PDA

View Full Version : Treff TRONDHEIM 20 mai

Aznakh
16th May 2006, 16:58
Resten av denne uken vil jeg befinne meg i Trondheim i anledning min mormors begravelse (det var ikke synd, det var "på tide." Ikke vondt ment elns, men hun var gammel, og det var rett og slett like greit at hun fikk dø, jeg unner henne det, hun var i elendig tilstand stakkar!), og tenkte da med en gang på dere stakkar trøndere som aldri får arrangert et treff.

Hvis dere vil gjøre meg, samt alle andre medlemmer fra Trondheim her den æren og møte opp på Outland (det er bare en butikk i Trondheim, right?) lørdag 20 mai, skal vi si 14.00 ville jeg/vi blitt glade!

Er litt usikker på om jeg faktisk kan møte selv, men skal gjøre alt i min makt for og få det til, uansett, så lenge dere trøndere får truffet hverandre i det minste er det egentlig ok.

Så da var det sagt, håper på ålreit oppmøte, siden dere trøndere har etterlyst et treff lenge nå, og siden jeg gjerne vil utvide min kunnskap om japani-medlemmers utseende og oppførsel utenfor forumet.

OUTLAND TRONDHEIM, LØRDAG 20 MAI KL. 14.00

Kataya
16th May 2006, 20:02
Treff i Trondheim? Wtf.. Greit at mange ikke bor i Oslo, men jeg vil på treff og bor ikke i Trondheim. Hihi. Unner dere det likevel. Lykke til alle Trøndere.

Melkerullpushern
16th May 2006, 21:35
Jeg kommer garantert, men det visst jeg blir den eneste, så vet jeg ikke helt.

Synd det som skjedde med mormoren din, kondolerer.

Mr.Mag
17th May 2006, 00:12
Treff i Trondheim. Det er jo ikke umulig.
Jeg får se. Kompissen min har permisjon fra militæret, og jeg vill helst være med han, men siden det bare er 14.00 om dagen er det ikke umulig.
Jeg kommer med oppdatering om jeg kan komme i de nermeste dagene.

Melkerullpushern
18th May 2006, 16:24
Er det ingen andre trøndere på forumet som kunne tenke seg å komme?

Aznakh
18th May 2006, 18:29
Jøss, det må da være flere trøndere enn dette på forumet som er noenlunde aktive?

Toshiyoki
19th May 2006, 20:44
Sitter desverre på eksamen akkurat da, så jeg har nok ingen mulighet til å møte opp. Dessuten missliker jeg Outland, og de missliker meg...

Critical IV
19th May 2006, 23:52
Vi får se. Kanskje jeg stikker innom. Hvis jeg er i form, a.k.a. ikke syk, og ikke gjentar meg selv. Også må jeg huske å ikke gjenta meg selv. 8D
Eneste er at jeg ikke har peppling p&#229; hvem noen av dere er ><

Melkerullpushern
30th May 2006, 23:07
Hmm, hvordan var det egentlig p&#229; dette treffet? Var reist bort akkurat da.

Aznakh
31st May 2006, 08:45
Ble intet treff, jeg var der en god stund, men oppfattet ikke at det var noen andre japani-medlemmer der. Jeg kj&#248;pte FLCL-mangaen; bok 1 samt KareKano bok 3. Deretter traff jeg s&#248;steren min (som studerer ved NTNU,) s&#229; litt treff ble det vel:P

Melkerullpushern
31st May 2006, 16:16
Det var litt dumt at ingen fra Trondheim m&#248;tte opp, men det var visst ei helg alle hadde noe &#229; gj&#248;re.

Aznakh
1st June 2006, 14:05
Eller alle fra Trondheim er s&#229; vandt med at det aldri arrangeres treff der at de ikke orker og sjekke :P

Var litt synd, men p&#229; den annen side var det ikke s&#229; kjempeviktig for min del, men kunne v&#230;rt greit og m&#248;tt noen japani-medlemmer fra lenger nord i landet!