PDA

View Full Version : Treff Treff i Grenlandsområdet/Telemark any1?

Henriko2
28th December 2006, 15:11
Noen som er med på det, med cosplay og greier?
Vil bare vite hva responsen er.

kohaku
28th December 2006, 15:12
Sted, tid og dato, plx?

Sharingan
28th December 2006, 15:15
Eventuelt litt om mulige aktiviteter?

Henriko2
28th December 2006, 16:16
Ok, detter er bare noe jeg har i hodet mitt at the moment.
Men vi kan vel ha, cosplay konk, anime visninger, manga kafe, og sikker mye annet. Men jeg tar ikke på meg jobben som arangør da :P
Kunne vel kanskje hatt det i Januar, Februar eller noe i den duren.
Ikke vet jeg. Sted ville vært i Grenlands området, SKien, Porsgrunn elns.
Men PM meg om noen har list til å stille opp å få igang et lite treff ;D

kohaku
28th December 2006, 16:44
Uhm, ikke for å være slem elns, men dette var noe DU hadde i tankene dine, så hvorfor ikke stille opp som arrangør? ;3 Eller med-arrangør? Noe sånt?

Henriko2
28th December 2006, 17:11
Hehe, :P
Hvis jeg får noen med meg så, men hvis noen er interessert så ta for all del kontakt, PM meg.

Digoru
1st January 2007, 02:01
Ere egentlig no sted å ha et slik treff i grenland? o_O
Alt er jo enten tettpakka eller øde som fy

Kiyu
15th February 2007, 00:03
Stolt borger av Porsgrunn town her! Det hadde blitt supert om vi hadde fått noe til her i Grenland! (enda suprere om det blir i Porsgrunn/Skien siden jeg pendler ofte bort til Skien. Heaeha)

Men the grim reaper har rett, det er ganske tettpakka og øde som fy. Men jeg vet om et sted hvor vi kan få leid lokaler. Vi leier det ofte selv til våre egne aktiviteter så har en del erfaring. Blir gjerne med og arrangerer om det er noen seriøse folk som vil.
Eidangerhallen er stedet i Porsgrunn. Foreningen jeg er en del av arrangerer treff der både titt og ofte. Kanskje det hadde gått an å bruke Gamleposten også, har ikke hatt mye å gjøre med dem som driver det stedet. Men jeg kjenner en som har arrangert manga-kurs der før så kan ta en prat med han.
Når det gjelder Skien vet jeg ikke helt siden jeg ikke bor der. Noen av vennene mine bor der though, så kan sikkert høre med dem også.