PDA

View Full Version : Treff Trondheim (tirstag 13 juni)

Ayra
11th June 2006, 22:34
jeg ska t throndheim fra og med i morra (12 juni) til og med onstag (14juni) :!:
srry for at jeg sier fra så sent men jeg erm... glemte av dere..:beskjed:

vell min førsteprioritet vil jo sff være outland ^^
vell jeg kan ikke være med dere som kanskje kan møte meg før på tirstag, siden dette egentlig er en skoletur for klassen vår, men jeg kjenner de knapt..
uansett har vi "egentid" på tirstag fra klokken 15:00 til 17:30 så tenker jeg meg at det må da være mer i throndheim en bare outland og avalon så hvis noen er kjent der kan vi jo finne på noe ?

det ville vært hyggelig om noen dukket opp på outland runt om i 3 tia :)
håpper jeg ser noen av dere der =)

Mr.Mag
11th June 2006, 22:48
Jeg skulle gjerne ha møtt opp, men jeg har en jobb på flatåsen til klokka 15.00 så jeg rekker meg ikke nedover.

Melkerullpushern
12th June 2006, 00:11
Kan kanskje prøve å komme meg en tur. Ferdig med alt som heter tentamen og slikt nå for tiden, så er vel ikke noe mye lekser igjen. Skal se hva jeg kan klare.

Ayra
12th June 2006, 09:05
okey, digg ^^

håpper du kan komme da =)
kan hende jeg blir litt sein, så vell kommer du akkurat kl 3 så får du vell bare vente :)

Melkerullpushern
16th June 2006, 08:31
Sorry at jeg ikke kunne komme. Dagen før mistet jeg lommeboken med busskortet i. Jeg hadde heller ingen penger da, men den er kommet tilbake med alt innhold. Dessuten måtte jeg være ekstra på skolen pga en forestilling på skolen der jeg plutselig ble bedt om å styre lyd/lys.