PDA

View Full Version : Treff Mandag?

Sharingan
11th August 2006, 14:43
Nåkommende mandag er jeg tilfeldigvis ute av rovdyrenes klør, så da er det på tide å finne ut hvor mange jeg egentlig kjenner på japani!
Møt opp på Outland Oslo S klokken 13-14 tiden!
Jeg har ikke mulighet for internett i helgen, så jeg gidder ikke lage en kommer/ikkekommer liste!

Kapsich...

Ikke kommer:

Kataya
Toby Christ

Kommer:

Sharingan
Ciliee (kanskje... Får sjå...)
Sesianwanderer (eventuelt etter klokken 14)

Toby Christ
11th August 2006, 15:44
Hvad i all verdens spikersupper er det som fører til at de siste treffene alltids er arrangert når jeg drar?! DX

Jaja, dere får ha det fint. Uten meg. D:

Og forresten, hvis du vil ha noe kudos for denne tråden, Sharingan, så foreslår jeg at du faktisk lager en "kommer/ikkekommer liste". Så blir ting oversiktlig.

*poff*

Kataya
11th August 2006, 16:11
Jeg er på leir.. Som du vet.. og er jeg heldig nok blir det regn. *håpepå*

Men.. Have fun.

ciliee
13th August 2006, 17:40
..jøsses.. her var det liv, ja..

..jeg skal på blindern den dagen, og hele uken for den saks skyld..
så jaggu om jeg vet..

kohaku
13th August 2006, 20:04
Jeg skal til Hamar fra morgenen av også skal jeg ha trafikalt grunnkurs senere på kvelden :3

Grimlord
13th August 2006, 21:34
kommer sikkert etter kl 14. blir forhåpentligvis ferdig etter orienteringsmøtet om Pedagogikk bachelor på UIO.

Sharingan
14th August 2006, 12:57
Juhu, vi er tre som kanskje kommer/kommer... Her bli de liv RAIRAI...

viddy
14th August 2006, 13:44
Høy Høy, Synd at slike flinke mennesker som meg jobber til 16:00 da! :p
(Nå jobber jeg riktignok max 1 minutt unna Outland Østbanehallen også.)

Sharingan
14th August 2006, 13:46
Høy Høy, Synd at slike flinke mennesker som meg jobber til 16:00 da! :p
(Nå jobber jeg riktignok max 1 minutt unna Outland Østbanehallen også.)
Tror da ikke det blir noe problem! Folk blir sikkert lengre utpå kveldinga! Selv stikker jeg med femtoget tenker jeg...

Jeg satt der i to timer uten at det kom noen! snakker om frekkhet!

Aznakh
15th August 2006, 03:23
Synd at det ikke møtte noen (seriøst, jeg syns synd på deg nå), men tror ikke det har med frekkhet å gjøre. Ikke føl deg utstøtt eller noe sånn på grunn av dette, prøv igjen ved en senere anledning.

Jeg har selv opplevd det samme, prøvde å arrangere treff i Trondheim, ventet dog ikke i 2 timer, men ingen kom. Føler meg ikke truffet av den grunn.

viddy
15th August 2006, 16:58
Hmm. Jeg gikk forbi outland rundt 15:30, men s ingenting som lignet p et treff. Der fikk jeg kanskje forklaringen min :p
S ingen kjentfolk heller. Du burde kanskje ha tatt turen innom Neo-Tokyo ^^ (Den nye animebutikken i oslo.)
Det var dit jeg gikk etter jeg gikk forbi Outland :p

Midori
15th August 2006, 18:04
Uff, problemet med denne forumseksjonen er at den er s ekstremt lite synlig. Jeg ville nok ha klart dukke opp hadde jeg visst det var et treff. x_x

Sharingan
15th August 2006, 20:47
En person lager ikke ett treff alene... Or something...

kohaku
15th August 2006, 20:49
Jo, faktisk, du gjør det alene... Med mindre du har nudget noen om å bli med å arrangere treff MED deg. Denne gangen gjorde du det alene...