PDA

View Full Version : PC Diablo 2

Ichigo
19th September 2006, 16:43
Et genialt,et ytterst genialt spill.Faktisk det første "sloss" spillet jeg noen gang har spilt XD

OK jeg kan vel si hva spillet går ut på :)

'Du starter i act 1.Der en ond "boss" Andariel truer den første byen.Og som dere sikkert har gjettet er det _Din_ jobb og redde byen. Men mye mere fantastisk skal fortsatt skje.'

Blizzard har gjort en god jobb med dette spillet

Aldersgrensen er 16 år. Fortjener egentlig bare 12 da

Anbefaler til alle egentlig og prøve det... Et så genialt et spill er laget for og spilles,MYE :D

Skriv gjerne hvilke Charactere dere har.

Spørsmål. Noen som vet hvor man kan skaffe seg Boss-mode?

Gusj
19th September 2006, 17:12
Har faktisk ved fleire anledningar vurdert å kjøpe det og tillegpakken på tilbod. Veit at det skal vere ganske bra, og dei fleste Blizzard-spill brukar å vere kjempebra (utenom wow som er halvbra).

Imiya
19th September 2006, 18:09
Diablo 2 ja.. M&#229; nesten begynne &#229; spille igjen, eller s&#229; kommer jeg aldri til &#229; klare &#229; drepe Diablo >.< Jeg har en Druid.. Og hadde en Sorceress.. som ble vekke etter jeg ikke gadd &#229; spille p&#229; noen uker. >.< Syntes nesten at Andy (Andariel) er litt for enkel O.o

Toby Christ
19th September 2006, 18:50
Um, spilte Arcane Recall modifikasjon av spillet som l&#248;ftet det opp litt. Vanskelighetsgraden alts&#229;.

Jeg vet ikke om det b&#248;r tas opp her, men spillet blir nesten dobbelt s&#229; interessant med expansion-settet "Lord of Destruction" (http://www.blizzard.com/diablo2exp/). F&#248;r det kom spilte jeg bare paladin og sorceress, men druid tok meg med storm. :)

Melkerullpushern
19th September 2006, 19:54
Husket en kompis av meg hadde Dibalo2 og tillegspakken. Vi drev og spilte det over nett til han hele tiden. Tror han hadde en amazon i lvl 97. Husker han boostet meg og en kompis gjennom spillet hele tiden slik at vi fikk h&#248;yere lvl og bedre stuff. Har det ikke selv men vurderer og kj&#248;pe. Husker spessielt godt Cow level:P

Ichigo
19th September 2006, 21:27
Selvsagt Snakk s&#229; mye dere vil om Diablo lord of destructuion,det er jo en del av spillet :D

Diablo 2 ja.. M&#229; nesten begynne &#229; spille igjen, eller s&#229; kommer jeg aldri til &#229; klare &#229; drepe Diablo >.< Jeg har en Druid.. Og hadde en Sorceress.. som ble vekke etter jeg ikke gadd &#229; spille p&#229; noen uker. >.< Syntes nesten at Andy (Andariel) er litt for enkel O.o

Du m&#229; spille deg til Diablo,for han er kul XD

Hadde en lvl 69 Paladin f&#248;r jeg... runnet spillet 1/2 gang xD Men s&#229; ble Diablo slettet og det ble Paladin'en min ogs&#229; :(

Antony
19th September 2006, 21:47
Diablo II er faktisk favorittspillet mitt gjennom tidene!
Jeg rett og slett elsker dette spillet, og det hele blir jo bare dobelt s&#229; vidunderlig n&#229;r man sl&#229;r det sammen med expansion-settet.

Jeg husker godt at jeg spilte det over .Battle Net. Hadde faktisk en level 71 Barbarian, med fult Immortal King-settet. Det hele fikk en br&#229; og forferdelig slutt, da jeg ikke logget inn p&#229; accounten min p&#229; 60(?) dager, og den ble slettet.

Ahhh, det beste m&#229; jo v&#230;re "The Cow" level. Fantes ingenting mer tilfredsstillende enn &#229; slakte en hel mengde med kuer p&#229; to bein, og med slagsv&#229;pen.*

* = H&#229;per du ikke tar dette personlig om du leser dette, kua. ;p

Jeian
19th September 2006, 21:55
Ja, jeg har en kompis som har det jeg også. Vi spillte det en god del før. Jeg hadde en amazon, men kom meg bare til act 4.<_< Men det har egentlig ikke så mye si, fordi jeg har sett kompisen min runne det flere ganger.
Det jeg husker spesiellt godt det var at Tal-Rasha-armoren og Tal-Rasha-Amuletten var veeeeeldig skjeldne og at kompisen min fikk aldri tak i det:P

Kanskje jeg skal spørre om å få låne det av ham?

Howl
20th September 2006, 13:49
runda det : D T&#248;ft spill. N&#229; skal de begynne emd sockeede ting i wow ogs&#229; ^.^

Imiya
20th September 2006, 14:55
Du må spille deg til Diablo,for han er kul XD

Jeg syntes at Diablo er teit som er vanskelig : P

Druiden min blir vel snart sletta om jeg ikke spiller >.<
Eller så er den sletta O.o

deLirious
20th September 2006, 21:33
"Diablo 2 har evnen til å la deg spille i 5-10 timer, og likevel la deg sitte igjen med følelsen av og ikke ha fått utrettet noe som helst" :P

Dette synes jeg oppsummerer spillet veldig bra. Allikevel er det et genialt spill som fremdeles er veldig gøy å spille, 6 år etter at det kom ut. Men slik er det jo med alle Blizzard-spill.

"There is no cow level" :D

Ichigo
20th September 2006, 21:57
Hvis dere vil kan dere gjerne poste hvike charactere dere har,lvl class..

For og v&#230;re et godt eksempel : (not)

Assasin. lvl 8 . hehe 40 minnut etter jeg skrev denne posten ble jeg lvl 10 :D

Paladin. lvl 19

Sorceress. lvl 5

Wheee... F&#248;ler meg som en noob uten min lvl 69 Paladin :(

Nabachi
21st September 2006, 10:57
Muhaha, har en lvl 92 Barbarian p&#229; Western Ladder som heter Wolf. Spiller det lite grann fortsatt, mest med klan medlemmer fra DPX klanen jeg er medlem i ^^.

Tjaa, bruker vel mest frenzy p&#229; barbarianen min, og har forresten ogs&#229; fullt immortal kings set, og har rundet Hell.
Det var det f&#248;rste RPG spillet jeg fikk, og det gj&#248;r meg alltid litt nostalgisk &#229; l&#248;pe rundt og challenge alle og enhver til duell :P

Men n&#229;r det kommer til dataspill s&#229; spiller jeg vel mest highend GuildWars (Ladder, rank 72 og greier :P), og bare Diablo 2 LoD n&#229;r ingen andre er p&#229;.

Ichigo
21st September 2006, 15:53
Um,Noen som hvet hvordan man lager en ny "verden" på Multiplayer? Da kunne vi Japani-folka spilt litte sammen :D Hadde vært knall gøy

Zaikon
21st September 2006, 19:19
Um,Noen som hvet hvordan man lager en ny "verden" på Multiplayer? Da kunne vi Japani-folka spilt litte sammen :D Hadde vært knall gøy

Umm....spilelr du ikke battle net? I så fall, hvis du spiller battle net burde du vite det XP

Ja jeg har spilt, veldig bra og morsomt spill, men grafikken ødelegger alt nå, jeg spiller det ikke mer p.g.a grafikk, men det kan jo hende jeg faktisk prøver og liker det igjen? hvem vet? :P
Husker ikke char'ene mine men husker at Frost druide er min Main og høyeste level ;P

Ichigo
21st September 2006, 19:59
grafikken er jo kjempe bra til et 2001 spill:P Graffiken gjør liksom spillet "spennende" XD

Grimlord
21st September 2006, 20:10
hmm...

mens man snakker om Diablo 2, s&#229; har jeg en r&#229;fett level 49 Necromancer (Lord Zeratul). Bruker ham mye in Single-play og en Assasin p&#229; level 12.

forel&#248;big g&#229;r jeg Baal-Runs (Runde spillet og drepe Baal p&#229; Act 5, om og om igjen for &#229; bygge lvls, stats og samle gode items inn i neste vanskelighetsgrad). En ting som er spesielt med spillet er..

Man g&#229;r aldri lei av den. Den er "estetisk perfekt".

Quan
21st September 2006, 21:10
Elsker Diablo II, s&#230;rlig n&#229;r man f&#229;r druid i expansion-settet. det litt kjipt at filen blir slettet hvis man ikke g&#229;r inn p&#229; den innen 30 dager(p&#229; internett)
det er derfor at filen min ble slettet;__;

Zaikon
21st September 2006, 21:27
Det er 99 dager tror jeg :P

Ichigo
21st September 2006, 22:31
Whee... Assasin min rocker! Lvl 19 nå :D Men hvorfor kan jeg ikke oppgradere shadowclone skillen min? har oppgradert de to første... clawmastery og den som gjør at man kan blocke med to våpen...

Quan
22nd September 2006, 15:55
Det er 99 dager tror jeg :P

nei, det er 30 dager

Jowy
22nd September 2006, 16:14
Faktisk s&#229; sp&#248;rs det. Hvis du har kommet et stykke fram i spillet s&#229; er det 60 dager. Til &#229; begynne med s&#229; har du 10 dager.

Ichigo
24th September 2006, 14:01
um,er det noen som hvet hvordan jeg kan skaffe meg en lvl 22 assasin,sånn rigth away? måtte slette min:( vet det fins mods eller sånn forandre fil men jeg finner det ikke :(

Nabachi
24th September 2006, 16:30
Hero Editor, kan ikke brukes p&#229; official ladder, men ellers kan den

Ichigo
26th September 2006, 18:18
wheee... etter og ha innstalert og slettet Diablo 2 3 GANGER!!!111 ogs&#229; var det fortsatt der!

Hvor kan jeg skaffe Hero editor?

Orersama
26th September 2006, 18:33
Google s&#248;k (http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=hero+editor&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8)

Det er enklere &#229; s&#248;ke der enn &#229; sp&#248;rre her.

Ichigo
26th September 2006, 18:40
Jeg spør iallefall,Hvordan bruker jeg Hero editor? eller er det et jækla langt svar jeg spør etter?

Gammis
27th September 2006, 17:49
nei, det er 30 dager

jeg tror zaikon har rett, det var i allefall over 99 dager før, og det gikk over 30 dager immellom mine siste inlogginger på Battle.net og det var der fortsatt.

spilte en del med Zailon før, har en sorc ca 47(tror jeg:P) og en assassin som er lik lv som sorc'en som skal slettes etter vert:P og har en ny assassin ca 33 og en pala ca 32 og en ama rundt 33 den og:P husker ingen av navna akk nå da men:P kan poste de senere:P

Outsider
17th October 2006, 21:43
Har spillt litt for mye Diablo 2 ja &#210;_&#243; Hadde en Assassin med Natalya gear p&#229; lvl 92 elns, og en Elemental Druid p&#229; lvl 76, men en del av Aldurs...
D&#229;rlig gjort at jeg s&#229; denna tr&#229;den, fikk lysst til &#229; spelle det igjen! =o
Hadde ogs&#229; noen Sorc's p&#229; rundt lvl 50, MF-Sorc's var det planer om!

Ichigo
2nd January 2007, 22:18
Assasin med cold dmg eier! *ladde opp angrep* angripe *fryse fiender* angripe *mange isbiter* :D Jeg vurderer og lage meg en Sorcerer.. men liksom har bare spilt til lvl 10 p&#229; en av de,spilt p&#229; en ca lvl 65 og da.. Men er det noen som vet hvordan jeg skal oppgradere en sorcerer?

Laraneia
2nd January 2007, 22:35
Jeg spilte s&#229; mye D2 at jeg n&#229; har et meget stygt arr p&#229; tvers av h&#229;ndleddet mitt (opp&#229;, pr&#248;vde ikke ta livet av meg). Jeg runda med en Assassin, en Sorceress og halvveis med en Amazon. H&#248;yeste lvl rundt 40. Blir litt for fort lei av &#229; l&#248;pe i de samme omr&#229;dene for &#229; levle.

Shenlong
1st March 2007, 15:46
hehe
necromacer er klart best, spesielt med tran gouls settet.
lite tips: spill p&#229; nettet ogs&#229; tar du baal run s&#229; langt som du er kommet, og ikke ta baal f&#248;r du nesten ikke f&#229;r xp av runnen mere, for tar du baal i den vansklighets graden du er i, s&#229; f&#229;r du mindre xp av runnen.
Ps. Du f&#229;r mere xp i huler og hull en ute p&#229; marken!!
Baal run er lurt, fikk necromanceren in fra lvl 56-74 p&#229; to timer her forleden!!

Grimlord
4th March 2007, 00:25
hehe
necromacer er klart best, spesielt med tran gouls settet.
lite tips: spill på nettet også tar du baal run så langt som du er kommet, og ikke ta baal før du nesten ikke får xp av runnen mere, for tar du baal i den vansklighets graden du er i, så får du mindre xp av runnen.
Ps. Du får mere xp i huler og hull en ute på marken!!
Baal run er lurt, fikk necromanceren in fra lvl 56-74 på to timer her forleden!!

Kan det samme gjelde for single-player ?

og en ting til.. kunne man overføre en karakter du har bygd i single-play på nette t ? lenge siden sist jeg spilte den, men det skal visstnok være mulig...

Ayra
7th March 2007, 12:00
nei det er ikke mulig du kan ikke bruke 1 player characters på open battle net fordi da hadde det vært evig mange folk med charactere mekka i hero creator som da plutselig var lvl 99 eller spille crasa hvis du ble drept av dem i duel, men du Kan bruke 1 player characters på local eria network, aka lan der kan du bruke 1 player folka dine ^^

retrolord
9th March 2007, 21:38
fy faen diablo 2 Lod. er liksom en av de beste spillene som har kommet til verden, det er et spill som blizzard gjorde bra..
jeg har spilt wow så lenge nå, så er nesten lei,, bare 2 lvl til 70. men så la jeg inn dia2 lod,, tok mmeg bare 3-4 dager , og jeg er lvl 41.lagde en sorc, husker fra før da jeg spilte det uber mye,, var det best å starte sorc med MF(magic found) savner mine gamle charaters,, hadde mange over 78, med det beste som var til de, så ble bare alt borte :( ... men det var såå digg å spille det igjenn, går fortere i lvl og kan få uber items med en gang,, ekke som wow der du må kanskje gå en instance 6-10 ganger for å få et ITEM!!!
synes blizzard bør mekke diablo 3!!

lequack
9th March 2007, 23:06
heilt einig at blizz bør lage d3. sjøv har d2 (lod) gitt meg speleglede i alle dei år det har vore ute og enda hender det at eg hoppar inni det av og til (sjølv om eg er dritdårleg). det som har vore nemnt her er at folk på nettet haxxar chars osv, det sug litt ræv, men ellers har eg veldig positive opplevingar med d2. det var liksom det som starta rpg livet mitt

Ichigo
28th October 2007, 15:08
*bumps*

Instalerer Diablo II igjen nå, har drømt om og spille Diablo II i drømmene mine i ett par dager .__.

Diablo er det beste spillet Blizzard har laget, noensinne!

EagleJin
28th October 2007, 19:05
Da må du jo teste Hellgate London. Blant utviklerne finner vi noen fra det originale Diablo-crewet :D

Ichigo
28th October 2007, 19:17
Da må du jo teste Hellgate London. Blant utviklerne finner vi noen fra det originale Diablo-crewet :D

Consider it done. Må vel prøve det.

Ayra
18th November 2007, 18:25
hellgate london er jo ute nå da ^^
skal køpe det i neste uke eller noe, kommer vell etter crysis hehe
det går blant anet mange rykter på nettet om diablo 3 fordi blizard jobber på 3 spill wrath of the witch king og starfcraft 3, men det tredje spillet har de holder de hemmelig o_O

Ichigo
20th November 2007, 15:35
hellgate london er jo ute nå da ^^
skal køpe det i neste uke eller noe, kommer vell etter crysis hehe
det går blant anet mange rykter på nettet om diablo 3 fordi blizard jobber på 3 spill wrath of the witch king og starfcraft 3, men det tredje spillet har de holder de hemmelig o_O

Gikk jo faktisk rykter om at Diablo 3 var Hellgate London.. Men jeg tror aldri verden vil se ett Diablo 3, Sjangeren er for gammel. Det blir ikke laget noe spesielt mye i den sjangeren.

Men hvis det kommer, Så kjøpes det på stedet :nya:

Ayra
22nd November 2007, 16:23
Gikk jo faktisk rykter om at Diablo 3 var Hellgate London.. Men jeg tror aldri verden vil se ett Diablo 3, Sjangeren er for gammel. Det blir ikke laget noe spesielt mye i den sjangeren.

Men hvis det kommer, Så kjøpes det på stedet :nya:

sjangern er jo fremdeles like aktiv og aktuel den dag i dag! sjangern er jo rpg og skill tree et fra diablo 2 er jo det tallent points systemet på wow bygger på!
spørsmålet er bare om de klarer og videreutvikle den spesifike måten du spillte rpg spillet diablo2 på. og de spillutviklærne lever i beste grad enda, bevis > hellgate london. ^_^

så for å komme til pointet, jeg tror ikke det er sjangern som er feil, det er vell heller spørsmålet om Blizzard tar intiativet og bestemmer seg for å lage et diablo 3. for sjangern er en av verdens mest populære den dag i dag.