PDA

View Full Version : Treff Guess who's back June 10th?

SoulSeth
6th June 2006, 13:28
Jaja, følte det var på tide å ta turen innom igjen, og siden aktivitetene her for øyeblikket var få, var det lite som holdt meg igjen. Derfor skal jeg, Lørdag, 10.juni, atter en gang bedåre Oslo med min tilværelse ^^

Siste treff jeg var på krasjet med en eller annen helligdag, hvis jeg ikke husker feil, og noen butikker var stengt grunnet dette. Derfor ville jeg bruke litt av lørdagen for å sjekke ut disse, og andre butikker. Så tenkte jeg at et treff hadde vært morsomt å ha i samme slengen ^^

Det hadde vært kjekt om noen følte for å delta \o\

Outland på Jernbanetorget funket bra som møtested sist gang, og jeg ser ingen grunn for å forandre på dette. Og siden vi liker å sove passer klokken 13.00 utmerket som møtestid.

Jeg har har bare to/tre steder som jeg kan tenke meg å besøke, så det er bare å kommer med idéer.

Deltakere (Kommer):

SoulSeth (duh)
SchiZo (min urbane sherpa ^^)
Takatshi-Sumari
n@ruto-kun
SEAsianWanderer
Sharingan
Sensei

Deltakere (Kanskje):

Thamus (etter fulle evne)
Antony (veldig lite sannsynlig?)
Shadowleaf
Aznack
4000
Sharingan
Kataya
sketch (får sjå)
supersiv
Mayu

Mulige Aktiviteter:

Outland
Japantorget
Megazone (?)

Thamus
6th June 2006, 14:15
Jeg skal dåg jobbe til fire, og rett på båttur med jobben desverre.. (gratis pils..!) men om dere holder det gående lenge nok kan jeg jo hooke opp med dere utover kvelden?

Dermed faller det seg naturlig å spørre om man skal bli utover natten eller hva planen var? ;)

Jeg tror kaaanshe jeg hopper av båten rundt midnatt om dere er i byen, og jeg samtidig er oppegående nok til å finne dere.

madcow
6th June 2006, 14:21
Jeg må nok melde avbud, ettersom jeg må jobbe den helgen der... og neste der igjen.. men lykke til med treffet.. =)

Thamus + pils som hopper av båten? ojda....

Antony
6th June 2006, 14:22
Hmmmm...lite sansynelig at jeg kommer, men jeg skal prøve.
Igjen er jeg blakk som en stein. Om jeg tar turen på hytta i Son, skal jeg nok klare å møte opp, men jeg tror ikke vi skal dit.

Vi får se da.....

SoulSeth
6th June 2006, 15:07
Så trassigt da.....får håpe at noen andre kan møte opp da ;o;

Jeg tror at planene var å ende opp på byen utpå kvelden, så vi får håpe at du legger til havn og joiner oss senere Thamus >_O

Antony
6th June 2006, 15:22
Men......om jeg ikke kommer....
I DEMAND SOME PICTARZ!

Thamus
6th June 2006, 15:27
Jeg tror at planene var å ende opp på byen utpå kvelden, så vi får håpe at du legger til havn og joiner oss på senere Thamus >_O

Wohoo!

Jeg skal holde dere oppdatert jeg ^^

Thamus + pils som hopper av båten? ojda....

....Jeg klarte det i fjor, jeg klarer det i år ;P

Sensei
6th June 2006, 16:03
Har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg kommer. Var noe beer-crew opplegg den 9. om jeg ikke husker feil, så om jeg tar turen til det så blir jeg hele helgen og kommer også på treff den 10.

En annen faktor er dog om jeg har råd... Jeg tror jeg knapt har råd til buss, og er heller ikke så fantastisk glad i å låne penger av andre hele tiden til alt mulig.. Også må jeg ha et sted å overnatte på... Får se hva jeg gjør.

Shadowleaf
6th June 2006, 16:33
Det er en stor sjanse for at jeg vil dukke opp på dette treffet, men ingenting er sikkert.

kohaku
6th June 2006, 16:37
Skriv meg på på kanskje-listen..Mulig jeg kommer..Kommer an på om jeg har penger nok til mat osv..:P

Thamus
6th June 2006, 18:32
En annen faktor er dog om jeg har råd... Jeg tror jeg knapt har råd til buss, og er heller ikke så fantastisk glad i å låne penger av andre hele tiden til alt mulig.. Også må jeg ha et sted å overnatte på... Får se hva jeg gjør.

Jeg mener å huske at jeg skylder deg en 50 kr?

Om ikke annet kan det vel hjelpe litt på reisebudsjettet? ;)

Og "lite sannsynlig" synes jeg var litt sårende.

"etter fulle evne" synes jeg matcher bedre! ^^

SoulSeth
6th June 2006, 19:52
Og "lite sannsynlig" synes jeg var litt sårende.

"etter fulle evne" synes jeg matcher bedre! ^^

Fine.....there, all better ^^

Resten har blitt lagt til kanskje-listen...

FoxFenris
6th June 2006, 21:59
Jeg kommer!

n@ruto-kun
6th June 2006, 22:06
HOW... could you EVER... forget to put me on that list!! *cries*

Aznakh
7th June 2006, 07:52
Gaawddammit fucking hell, du må si ifra tidligere! Skal sjekke med tog/flybillett-priser, men lover ingenting. Om jeg får støtte fra reisefondet mitt (mor og far) kan det hende jeg kommer, men at jeg klarer overtale dem til at jeg skal tilbringe en helg i Oslo på bare 2 dager er lite sannsynlig. Får snakke med mor først da, hun er nokså grei på slikt. Faktisk...

Hvordan kommer du deg oppover, SoulSeth? Om du ikke reiser før fredag, kan vi jo faktisk reise sammen, siden vi begge skal samme vei!?

4000
7th June 2006, 09:04
hmm kanskje jeg skal ta en tur også. kanskje

Sharingan
7th June 2006, 10:31
Tja, kanskje jeg får vært der en liten smule...
Er ikke sikker men...

Kataya
7th June 2006, 10:36
hmm... Akkurat DEN fredagen/lørdagen er jeg ikke hjemme.. Kommer hjem rundt 2 på lørdag. Men er egentlig ikke sikker.. Har lyst til å komme, men kan ikke garantere. Putte meg på kanskje liste.. ^^

Grimlord
7th June 2006, 12:02
Jeg Kommer Og Definitivt MØter Opp.

SoulSeth
7th June 2006, 13:09
Gaawddammit fucking hell, du må si ifra tidligere! Skal sjekke med tog/flybillett-priser, men lover ingenting. Om jeg får støtte fra reisefondet mitt (mor og far) kan det hende jeg kommer, men at jeg klarer overtale dem til at jeg skal tilbringe en helg i Oslo på bare 2 dager er lite sannsynlig. Får snakke med mor først da, hun er nokså grei på slikt. Faktisk...

Hvordan kommer du deg oppover, SoulSeth? Om du ikke reiser før fredag, kan vi jo faktisk reise sammen, siden vi begge skal samme vei!?

Hehe, skal huske på det til neste gang >_O

Jeg valgte Norwegian.no, og fikk et fly bort til Oslo på fredag 6:50.

w00t, skal legge dere andre til.

sketch
7th June 2006, 15:43
vi får sjå ;)

supersiv
7th June 2006, 16:05
Mitt oppmøte kommer an på hvordan Beer Crew-treffet på fredag ender. Er jeg fortsatt i Oslo kan jeg jo stikke innom.

Sharingan
8th June 2006, 12:45
Skal høre litt rundt, men det er bekreftet at det er veldig sannsynlig at jeg kommer...

Mayu
8th June 2006, 19:54
Hmm, du kan vel legge meg på kanskje-lista D:

Sensei
8th June 2006, 23:03
Jeg kan nå flyttes over til listen over de som deltar.

Thamus
9th June 2006, 09:15
Wohoo \o/

...det var de 50kr som gjorde forskjellen, huh? ;)

Sensei
9th June 2006, 09:28
Wohoo \o/

...det var de 50kr som gjorde forskjellen, huh? ;)
Nei... Egentlig ikke, fikk pengestøtte :p
Men alle monner drar ^^

Kataya
9th June 2006, 12:36
Hvor lenge blir dere på outland? Jeg kan kanskje rekke det til to halv tre, men drar hjem hvis det ikke er noen på outland..

Sharingan
9th June 2006, 13:59
Jeg kan vente p&#229; deg jeg <3

Kataya
9th June 2006, 14:48
Jeg kan vente på deg jeg <3

O.o Ikke akkurat hva jeg hadde ventet, men det funker sikkert... Hey Soulset; skriv meg opp på kommer lista, MEN jeg kommer da på outland ca 3. Bare fordi jeg har lyst...

4000
9th June 2006, 16:57
Man kan flytte meg over til listen over de som kommer...

kohaku
9th June 2006, 17:08
Yo! Min kj&#230;re venn, SoulSeth! Jeg kommer allikevel! :3

jouunin
9th June 2006, 18:32
Kommer om jeg har penger:P

Tror kanskje jeg skulle hooke opp med no jenter den dagen, men hvis det er tilfellet s&#229; kan jeg sikkert finne dere utover ettermiddagen:P

Skulle kanskje p&#229; pre-realease til nye cd-en til karpe p&#229; s&#248;nda.. s&#229; vi m&#229; ta det i betraktning p&#229; penge-fronten..

n@ruto-kun
10th June 2006, 09:41
trokke vi kommer til å bli så veldig lenge på outland, siden vi skal rekke andre ting også.. det starter jo 13:00 egentlig..

MEEEN mayu kommer woot <3 hørte du det schizo!?! XD

Sharingan
10th June 2006, 15:39
Lille sharingan misforstod og var på Outland klokken 1400 (sharp)...
Etter et kvarter og ingen kom, så gikk lille fotsoppen videre til Youngstorget... Ingenting skjedde...
Stortorget? Nope...

Så where the /h/ were you?

kohaku
10th June 2006, 18:48
Kl 1400 hadde alle dratt til japantorget. Vi ventet i en halvtime p&#229; treginger :p

jouunin
10th June 2006, 19:13
hehe, vi blei nok litt seint:P s&#229; jeg orka ikk.. dessutenn s&#229; hadde jeg antageligvis ikke finni dere hvis jeg hadde pr&#248;vd:P

Sharingan
10th June 2006, 19:55
Kl 1400 hadde alle dratt til japantorget. Vi ventet i en halvtime på treginger :p
Japantorget=Youngstorget?
I så fall burde dere ha sett en dude som sto og leste Negima?
Vel uansett, trodde det sto at man skulle være der klokken 2...

Grimlord
10th June 2006, 20:35
vel, fikk ikke dratt for jeg sov seint... X*-D, men... får ta det neste gang =)

Kataya
10th June 2006, 20:44
Jeg kom ikke fordi jeg var i Fredrikstad av alle steder.. Kom til Oslo kl 4 og stakk nedom Outland kl 5....

n@ruto-kun
10th June 2006, 22:15
too bad D: for vi hadde det utrolig gøy ;D

kohaku
10th June 2006, 23:56
Japantorget=Youngstorget?
I så fall burde dere ha sett en dude som sto og leste Negima?
Vel uansett, trodde det sto at man skulle være der klokken 2...

Nei, Japantorget as in Majorstua. :P

Sensei
11th June 2006, 00:09
Var g&#248;yalt &#229; v&#230;re i Oslol igjen. Treffe kjentfolk og slikt.
Dro riktignok tidlig idag, s&#229; gikk sikkert glipp av en del :p

kohaku
11th June 2006, 00:26
Det gjorde for s&#229; vidt jeg ogs&#229;, men jeg syns det var hyggelig &#229; m&#248;te folka igen! ^^; Var ikke lenge etter treffet startet da jeg bestemte meg for &#229; dra...:P

Sharingan
11th June 2006, 01:15
Som i Majorstua?
S&#229; det vil si at jeg har trasket rundt p&#229; helt feil sted i god tro om at jeg kommer fram en eller annen gang?
Slemt gjort av dere &#229; f&#229; meg til &#229; misforst&#229;:P
Velvel, da slapp jeg &#229; kj&#248;pe boller til sensei:P

kohaku
11th June 2006, 13:27
Din egen feil, Sharingan :P

Kataya
11th June 2006, 13:34
Kan det ikke arrangeres et offisielt treff snart?

Dere hadde det sikkert kult og som sagt skulle jeg gjerne v&#230;rt der, men etter Fredrikstad havnet jeg plutselig opp i Siggerud s&#229; jeg rakk det som sagt ikke. Siggerud var... spesielt og tragisk. De eneste som var p&#229; outland n&#229;r jeg kom dit i fire-fem tiden var en gjeng med kortfriker som sikkert hadde sittet der hele dagen. O.O

SchiZo
11th June 2006, 13:36
Vet ikke om jeg synes synd p&#229;, eller misunner de som ikke rakk treffet. Vi st&#248;tte tross alt p&#229; en Tom.. som var.. vel.. restene av menneskehetens bunnfall, men samtidig ga oss en ufrivillig demonstrasjon av poetisk rettferdighet og karma i praksis.

(Og, for Guds skyld, hei p&#229; Sverige i fotball-VM, om ikke annet!)

Sharingan
11th June 2006, 13:44
Vet ikke om jeg synes synd på, eller misunner de som ikke rakk treffet. Vi støtte tross alt på en Tom.. som var.. vel.. restene av menneskehetens bunnfall, men samtidig ga oss en ufrivillig demonstrasjon av poetisk rettferdighet og karma i praksis.

(Og, for Guds skyld, hei på Sverige i fotball-VM, om ikke annet!)
Han hørtes... Interessant, ut...
Gjør alt offisielt!

FoxFenris
11th June 2006, 13:45
Tom ja, jeg lærte noe nytt fra han. Måkene kommer fra Sverige.xD
Men det vare et rolig og fint treff.

(Er Soulseth fortsatt der, altså på sinsen og trenger en mobil lader?)

SoulSeth
11th June 2006, 17:42
Ja faktisk, han hadde satt meget stor pris p&#229; det, mobilen d&#248;de tidlig idag ;o;

Ellers syntes jeg treffet var ganske kult, litt lite folk, men da fikk vi bare en mer konsentrert gruppe kj&#230;rlighet >_O

Mayu
11th June 2006, 19:32
^ Tja, det ble jo mindre siden dere stakk på kino da XD

http://stuff.raikiri.org/mayu/Img_0143.jpg

http://stuff.raikiri.org/mayu/Img_0144.jpg
(sammenlign disse bildene ^. ser dere likheten?)

http://stuff.raikiri.org/mayu/Img_0145.jpg
Ramen + vann x5 8D

http://stuff.raikiri.org/mayu/Img_0146.jpg

http://stuff.raikiri.org/mayu/Img_0147.jpg
Noen av oss ble litt mette etter å ha spist en smule mye.

Koselig treff <3 Sverige skal definitivt ikke heies på, for der kommer måkene fra.

n@ruto-kun
11th June 2006, 19:35
hahaha... omg de bildene var bare best.. og soulseth snek seg inn p&#229; det ene bildet?! XD teh smexeh boys, mmyes..

var 9, ble 7, s&#229; ble visst dere 5, men pokkers dere kunne tatt mobilen da jeg sa jeg skulle sende mld XD vi ble bekymret for dere ;)

synd vi ikke s&#229; tom ;o;...

Sharingan
12th June 2006, 08:56
hahaha... omg de bildene var bare best.. og soulseth snek seg inn på det ene bildet?! XD teh smexeh boys, mmyes..

var 9, ble 7, så ble visst dere 5, men pokkers dere kunne tatt mobilen da jeg sa jeg skulle sende mld XD vi ble bekymret for dere ;)

synd vi ikke så tom ;o;...
Vel, anyways så tror jeg at jeg skal sikre megh nummeret til en eller annen, sånn at jeg finner dere neste gang...
Jeg ville ha kina jeg også...

Nadden
2nd July 2006, 14:34
Kan en utenforstående newbie være med på disse treffene? *ler*

Jeg er veldig interessert. XD Har kanskje møtt noen av dere før på AA..

SoulSeth
2nd July 2006, 19:54
Saaklart du kan det, det er enten bare aa arrangere ditt eget treff, eller vente til en ny en blir lagt til treff siden og melde seg paa.

Nadden
2nd July 2006, 21:53
Flott.. tror jeg blir med neste gang, da. ^_^ Takker