PDA

View Full Version : Treff Da blir det et treff imorra, dere ;3

kohaku
25th July 2006, 15:59
Ja, da blir det treff imorgen. Kom de som vil. ^^ Jeg antar at det blir vel det samme møtestedet; Outland, Jernbanetorget. Klokkeslett blir vel 1200. Vi stikker sikkert innom Japantorget og til den nye butikken som heter Neo Tokyo (jeg har ingen anelse hvor den ligger så jeg håper på at Shadowleaf skal bli med imorgen :3 )... Mat og slikt finner vi ut når vi er der ;3

Åja, si ifra til meg hvem som kommer! ;)

Sharingan
25th July 2006, 17:40
Wrrræææh? Kunne ikke hatt litt lenger betenkningstid? Men får se, kanskje jeg klarer å vært med...

kohaku
25th July 2006, 17:41
Gomen, var ikke meningen at det skulle bli så kort varsel, men men.

Centi
25th July 2006, 19:05
Aww... og jeg som drar til Oslo først i morgen kveld, slik at jeg kommer fram torsdag :( Oh well, jeg kunne uansett ikke vært med ^^ Hvor er disse stedene du nevnte, Japantorget og Neo Tokyo? Hvordan kommer man dit?

kohaku
25th July 2006, 19:11
Japantorget ligger på Majorstua. Jeg har ingen anelse hvor Neo Tokyo ligger. :3

Centi
25th July 2006, 19:14
Takker, skal se om jeg får funnet det :3

kohaku
25th July 2006, 19:19
Adressen til Neo Tokyo er Kirkegata 15. Jeg vet hvor det ligger nå, men jeg lar være å forklare det :3

Thamus
25th July 2006, 19:44
Jeg vet mer eller mindre hvor det er ;)

Men jeg jobber, så jeg er der tvilsomt før fem tiden.. Sender noen meldinger til dere og sjekker stemningen før jeg eventuelt kommer jeg. Er det stadig staselig rundt da så kommer jeg mest sannsynlig ^^

Shadowleaf
25th July 2006, 20:49
Jeg har også jobb til rundt 16:30, så jeg vil ikke kunne møte noe særlig tidligere.

Frykt dog ei! Kvelden er lang.

kohaku
25th July 2006, 21:27
Yay! ^^ Nå vet jeg hvor Neo Tokyo ligger =F

Grimlord
26th July 2006, 02:58
Jeg kan guide dere alle til japan-torget og Neo-Tokyo. Kjenner fyren som jobber der og har handlet allerede =)

Problemet er at Kohaku-chan må sette en senere møtetid. hvis 1500 går greit for alle, inkludert meg, da kan alle joine og kose i solen. =)

Kohaku: ring meg her = 98400202 i tilfelle jeg ikke dukker opp.

Manji
26th July 2006, 14:32
aaww, kan ikke komme denne gangen, men jeg skal passe paa aa arangere et treff naar jeg kommer hjem hvis det er stemning for det.
Kanskje med en liten konuranse med fine premier som jeg nevnte for deg for noen dager siden Kohaku. Fant en artig butikk i dag:lur:

Vel haaper noen tar med et kamera for jeg vil se bilder fra dette treffet:)

kohaku
26th July 2006, 19:35
JA, da var treffet over. Var ikke særlig stort treff. Jeg, Sensei, Sketch, Shadowleaf, SEAsianWanderer og Sharigan. Jeg tok et par bilder av sketch som spilte Stepmania og Sensei og SHadowleaf som så på, men that's it desverre. Jeg får planlegge enda et treff med litt lengre varsel :3

Midori
27th July 2006, 18:59
Uff, ser ut til at jeg har glimret med mitt fravær igjen. Jaja, neste gang så.

Sharingan
28th July 2006, 11:13
Hørt fra treffet!

1. Sketch: Dette er Fetus!
Shadowleaf: *bøyer hode og ler stille*

2. Sketch: I leave...
Sharingan: Toget går jo ikke før om tjue minutter jeg...
Sketch: Kjører jeg:P
Sharingan: *Vet at han har driti seg ut* Chunk3d!

3. Shadowleaf: Do you drink tea at all*?
Sharingan: Nah, I stick to coffee!
Shadowleaf:*bøyer seg mot sensei og hvisker*:This is a scary man...

*Ikke nevn lipton til løvet! Sier ikke mer...

Joda, hadde en koselig halvtime der... Kohaku kjente meg ikke igjen, det er kanskje ikke så rart når man er en treåring fanget i en tenårings kropp!

kohaku
28th July 2006, 11:41
Nei, kanskje fordi jeg ikke har sett deg før (tror jeg).... =/ Treåring fanget i en tenårings kropp? O_o Disser du museflettene mine? zOMG! Museflettene mine er kule!

Nami
28th July 2006, 12:25
Omfg! Möte! Og jeg som er paa Island ;-;
Helvete... ;-;
Jeg faar aldri vært med xD

Sharingan
29th July 2006, 20:43
Nei, kanskje fordi jeg ikke har sett deg før (tror jeg).... =/ Treåring fanget i en tenårings kropp? O_o Disser du museflettene mine? zOMG! Museflettene mine er kule!
Eller man kan bare si at jeg mobbet meg selv? Var ihvertfall det som var meningen!