PDA

View Full Version : Manga Kapittel 242 Bleach Spoilers!

Mr.Mag
12th September 2006, 15:06
Yes, da har nok et kapittel av Bleach mangaen sluppet ut!

Det hele fortsetter der det slapp. Team Ichigo løper vekk fra den digre handa som møter dem i kapittel 241. Ichigo ønsker jo såklart og fighte mot dem der og da, men Ishida sier at de trenger et større område, så de løper avgårde.
Til slutt kommer de til et stort området, men ikke nok med det, det kommer enda en av de skapningene.
Her oppstår det en litt artig situasjon mellom Ishigo og Ishida. Ishida sier at "vi havnet i et problem" mens Ichigo refererer til at det var Ishida som fikk dem i dette problemet :P

De skapningene likner fært mye på hollower, og Ishida sier at levelen av intelligens er relativ med utseende. Jo lavere intelligens, jo mere likner de på hollower, men de er visst ikke hollower.
Det blir en ørlitenkamp mellom Ishida, Chad og de 2 andre. Ichigo blir bedt om og holde seg tilbake for og se på.
Chad dasker den ene hollow aktige tingen. Tror han hette Demoura. Vi for også se nye buen til Ishida, et ord! ELSK <3 (Chad og for den del, hehe)

Det blir spennende og se fortsettelsen på dette. Kan nesten ikke vente til og se mere fra Chad og Ishida :)

DypHal
12th September 2006, 17:01
La det bli sagt at Hollow nummer to, Iceringer, er den som tok av Grand Fisher masken hans.

Sensei
12th September 2006, 17:44
Tja.. Var n&#229; ikke helt "der" synes jeg :p
Men det blir bedre for hvert kapittel n&#229;. Gleder meg stort til kommende kapitler (som vanlig) :)

Mr.Mag
13th September 2006, 15:22
La det bli sagt at Hollow nummer to, Iceringer, er den som tok av Grand Fisher masken hans.

Er det tidligere manga greier? Har ikke lest hele mangaen jeg, og jeg husker ikke fra animen at det blir nevnt..

DypHal
14th September 2006, 19:31
..

joikacake
6th October 2006, 20:15
det var i kapittel 25