PDA

View Full Version : Diverse Sykkelkart i Trondheim? o.o

Critical IX
9th November 2006, 18:14
Jeg endte opp med å søke etter dette i fjor, og var så heldig at jeg fikk treff på første forsøk. I år går det ikke like bra.

Det var i grunn et stort kart over hele Trondheim der du kunne se hvor de forskjellige sykkelrutene gikk (Som "Moholtruta", en sykkelvei som går via Moholt og langs Omkjøringsveien ned til Nardo). Den var så utrolig praktisk, og jeg, som den reformatøren jeg er, klarte å miste hele sullamitten.

Noen som har/har sett dette kartet, og kan sende en link? Evt hele fila over mail/MSN/ete cete ra?

Mr.Mag
10th November 2006, 00:20
Viss du tar deg arbeidet med og komme deg til Torget, så kan du gå ut utgangen/inngangen ved Spaceworld, gå rett over veien og der ser du et STOORT sykkelkart, ved siden av alle utlånssyklene.

Eller:

Lær deg ruta på egen hånd. Det er kansje kjipeste været i hele verden i Trondheim akkurat nå, men ta deg en søndag å sykkel deg en tur. Tr.Heim er en soppas liten og sentral by så det tar ikke lange tiden :)

Aznakh
10th November 2006, 08:14
Noe slikt? (http://www.emap.no/html/sykkelkart_trondheim.html)

Eller noe sånn? (http://webhotel.gisline.no/GISLINEWebMapExplorer_1601/Map.aspx)

Toshiyoki
10th November 2006, 14:26
Regner med at det er Trondheim kommunes kart du har sett tidligere, da dette var et veldig oversiktlig kart med alle de forskjellige sykkelrutene her i byen. Nå har det seg slik at kommunen har tatt ned dette kartet, men det kommer vistnok et nytt og forbedret kart i løpet av 2006(yeah right).

Men så er det jo sant det Mr. Mag sier, Trondheim er ikke noen stor by, en søndag med intensiv sykling og du har aldri bruk for et slikt kart igjen.

Mr.Mag
10th November 2006, 15:48
Men så er det jo sant det Mr. Mag sier, Trondheim er ikke noen stor by, en søndag med intensiv sykling og du har aldri bruk for et slikt kart igjen.

Hehe, jepp :) Selv har jeg syklet så mye i denne byen at jeg kjenner vært eneste hjørne i den. Så det er ikke noe problem (pluss at man får trening..)

Critical IX
10th November 2006, 19:43
Regner med at det er Trondheim kommunes kart du har sett tidligere, da dette var et veldig oversiktlig kart med alle de forskjellige sykkelrutene her i byen. Nå har det seg slik at kommunen har tatt ned dette kartet, men det kommer vistnok et nytt og forbedret kart i løpet av 2006(yeah right).

Aha. Ja, det kan godt hende.
Orker ikke ta en hel dag på sykkelen. Ihvertfall ikke på denne tiden av året. *hutre*.
Aznakh: Det første kartet minner veldig.