PDA

View Full Version : Doc Ock

Dosu
13th August 2006, 22:38
ønskes slettet

Ichigo
14th August 2006, 11:01
Hellige jesus! Den er jo bare fantastisk! Og dessuten ser jeg ikke en eneste feil,gjett hvorfor,for det er ingen :D Fantastisk rett og slett!

Dosu
14th August 2006, 11:32
Hellige jesus! Den er jo bare fantastisk! Og dessuten ser jeg ikke en eneste feil,gjett hvorfor,for det er ingen :D Fantastisk rett og slett!
Tusen takk ^_^

Robisiux
14th August 2006, 11:39
Owwww.... skillzorz indeed? Den er griserå!!! Spesielt likte jeg hodet, fordi du fikk det så bra til. Keep up the good work :D

Dosu
14th August 2006, 13:10
Owwww.... skillzorz indeed? Den er griserå!!! Spesielt likte jeg hodet, fordi du fikk det så bra til. Keep up the good work :D
Thank you :D

Shikaru
17th August 2006, 05:21
sett etter et bilde?
likte det godt.

Aimenaru
17th August 2006, 11:11
hmm...det er jo veldig bra da! sorry at jeg ikke gidder å rose deg så mye men det orker jeg ikke akkurat nå^^ det var noe med den fangarmen helt til venstre, den kunne godt ha vert litt mere detaljert, jeg elsker posituren til personen og ansiktet var meget bra og karakteristisk. effekter på jakke var bra, ville likt litt mere metallisk effect på fangarmene!^^ men ellers så håper jeg noe i granshaugen at du tegner mere og fortsetter!

Dosu
17th August 2006, 14:15
sett etter et bilde?
likte det godt.
Så etter plakaten min på rommet. Jeg måtte tegne den 3m unna XD det var vanskelig som fy, men det er den aller beste måten å trene på. Tegning handler om å se ^^

Men hodet er ikke noe serlig lik, jeg har forandrett litt på stillingen hans, hodlet er mere opp, kroppen bedre oppreist, Ikke lik skyggelegging og fangarmene en smule andreledes en det de egentlig er

hmm...det er jo veldig bra da! sorry at jeg ikke gidder å rose deg så mye men det orker jeg ikke akkurat nå^^ det var noe med den fangarmen helt til venstre, den kunne godt ha vert litt mere detaljert, jeg elsker posituren til personen og ansiktet var meget bra og karakteristisk. effekter på jakke var bra, ville likt litt mere metallisk effect på fangarmene!^^ men ellers så håper jeg noe i granshaugen at du tegner mere og fortsetter!
Jeg er enig i det, men det ville vert allt formye detaljer og jeg ville da kanskje ikke klart å få plass til alt heller :P
Om det er den til venstre oppe, så skal den være omtrent sånn siden den egentlig skal være bak ham og da blir det mørkere. jeg har vist ikke klart å få dybbde i bildet tror jeg XD

Må bare si at det er den forbaskadde scanneren som ikke har klart å vise alt XP, det skal være lyse grå på de hvite plassene på ryggen, og mange av tingene på de metalliske armene er borte :/, men men jeg skal nå se om jeg ikke kan få det bedre til en annen gang ;)

ciliee
17th August 2006, 20:22
*tar av seg støvlene*
muchly bra, indeed!
Det eneste jeg savner egentlig er litt mer markerte linjer på jakka, sånn at man vet helt sikkert hvor armen er og sånn.
av den påtegnede signaturen som står over, så ser det ut som om du har et tegneprogram av en sort. photoshop eller noe. Jeg hadde likt å se hva du hadde klart på prestere dersom du fikset på tegningen der, og la den ut etterhvert.. det hadde vært spennende

sånn ellers: kjempebra arbeid. fortsett sånn. jeg må si at du er en av de bedre her..

Tyblazitar
17th August 2006, 21:23
Wow, svært bra. Likte posituren veldig godt (selv om den ikke er din original :P ), og øynene og håret var gjennomført bra arbeid. Keep up the good work!

Dosu
19th August 2006, 09:28
*tar av seg støvlene*
muchly bra, indeed!
Det eneste jeg savner egentlig er litt mer markerte linjer på jakka, sånn at man vet helt sikkert hvor armen er og sånn.
av den påtegnede signaturen som står over, så ser det ut som om du har et tegneprogram av en sort. photoshop eller noe. Jeg hadde likt å se hva du hadde klart på prestere dersom du fikset på tegningen der, og la den ut etterhvert.. det hadde vært spennende

sånn ellers: kjempebra arbeid. fortsett sånn. jeg må si at du er en av de bedre her..
Den siggen er min brors, men tegningen er meg og min brors verk . Jeg har photoshop, men den er det noe feil med. Er ganske ny på photoshop ca. litt under 1 år, men litt bedre enn bror (kommer an på hva i PS) ;). Jeg har lyst til å prøve med graphic tablet, men har ikke så jeg må plages med mus til jeg endelig har klart å kjøpe meg tablet :D

Jeg redigerte den litt med å farge på bokstavene da, men det var med redigeringen som ACDsee har. Jeg skjønner meg ikke noe serlig på den, håper bare jeg kan få PS i orden
Jeg var redd for å ødelegge tegningen så jeg prøvde å tegne litt svakt, men brukte blypenn så det ble bare hardere og hardere XD Kunne gjort den skarpere i strekene med data, men orket ikke.

Jeg er litt skjelven i hendene (ligger i familien), så jeg klarer ikke å få tegningene rene om du skjønner. Er ikke flink med rette eller fine buete streker uten at de har bølger

Wow, svært bra. Likte posituren veldig godt (selv om den ikke er din original :P ), og øynene og håret var gjennomført bra arbeid. Keep up the good work!
takker ^^
Jeg må jo selfølgelig takke ham som skapte denne figuren, skuespilleren, film skaperne, graphic designerne og photo-folka som jeg kaller dem ;)