PDA

View Full Version : Anime Ukens filler

Antony
20th June 2006, 12:27
I likhet med Naruto, som de fleste vet, befinner Bleach seg i et gørr-kjedelig og lite underholdene (for de fleste) filler-stadie. Vi har lagt merke til at ingen gidder å lage diskusjonstråder for de nye episodene, med grunnlag for at det rett og slett ikke er mye konstruktivt og spennende å si om fillerene.
Derfor gjør vi slik som p33r har gjort med animedelen til Naruto, og laget ett diskusjonsemne for fillerene som kommer fremover. Dere kan også diskutere alt som har med fillerene å gjøre her (filler-perioden, kommende oversikt over fillere osv.).

For å kopiere p33r enda litt til, tenker jeg at vi lager en liste over de fillerene som kanskje ikke er så forferdelige, og som kan sees. Fint om dere som følger med på fillerene sier i fra i denne tråden hvilke episoder dette gjelder, ettersom hele Bleach-crewet har tatt pause fra animeen.

Altså, så skal all diskusjon om fillerene foregå her, i denne tråden.

Og husk: Ingen manga-spoiling!

Anbefalte fillere
- Den episoden der Ichigo og de andre måtte løpe fra telefon til telefon rundt om i byen.
- Noen av episodene fra og med ep. 81 og litt utover.
- Episode 98, med heftig Kenpachi-action.
- Episode 100.

Rhaven
20th June 2006, 14:16
Jeg likte den filleren der Ichigo og de andre måtte løpe fra telefon til telefon rundt om i byen. Men selvfølgelig husker jeg ikke nummeret på den episoden, akkurat som på Narutodelen.

Ellers synes jeg hele Bounto/Bound-arc'en er kjedelig. Men jeg ser jo på dem for det. Synes de strekker ut denne filler arc'en for mye, den burde vært kortere, og så en annen filler-arc i tillegg for å ... ehh fylle ut filler-tiden.

Siden vi har en tråd nå kommer jeg til å skrive litt om hver fillerepisode fra og med neste filler. :)

Zaikon
20th June 2006, 14:32
Det er nesten ingen "single" filler episoder du kan anbefale på bleach med Bounto'ene, fordi det er en del historie og tror ikke du skjønner for mye hvis du ser en episode mitt oppi dette her, men de fillerne som går fra episode 81 og utover er kamper mellom Ichigo og gjengen mot Bounto'ene, så dette kan kanskje være greie fillere for noen (?)

Antony
20th June 2006, 15:06
Vær så snill å få sjekket episodenummeret på de episodene dere anbefaler da, guys ;p

Jarlaxle
8th October 2006, 14:55
Så episode 98 for noen dager siden, og den var ikke fult så ille som jeg fryktet. Den hadde nesten ikke med bounto (spelling?) eller snakkende dukker, og praktisk talt hele episoden var om en kamp mellom Kenpachi og en super-über-renegade-shinigami eller noe sånt. Har ingen anelse hva denne episoden hadde med resten av filler arcen å gjøre, men det er sikkert ikke så viktig.

Så: Stor pluss til episode 98 for mye Kenpachi action!

Tidus
8th October 2006, 15:19
Så episode 98 for noen dager siden, og den var ikke fult så ille som jeg fryktet. Den hadde nesten ikke med bounto (spelling?) eller snakkende dukker, og praktisk talt hele episoden var om en kamp mellom Kenpachi og en super-über-renegade-shinigami eller noe sånt. Har ingen anelse hva denne episoden hadde med resten av filler arcen å gjøre, men det er sikkert ikke så viktig.

Så: Stor pluss til episode 98 for mye Kenpachi action!

Ja jeg er helt enig altså! Bleach ep. 98 var faktisk ganske bra, liker altid å se kenpachi i action.. Det er helt synsykt på hvor mye reiatsu han egentlig har altså, bare tenke deg om selv om hvis han hadde fått fram sin soul slayer æ! For bra for å tenke på.. Eller i det hele tatt så liker jeg 11, squad best av alle der inne av captainene og squadene, "man slåss til man har tapt til døde"!

Men kan noen si meg når fillerne kommer til å slutte, kan ikke vente til dem skal begynne på mangen igjen!

p33r
26th October 2006, 11:26
Er jeg gal om jeg sier at Bleach fillerne faktisk er helt ok? Hvertfall de siste. I motsettning til naruto ser de ut til å ha gått med en hel filler arch og lagd ett par kule throwaway villans som de en etter en bare totalt eier. Det er i det minste litt tilfredstillende.

I like it!

greandis
27th October 2006, 02:59
Bleach fillere er ikke så ille som Naruto sine.... Greit at Bleach sine fillere ikke er noe og rope hurra for... Men de har en større underholdingsverdi enn 92% av Naruto sine fillere... Siden de har en lang storyline og til tider underholdene fillere....

Storyen er selvfølgelig tynnere enn ett A4-ark... Men de fungerer bedre enn Naruto... Naruto har bare en serie kjedelige fillere...

Eks: La oss jakte på en bille... Uff da... Naruto prompa... Plan i dass... Det var den filleren...

Tror det er ca 4 fillere jeg har likte og selv de husker jeg ikke lenger... Deleted from mainframe in my brain...

Anyways... Watch the show, laugh and cry depending on the filler..... And move on when they get back on track and don`t look back over your shoulders... Fillers are fillers and mainstory is mainstory....

Ichigo
28th October 2006, 14:48
Bleach fillerne er egentlig like underholdene som alle andre bleach episoder... Jeg synes i allefall episode 100 var ganske bra.. kan ikke si noe om 101 ettersom Dattebayo tullet litt med oss og satt in sån derre basball thingy istedenfor episodene..

Dessuten er det ikke noe vits og klage på naruto-filerne noe mere ettersom de ikke blir lagd noe mere! de sluttet i episode 202 og nå er vi på episode 207..! (Det stod det i en eller annen episode som Dattebayo har laget)

Thamus
2nd November 2006, 09:14
Det står feil i den første posten, det er episode 98 det er Kenpachi action.. (ikke 89)

Nå som jeg så introen til 98... var det Grimmjaw vi ser et lite øyeblikk i introen?

Bra du sa i fra, takk. -Antony.

deLirious
3rd November 2006, 16:34
Det står feil i den første posten, det er episode 98 det er Kenpachi action.. (ikke 89)

Nå som jeg så introen til 98... var det Grimmjaw vi ser et lite øyeblikk i introen?

Det tror jeg sannelig, har ikke lest mangaen, men kjenner igjen noen av folkene. Et tegn på at fillerne snart er slutt?

På dette tidspunktet har episode 101 av Bleach vært ute i over et døgn, så tenkte jeg skulle skrive litt om den.... Og Mayuri knuser Sawatari til stilkarakter 10!! Nok en Bount nede... kun 3 igjen nå, og vi vet alle hva som skjer når den siste er borte... Ingen flere fillers!

Sorry dobbelposting, men tenkte at denne tråden trengte en oppfriskning, og jeg gidder ikke lage en ny tråd bare for dette. Uansett,

The Bounts are gone!

Kariya er død, og det betyr at fillerne er slutt. (håper jeg) Bleach tar en pause i ferien, og begynner igjen i januar.
*gledeseg*