PDA

View Full Version : Treff Rogalendinger/bergensere ønskes i Stavanger 23. September!

Aznakh
6th September 2006, 15:39
Jeg og Tyblazitar har konspirert sammen, og vi vil gjerne prøve med ett treff i STAVANGER! =D

Vi har satt møtedato til 23. September, og vi planlegger det slik at vi treffes der rundt 2-tiden. Vi tenkte at siden det tross alt reises langt når det er snakk om Oslo-treff, kan det hende at noen fra vest-Norge vil reise et lite stykke for å treffe oss?

(PS: det går buss i store deler av landet, inkludert vest-Norge. Sjekk med nor-way-bussene før du sier nei takk!)

For de som lurer: vi tenker på Outland på "Arkaden" i Stavanger, kan evnt. møtes på torget, nede ved kaien.

Please, ikke spam. Vi driter i om dere ikke kan komme fordi det er for langt. Eller, vi driter ikke plendt i det, men dere trenger ikke si ifra om det, liksom =)

Tyblazitar
6th September 2006, 17:27
Jeg kommer! =D

Uhm, ja.

Ser ut som om det kanskje blir litt cosplay-tendenser. Selv kommer jeg nok i naruto-headband, og det var snakk om at Kamashi kanskje skulle komme som en fra Hellsing. Men dette er selvfølgelig valgfritt.

Aznakh
6th September 2006, 18:16
ikke noe treff der jeg bor: ( og når det passer: (

Hørt det før, dessuten:

Please, ikke spam. Vi driter i om dere ikke kan komme fordi det er for langt. Eller, vi driter ikke plendt i det, men dere trenger ikke si ifra om det, liksom =)

Arranger ett selv, det er ikke vanskelig ;D
Evnt. reis til Oslo en gang det er treff eller noe, funker for meg ;D

Kamashi
12th September 2006, 05:15
I'll be there, tror jeg, får jeg lov å gå i furry-kostyme ?

Aznakh
12th September 2006, 09:50
Jo, hvis du vil er det ingen som nekter deg =)

Kamashi
12th September 2006, 13:44
Jo, hvis du vil er det ingen som nekter deg =)
Vet ikke om det er lovlig med slik påkledning i offentligheten, kan bli arrestert for "uanstending fremvisning av et sykt sinn i arbeid"

Aznakh
12th September 2006, 20:33
Vet ikke om det er lovlig med slik påkledning i offentligheten, kan bli arrestert for "uanstending fremvisning av et sykt sinn i arbeid"

Tja, i og med at furries er veldig intern internett-ting (?) tror jeg nok det skal gå fint =D

Ingen flere som orker?