PDA

View Full Version : Playstation Knights Of The Old Republic

Howl
7th October 2006, 20:43
Hei alle sammen : P BAre lurte på om noen andre spille KOTOR, selv har jeg spilt det en god stung og fått mye glede av det, jeg har rundet spillet to ganger og spiller det for tredje gang nå. Spillet er et veldig bra rpg, med en sterk historie og ganske gode controller og sånt. Noen feil er at det begynne rå bli ganske gammelt nå og grafikken er litt avlegg: Andre ting er at man ikke har nok rom å bevege seg på, manus og drama kan noen ganger bli litt teatralsk og overdrivet, også litt lantekelig, det er også litt irriterende å slåss, kunne vært litt mer likt wow eller diablo.. Den siste grunnen er at man runder det, kunne likt å utforske enda litt flere planeter. Bra med det er at du kan enten være sith eller jedi, reise rundt fra planet fra planet, være bounty-hunter med ekstremistiske og idialistiske idér, du kan bruke kraften, bytte melleom 9 persone og bruke masse tøffe våpen og få et godt GEAR ^ ~

Murasaki Kitsune
11th October 2006, 10:23
Spilt KOTOR2, men aldri 1'eren =( 2'eren er ihvertfall rå nok

Heika-sama
11th October 2006, 10:47
Jeg har både eneren og toeren :) Hadde det kjempegøy med å være slem på eneren i hvert fall. Mannen så gæren ut på slutten ^^

Det beste jeg husker var når jeg og en kompis slakta alle sithene på Manaan, tror jeg.. Og når vi fikk spørsmål om hvorfor valgte vi selvfølgelig "They needed killing" :D Gogo dark side points! Og så var det gøy når man spilte Hanharr på toeren og gikk amok med wookie rage!

Howl
11th October 2006, 17:48
Jeg har både eneren og toeren :) Hadde det kjempegøy med å være slem på eneren i hvert fall. Mannen så gæren ut på slutten ^^

Det beste jeg husker var når jeg og en kompis slakta alle sithene på Manaan, tror jeg.. Og når vi fikk spørsmål om hvorfor valgte vi selvfølgelig "They needed killing" :D Gogo dark side points! Og så var det gøy når man spilte Hanharr på toeren og gikk amok med wookie rage!

jihi, har du den jedimasken? eller den helmaska? MAn blir utrolig tøff. mangler bare hette så blir man revan som man var tidliger før man glemte det
Men kan man bli enda tøffere på toern?

Rhaven
13th October 2006, 16:50
Det er to av mine (mange) favorittspill! Elsker dem.. selv om slåssingen var veldig lett egentlig, var jo turnbased og sånn. Jeg var selvsagt topp snill på begge to. :) Det var gøy med Swoop racing og.

Det morsomste var å finne artige strategier og måter å drepe bossene/de skumlere monsterne på.

Grimlord
14th October 2006, 03:40
gaaah-- jeg vil ha og spille ene'rn ! har det spillet, fåkke installert grunnet installasjonsdisken har en STYGG ripe.

*tar hagla og skyter seg selv, og gjennoppstår fra de døde* *HYYYYL*

Ifrit
14th October 2006, 14:42
Spilte gjennom det første tidligere, er nå midt i det andre (på Onderon), men tar min tid. Fantastiske spill, om enn litt ustabile teknisk sett.

Howl
15th October 2006, 22:06
ja, mitt har hengt seg opp og noen bug... savner bedre grafikk også!

Tali
16th October 2006, 01:30
Elsker elsker enern.

Spilte en god stund ut på toern, men så hang det seg opp ett spesielt sted, selv om jeg prøvde ALT for å fikse det. Skal se å begynne på det igjen når jeg får ny pc.

Copy Ninja Kakaskhi
17th October 2006, 21:00
Jeg liker spillene veldig godt. Det eneste dumme er at det er mange glitcher og bugs. KotOR rundet jeg helt uten problemer på første try med 4 deaths. Jeg rundet KotOR i lvl 2 på det vanskeligste uten å dø på min Jedi Sentinel. Tips: Er penger et problem? Hvis du drar ned med den båten for å drepe den schvære fisken som lager no verdifullt, så ta på deg det beste gearet før du drar ned. Når du er kommet ned går du til en airlock. Ta så av deg allt gearet ditt. Gå ut av airlocken og du har det plutselig på igjen- huh? Du tok det da av? Så går du inn igjen.. Vips 2 set av det du hadde på deg. KotOR 2 gadd jeg bare spille en gang. Ble Watchman og fikk alle folka til Jedis. Første og Eneste gangen jeg døde var mot de to stygge Twilek søstrene

Howl
17th October 2006, 22:51
åh bug ^^ mEn jeg are får til å bli snill jeg!

Tyblazitar
18th October 2006, 13:23
Star Wars! =D

KotOR-spillene mine er mine absolutte favorittspill of all time, og noe av det virkelig fikk meg inn i SW. Er som regel alltid ond, det er ogs&#229; det beste, s&#230;rlig p&#229; toern (Force Crush = <3).

En annen morsom bug p&#229; toern: I den hulen p&#229; kooriban med alle Hssissene og s&#229;nt er det et rom hvor det ligger et jedilik. Hver gang du looter dette spawner det 4 hssisser. Loot 20 ganger kjapt, og drep dem med Force Storm. Kombiner med Death Field hvis HP'en din dropper. Rinse and repeat, og vips s&#229; er alle level 50 (utenom T3-M4, som bare kan komme til 49, ettersom han ikke kan f&#229; mer av et eller annet du m&#229; ta for &#229; levelupe (var det skills?)).

Kid_Omega
18th October 2006, 23:52
Spilte og runna begga spillene flere ganger.

Dette er virkelig noen av de beste spillene jeg noensinne har spilt. Er en stor fan av Star Wars universet og syntes at disse spillene var helt utrolige. Som alltid var 1'rn helt overlegen når det gjelder story og slikt, men 2'rn hadde mye bedre fighting. feks: Force Crush.

Er en stund siden jeg har spilt dem, venter i spenning på en 3'er