enkelte som hele tiden sa "ti min, ti min." ._. Kan kanskje virke litt slem, men det er bare så utrolig teit å måtte vente på noen som hele tiden utsetter tidspunket..

Folk er kanskje blitt litt lei av treff, men vi håper da at det kommer noen... ._. Litt pinlig om det ikke dukker opp noen. ._.

:)

MvH Kataya og Aurora!

Kurugane
22nd January 2007, 22:01
Sure! Hvorfor ikke. Kan da ikke bli lei av treff? Jeg er hvertfall med

Howl
22nd January 2007, 22:21
lyst til å dra på Neo-Tokyo.. sett meg på kanskje ;O

Reila
22nd January 2007, 23:30
Nevermind >_>
Feil dato x:

Nami
23rd January 2007, 12:06
I'LL BE THERE! NESTE GANG SKAL JEG KOMME! Hvis ikke rare ting skjer og jeg må ta hensyn til dem, som skjedde forrige gang det var treff D:
Men WHO CARES! Jeg skal prøve mitt beste =D

Hva med noe annet enn pizza? Hva med... Sushi kanskje? ^^

Red
23rd January 2007, 12:18
Hvilket Outland snakker vi om her? Østbanehallen eller Paleet?

Muligens jeg kommer. Er ikke sikker.

kohaku
23rd January 2007, 17:27
Hadde ikke dere nettopp planlagt/vært på treff? xD Har ikke noe imot det, men det er fint med litt mellomrom vet' :P

Ingen
23rd January 2007, 17:33
joda jeg må vel komme nå også da.

Kataya
23rd January 2007, 17:35
Hadde ikke dere nettopp planlagt/vært på treff? xD Har ikke noe imot det, men det er fint med litt mellomrom vet' :P

=)

La meg bare si en ting: Vi har ikke noe liv!
Dessuten var det en del som ikke kunne/hadde lyst/whatever til å komme så her får dere en ny sjanse. Men hvis du mener det er for tett så greit. Synes det er koselig med treff jeg!

Og som det står i åpningsposten: "Jeg har fått en slags mani for sånne treff." Det forklarer vel det meste.

:)

Yumegirl
23rd January 2007, 17:46
Hmm... for de av oss som er håpløse med å huske datoer (og alt annet for den saks skyld...) Kunne dere ha skrevet en tydelig dato for møtet i introposten også? :) Ikke sikkert jeg kan, men sjekker ut for det! ^^

Kataya
23rd January 2007, 17:50
Hmm... for de av oss som er håpløse med å huske datoer (og alt annet for den saks skyld...) Kunne dere ha skrevet en tydelig dato for møtet i introposten også? :) Ikke sikkert jeg kan, men sjekker ut for det! ^^

*klippe, klippe, lime*

Finito! Bedre nå, er iallefall en tydelig dato over tiden?

Og hvis du ikke finner frem: 10.2.07

Ai-rin
23rd January 2007, 18:25
kommer kanskje:P

Sanji
23rd January 2007, 20:59
Jeg kommer sikkert.

XlineyX
24th January 2007, 15:48
jeg blir med XD

Kataya
24th January 2007, 18:19
jeg blir med XD

Så braaa! Da blir vi kanskje de samme som sist. *knis* Neida! Dere "andre" (som vi ikke kjenner) er hjertelige velkommene! Håper jeg ikke skremmer vekk noen nå da. =)

Strawhat musician
25th January 2007, 21:51
hmm, 10 februar *sjekker kalender*, nei ingenting å gjøre den dagen så jeg blir med.

Tito Kato
26th January 2007, 08:58
ganske sikkert at jeg kommer, men sett meg på kanskje lista du^^

Nami
29th January 2007, 22:36
Hva med å flytte det fram en helg? >___>;

xP

Kataya
30th January 2007, 09:17
Njaaa.. Er opptatt til helgen skjønner du. *humre*

Bida-san
2nd February 2007, 22:46
Har ikke vært på no treff før, så blir vel koselig å bli litt kjent med andre:riight:
Sett meg på kanskje lista!

Yuiko
5th February 2007, 21:31
Yey, meld meg på! :P

Heika-sama
6th February 2007, 10:41
Jeg kan dessverre ikke ;_; Skal være med en kompis og barnepasse søsknene hans. Ellers ville jeg nok ha kommet! ^_^

Bida-san
9th February 2007, 15:47
Ja, da er det en dag igjen, hehe.:P
Noen planer om hva som skal skje? Eller blir det prat og innom butikker og mulig spise?:lur:

Kataya
9th February 2007, 16:39
Ja, da er det en dag igjen, hehe.:P
Noen planer om hva som skal skje? Eller blir det prat og innom butikker og mulig spise?:lur:

Egentlig ikke.... Japantorget tenker jeg!

Kurugane
9th February 2007, 16:44
Tror ikke jeg kan være der så lenge. Greier på kvelden og sånt. Men dukker fortsatt opp.

Vadjro
9th February 2007, 21:57
jeg håper at det ikke er for sent at jeg melder meg på her, fant nettopp ut at det kunne gå likevell^^

kohaku
9th February 2007, 22:06
Egentlig ikke.... Japantorget tenker jeg!

Erm, hva med Megazone for de som vil? Jeg bare kommer med forslag jeg, jeg kommer ikke sjøl :P Men se om folk vil på Megazone da. De har DDR og sånn laserspill der borte + diverse spill som airhockey. Kanskje det er noe folk liker å gjøre. Ikke for å kritisere, men det blir kaaaaaaaanskje litt sånn.. kjedelig om dere BARE finner på å dra til Japantorget og Outland, men for de som ikke har vært der før så er det jo bare fint. Men prøv å finn på noe som alle liker å gjøre. Dere har allerede Outland, Japantorget. Var NeoTokyo et av de stedene dere skulle til? Hvis ikke så stikker dere innom der ;)

Bida-san
9th February 2007, 22:27
Erm, hva med Megazone for de som vil? Jeg bare kommer med forslag jeg, jeg kommer ikke sjøl :P Men se om folk vil på Megazone da. De har DDR og sånn laserspill der borte + diverse spill som airhockey. Kanskje det er noe folk liker å gjøre. Ikke for å kritisere, men det blir kaaaaaaaanskje litt sånn.. kjedelig om dere BARE finner på å dra til Japantorget og Outland, men for de som ikke har vært der før så er det jo bare fint. Men prøv å finn på noe som alle liker å gjøre. Dere har allerede Outland, Japantorget. Var NeoTokyo et av de stedene dere skulle til? Hvis ikke så stikker dere innom der ;)
Megazone var en god ide syns jeg:wow: Lenge siden jeg har spilt DDR8D
Trenger ikke å spille de laser greiene (dyrt er det ikke?), men det er jo andre ting som du nevner: DDR og andre spill... Også er det jo et fint sted å være etter å ha vært på outland og de andre stedene...(tror jeg, har jo ikke vært der selv:P)
Menmen er ikke sikkert jeg kommer selv:P Mulig vi drar til Sverige...
Hm...Sverige eller treff:forvirra:

kohaku
9th February 2007, 22:44
Det er liksom bare det at det virker så kjedelig å bare loke på Outland og stikke til Japantorget. Det må da finnes noe gøy å gjøre i Oslo. Liek! It's Oslo! /o/

Joda, laserspillet koster nok noe. Men det som er fint er at du har andre alternativer, ikke sant? Som sagt, fins det jo DDR og airhockey. Og hvis folk syns det er kjedelig å være der så kan de jo bare gå rundt i byen til de finner noe morsomt å se på.

Otarun
9th February 2007, 22:53
Kommer ganske sikkert. Blir antageligvis cosplay også siden jeg er på ferie den 17:)

Bida-san
9th February 2007, 23:50
Det er liksom bare det at det virker så kjedelig å bare loke på Outland og stikke til Japantorget. Det må da finnes noe gøy å gjøre i Oslo. Liek! It's Oslo! /o/

Joda, laserspillet koster nok noe. Men det som er fint er at du har andre alternativer, ikke sant? Som sagt, fins det jo DDR og airhockey. Og hvis folk syns det er kjedelig å være der så kan de jo bare gå rundt i byen til de finner noe morsomt å se på.
Hehe, sant det... Men det går sikkert et par timer hvis vi er på Outland, Japantorget, Neo Tokyo og Megazone da8D :P
Hvor ligger Japantorget foresten? Tror ikke jeg har vært derO_O

edvin
10th February 2007, 16:59
Hehe, sant det... Men det går sikkert et par timer hvis vi er på Outland, Japantorget, Neo Tokyo og Megazone da8D :P
Hvor ligger Japantorget foresten? Tror ikke jeg har vært derO_O

Japantorget ligger på majorstuen :P

kohaku
10th February 2007, 19:14
Gangavstand fra T-banen. Ikke så langt! =)

Kurugane
11th February 2007, 00:52
Yay! Bra treff idag, selv om det kanskje ble litt sånn som det har vært de andre gangene. Uff, føler at vi har blitt litt for mye en gruppe, og at "nye" folk (herregud, sier jeg) blir litt ekskludert. Sumimasen!

Anygay, bra treff, gleder meg til lørdag.

Ingen
11th February 2007, 10:53
VI hadde det fint, det er vel det viktigste right?:plystre:

Kataya
11th February 2007, 16:24
VI hadde det fint, det er vel det viktigste right?:plystre:

xD

Jo, dette var heftig bra. Folk kom og gikk hjemme hos meg. xD Det morsomste var vel da Svenn ringte og spurte om han kunne dra med seg enda flere folk. HAHA! Gleder meg til neste gang!