PDA

View Full Version : Alien creation

Shukihode
30th April 2006, 23:56
I det siste har jeg studert en del av H.R Gigers bilder i forbindelse med et magasincover jeg lagde til en skoleoppgave. Dette igjen gav meg noen kreative rykninger. Så jeg drog frem min trofaste Wacom og lot det stå til.

Personlig så må jeg bare nevne at dette er det første jeg har laget på lenge som har fått meg til å tenke: "Jøss. Har jeg laget dette"?

enjoy (http://img.photobucket.com/albums/v191/Shukaku/alien.jpg)

Noe annet i samme stil (http://img.photobucket.com/albums/v191/Shukaku/giger_wanabee.jpg)

Den siste er faktisk den jeg lagde først, dog jeg synes den havnet litt i skyggen av alien, kvalitetsmessig.

Shikaru
1st May 2006, 00:03
Whoa det der var virkelig stilig.
Du kunne ikke laget en som ikke fader bort i bakgrunnen?

Vil gjerne se en "figur" i helperson med en enkel bakgrunn.
Trur det kunne blitt evig fett.

Iph
1st May 2006, 16:21
Nydelig stilig du ^_^

Digoru
2nd May 2006, 12:46
lækker ;D
har ikke noe mer å si... Jeg finner ingen feil :)

Mr.Mag
2nd May 2006, 16:43
Fy fa.en de to var bra!!
Likte spesielt den nederste, grunnen til det er at jeg har jo sett vanlige alien en million ganger, og blir ikke noe spesielt overasket vær gang jeg ser et typisk "Alien" bilde, men den nederste var rett og slett drit bra. Hvordan kom du på og tegne han? Imba.

Shukihode
2nd May 2006, 21:00
Fy fa.en de to var bra!!
Likte spesielt den nederste, grunnen til det er at jeg har jo sett vanlige alien en million ganger, og blir ikke noe spesielt overasket vær gang jeg ser et typisk "Alien" bilde, men den nederste var rett og slett drit bra. Hvordan kom du på og tegne han? Imba.

Vel, det hele begynte som en hodeskalle med noe som lignet på en gassmaske og så jobbet jeg ut ifra det.

Mr.Mag
2nd May 2006, 21:43
Kult. Den var seriøst kul! Nice work *thumbsup*

Shukihode
2nd May 2006, 22:09
Kult. Den var seriøst kul! Nice work *thumbsup*

Tusen takk for rosen. Det kommer nok mer fremover.

Mr.Mag
2nd May 2006, 22:12
Da gleder jeg meg. Du er virkelig flink.

Narutard#1
4th May 2006, 01:07
wah! creepy! Den første var genial! me like :lur:

sketch
4th May 2006, 15:57
gigers alien, det der får man streetcred for, Shuki :D