PDA

View Full Version : Nyheter Ny forside

Havok
3rd December 2006, 13:13
Fikk ikke skrevet noe i går da jeg var opptatt med å passe på lys og lyd. Anyway, vi i Japani har fått ny forside. Den er en portal for alle nettsidene til Japani samt forumet.

Vi har også to nye sider; Savegame NORWAY og Cosplay NORWAY. Det kommer mange nye sider om ikke så alt for lenge, så følg med!

Thamus
3rd December 2006, 19:15
Yay og hurra for nye sider \o/

Jeg liker spesielt godt savegame foreløbig, men jeg lurer litt på hvorfor vi kan bli medlemmer der?
Er tanken at alle kan legge ut anmeldelser, eller er det for å kunne stemme på artiklene og slikt?
Jeg er spent og fornøyd ^^

(og hva menes med "biografisk informasjon"...?:P)

Antony
3rd December 2006, 19:28
Looking gooood~~
Liker det nye opplegget med at det blir gitt en kort beskrivelse, og et lite bilde av siden når du klikker på de forskjellige dattersidene. Pent.

Savegame likte jeg veldig godt egentlig. Håper det blir slik at alle brukere som registrerer seg, vil kunne ha muligheten til å publisere sine egne artikler.

Monias
3rd December 2006, 19:34
Bra forside. likte den.
opplegget dere har laga er veldig bra.

Sharingan
4th December 2006, 08:48
Hirr, ganske bra forside, selv om jeg rotet meg litt bort i de elskbare sidene ;)

kaw
4th December 2006, 08:52
må vi registrere oss på nytt på Savegame Norway og Cosplay norway?, eller overfører du oss ditt etterhvert?

Digoru
4th December 2006, 10:13
og bleach.no står øverst i link-menyen, now that's something ;)
synes siden var veldig pen :>
Likte det at dere har skrevet en liten "intro" til hver serie, slik at jeg slipper å gå inn på f.eks. Naruto.no for å finne ut kort og godt hva den handler om.

Havok
4th December 2006, 10:43
Det er bare å registrere seg på de forskjellige sidene. Vi jobber med å finne en måte å sammkjøre forumet og nettsidene.

Det er bare vi som kan poste nyheter og sånt, men dere kan alltids tipse oss om ting. ;) (se på høyremenyen til savegame)

Laraneia
4th December 2006, 16:19
Yay for begge siden men spesielt Cosplay.no (duh, det er meg;)), selv om slemme siden ikke vil sende meg passord så jeg kan logge meg inn:(

Kiyu
4th December 2006, 18:00
Ahhhh jeg liker! Cosplay.no kommer til å bli et av mine nye faste steder på nettet som besøkes hver gang jeg er online =D
Nåååå få opp bildene. heahah.

YnSvale
4th December 2006, 18:15
Yay for begge siden men spesielt Cosplay.no (duh, det er meg;)), selv om slemme siden ikke vil sende meg passord så jeg kan logge meg inn:(
Sjekk spambøtta. Min havnet der. :(

Red
4th December 2006, 18:28
Veldig plagsomt når noen mail ender opp i spam-bøtten, eller ikke kommer i det hele tatt pga murene som er satt opp automatisk av kompaniet. >(

Salamander
4th December 2006, 19:20
Fint med ny forside^^

Men en ting, er jeg den eneste som synes at sidene bure oppdateres istede for at dere lager nye hele tiden? (XD) Nye sider er selvfølgelig helt supert så i seg selv, men naruto og beach sidene er ikke oppdatert på gudene veit hvor legen og de mangeler mye info. (med tanken på alle linkene som er der men som ikke førere noe sted) Det kan hende at jeg tar feil, men det virker som om det er de samma folka bak alle....

Sharingan
5th December 2006, 08:12
men naruto og beach sidene er ikke oppdatert på gudene veit hvor legen og de mangeler mye info. (med tanken på alle linkene som er der men som ikke førere noe sted
Jeg snakket litt med bleach crewet og skal ikke si så mye, men jeg kan si det slik at det ikke er havok sin skyld ;)

Jeg synes det er litt dumt at man må registrere seg på nytt for hver side...Det er litt småteit...

edvin
5th December 2006, 10:19
forsiden ble kjempebra (^^,)
*veive med armene*

hide
5th December 2006, 20:33
Det så jo veldig bra ut :D

(Men bare for å pirke, så er det en liten skrivefeil i den informasjonen om Savegame NORWAY.. Det skrives "retning", ikke "rettning" ;P Og under ParaPara.. skrives "spesifikk", ikke "spesifik" :B)

*slutte å pirke på xD*

Men jeg synes det ble kjempefint ^_^b