PDA

View Full Version : Aplaus til cossplayerne

Monias
2nd December 2006, 22:12
Det var veldig mange bra drakter.
jeg likte alle sammen.8D
grattulerer til vinnerne, men alle andre hadde også bra kostymer.
likte spessielt shadowleaf sin, den var genial.
Så igjen gir jeg dere en stor aplaus, dere var hovedatraksjonen.
Og hvis det blir noen neste gang skal jeg vedde på at det blir fler, jeg sakl ihvertfall hvis det blir noen neste gang.8D

aviruse
3rd December 2006, 00:29
mange bra der i dag ja.

men jeg fremdeles at de pannebesyterne er ALT for tynne, kan jo nesten tygge gjenom dem...

YnSvale
3rd December 2006, 01:04
Jepp, mye bra. Likte Gaara spesielt, også min da. (L) :P

kaede
3rd December 2006, 01:29
JA! fine cosplayene! det var så mange Naruto som var bra at det føltes som å gå rundt i Konoha ;)
Neste gang SKAL jeg cosplaye, de som vant fikk ørtogførti pakker med pocky!

YnSvale
3rd December 2006, 01:35
Og vi andre fikk snacks til hjemveien og mangabok! :D

Kiyu
3rd December 2006, 01:36
Jeg sier bare sand-siblings var bare råe. Jeg bare digga de så i granskauen. De hadde sydd kostymene selv og det var BRA =D For meg så syr dedikerte cosplayere kostymene sine ^_^

Og Square Enix cosplayerene. Dere vet hvem dere er. heahah- (KH & FF)

Og Ukitake Taichou =D Du er bare goOod ass ;D (Jada sammenlign høyde med meg du...>_>)

kaede
3rd December 2006, 01:37
Shadowleaf var bra! Men når jeg så ham bakfra så han ut som Gandalf.... (ikke negativt det da:))

hide
3rd December 2006, 05:01
Shadowleaf var bra! Men når jeg så ham bakfra så han ut som Gandalf.... (ikke negativt det da:))

Ja, det syntes jeg også =p Han hilste "vi" sånn smått på da han gikk forbi :kul: O.o Jeg vet, jeg er ekstrem.
Uansett, var mye bra cosplaying ja ;D

Red
3rd December 2006, 08:56
Det var virkelig gøy, og alle kostymene var kule! Som min første cosplay konkuranse/anime convention, så må jeg innrømme at det var en suksess!

Otarun
3rd December 2006, 09:28
Det var utrolig morsomt å cosplaye i går. En ekstra applaus til vinnerne(kisame-cosplayet rocka)

Red
3rd December 2006, 10:10
Jeg har gitt beskjed til Kisame om hennes 1ste plass i konkuransen. Skal si hun var sjokkert! ^.^ Det gjør meg stolt at kompanjongen min i Akatsuki vant første ::sniff sniff::

kaede
3rd December 2006, 19:53
Jeg har gitt beskjed til Kisame om hennes 1ste plass i konkuransen. Skal si hun var sjokkert! ^.^ Det gjør meg stolt at kompanjongen min i Akatsuki vant første ::sniff sniff::

JA! Akatsuki ruler!
De klarte nesten å kuppe hele cosplay-konkurransen:P
Itachi kom på tredje, og kisame vant! What will they do next....? O.o

Tyblazitar
3rd December 2006, 20:21
Helt enig, skikkelig bra cosplay, alle var ekstremt bra. Kisame sin seier var absolutt fortjent, men alle de andre var også stilige. Angrer på at jeg ikke tok med kamera, og at jeg ikke var med på noen gruppebilder. >__> Neste gang skal jeg prøve å være litt sosial...

Ifrit
4th December 2006, 03:07
Blir det noen bilder etterhvert for oss som ikke kunne komme? ;)

Vadjro
4th December 2006, 08:32
Jeg sier bare sand-siblings var bare råe. Jeg bare digga de så i granskauen. De hadde sydd kostymene selv og det var BRA =D For meg så syr dedikerte cosplayere kostymene sine ^_^

Ja Hipp Hurra for cosplayere! ^^
Personlig syns jeg KIsame var den aller aller beste, også vant hun!
Wee, Go Kisame!

(takker så meget for all ros*^^*)

Sharingan
4th December 2006, 08:33
Hurrmh, joda takk skal dere ha... Ingen synes shinigamiene var kule ;-;

Anyways, løvet var the guiding hair bort til sub scene da! "Follow the white hair, neo...!"

Men jeg synes egentlig at Kiyu burde vunnet! Hun hadde lagd kostymet selv, og hun vra den eneste som hadde kledd seg ut som den karakteren!

Tyblazitar
4th December 2006, 09:15
Hurrmh, joda takk skal dere ha... Ingen synes shinigamiene var kule ;-;Jo, dere var awesome! Dere hadde virkelig tatt dere flid med kostymene, og fikk bra resultater.

Anyways, løvet var the guiding hair bort til sub scene da! "Follow the white hair, neo...!"Haha, det ble ihvertfall lett å finne frem, om et langt tog med folk med mange cosplayere blant dem som marsjerte gjennom Oslo ikke var åpenbart nok. xD

Sharingan
4th December 2006, 09:35
Jo, dere var awesome! Dere hadde virkelig tatt dere flid med kostymene, og fikk bra resultater.

Haha, hvordan kan vi ha tatt oss flid med kostymene, når de fleste var kjøpt :P

Det var faktisk en vekter som kom bort til oss på Oslo S og lurte på hva vi gjorde og hvor lenge vi kom til å stå der ;)

Heika-sama
4th December 2006, 11:05
Huzzah for alle cosplayerne! Var utrolig masse bra der! Sand-gjengen, Xigbar, folk-jeg-ikke-kjente-igjen-fordi-jeg-ikke-hadde-sett-animeen/mangaen-men-som-fremdeles-hadde-superbra-kostymer og mange fler jeg ikke kommer på i farten!

Ja Hipp Hurra for cosplayere! ^^
Personlig syns jeg KIsame var den aller aller beste, også vant hun!
Wee, Go Kisame!

(takker så meget for all ros*^^*)
>/////<

..takk for all ros, ja... <3 <3 <3

Laraneia
4th December 2006, 14:02
Kjempebra cosplay! M&#229; ha mer8D Jeg sa hele tiden at hvis Kisame ikke vant ville jeg bli sur, og du vil ikke like Xigbar n&#229;r han er sur, men Kisame vant og jeg er et stort smil!! Vel fortjent!

Nami
4th December 2006, 15:47
Kiyu, you were just... WOW! Jeg fikk skikkelig lyst til &#229; g&#229; &#229; gi deg en klem, men jeg turte ikke D:
Og Laraneia du var kjempe t&#248;ff du og!
Og The Sand Siblings.

Dere var alle sammen kjempe t&#248;ffe =D

Laraneia
4th December 2006, 15:49
Og Laraneia du var kjempe tøff du og!

Domo arrigato8D (bukker pent)

Kiyu
4th December 2006, 17:54
Kiyu, you were just... WOW! Jeg fikk skikkelig lyst til å gå å gi deg en klem, men jeg turte ikke D:

Awww arigatou gozaimasu! *BLUSH* heahea tulla, jeg rødmer aldri xD Men tusen takk! Jøsses hvorfor kom du ikke bort? Målet mitt var bare å prate med så mange som mulig og bli bedre kjent med alle de forskjellige cosplayerene og ikke-cosplayerene =D Du kunne bare kommet bort og gitt meg en klem da! Kairi hadde blitt kjempeglad =D
Du er akkurat som Riku..tør ikke komme bort til meg *surmule* Jeg er ikke så skummel...

Btw. Fikk jeg prata med deg da? Eller..du kom vel ikke bort i det hele tatt xD Men kanskje jeg så deg der? =O Hvis du cosplaya noe?

Nami
4th December 2006, 18:43
Nei, jeg cosplaye ikke noe. Mine skillz med n&#229;l og tr&#229; inneholder &#229; stikke megselv og skrike au. >_>; Cosplay er ikke akkurat det jeg er flink til xP

Jeg prata ikke med deg nei D:
Men neste gang skal jeg stalke deg eller noe! Haha xD

Tyblazitar
5th December 2006, 21:02
Haha, hvordan kan vi ha tatt oss flid med kostymene, når de fleste var kjøpt :P

Hysj på deg. Fine var de uansett.

Det eneste jeg sydde på mitt kostyme var skinnvesken jeg sydde fast på ryggen, og den så nesten ingen, ettersom jeg hadde på meg ryggsekken omtrent hele tiden. >__> Snylte på familie og venner ftw! :P

Ifrit
6th December 2006, 04:16
Ingen bilder?

fetch fox
6th December 2006, 04:20
Vel medlemmet Red har postet en del bilder på sin bilde konto på viddy.net. Så jeg tar meg den friheten og linker til hennes galleri^^
http://gallery.viddy.net/desucon/red/