PDA

View Full Version : Fra årets Gathering \o/

Mulm
19th April 2006, 08:42
Folket har spurt meg hvor de kan finne tingene jeg slet med på årets TG, så her..er en post. Konstruktiv kritikk er velkommen, men disse er jeg altså ferdig med :)

Resten av compo-entries finnes på ftp.gathering.org om noen er interessert i de.

Freestyle graphics

Vi vil ha loff!
http://www.skifi.net/mulm/vi_vil_ha_loff-mulm.png

Themed graphics

A Grave Misunderstanding
http://www.skifi.net/mulm/a_grave_misunderstanding-mulm.png

Sånn \o/ loffesaken brukte jeg litt tid på mens vikingtingen ble laget på the gathering (takk til ilifin for å ha hjulpet meg med ideen til den -kosepåilifin-)

sortulv
19th April 2006, 09:13
Finnes det en mulighet for å kunne laste ned bidraget ditt til wildcompoen også? :]

Mulm
19th April 2006, 09:17
Jupp;
ftp.gathering.org -> TG -> 2006 -> wild

sortulv
19th April 2006, 11:41
Heftig. ^_^

Digoru
19th April 2006, 13:14
Jeg kan ikke se bildene :/

SoulSeth
19th April 2006, 13:40
Slet litt selv med å finne bildene første gangen ^^

Ellers s&#229; likte jeg veldig godt "Vi vil ha loff" <3

HaRLe
19th April 2006, 14:33
Du er blitt flinkere, heldiggrisen. =_=

Jeg er ikke god på konstruktiv kritikk (iogmed at du er sånn ca 183 ganger bedre enn meg til å tegne), men jeg synes fargen på huden til "karius og baktus"-karakterene ble litt.. for gulish kanskje? Jeg får hele tiden kritikk om at jeg har for gul hud, og at jeg må blande i litt rødt, så jeg sender den kritikken videre til deg XD; Men da igjen, jeg synes det passer supert med den fargen du allerede har også. Også synes jeg fingre/hender ser litt uferdige ut iforhold til andre deler av tegningen, som f.eks. draktene som var superbe! Ideen var kjempekul!

Vikingtingen var morsom, men jeg er ikke kjent med anatomi/fargekomposisjon osv, så jeg mener den ser veldig bra ut XD;

Flinka ;o; *misunne*

Mr.Mag
19th April 2006, 15:41
D&#230;ven du er flink.
Kan ikke klage p&#229; noen av de..

Narutard#1
21st April 2006, 19:25
omg noe s&#229; GENIALT!!! Det der er seri&#248;st BRA!

som Mr.Mag sa; D&#198;VEN du er flink! 8D

Aznakh
21st April 2006, 23:41
Ekstremt bra, du imponerer once again!

Eneste jeg s&#229; i farten som ikke er nevnt er at batteriet p&#229; den ene drillen ser kjempeskeiv ut i forhold til vinkelen drillen er tegnet i. P&#229; en m&#229;te.
N&#229;r bildet er s&#229; bra, har de sm&#229; feilene s&#229; er der ingenting og si!

Mulm
22nd April 2006, 17:04
Ekstremt bra, du imponerer once again!

Eneste jeg så i farten som ikke er nevnt er at batteriet på den ene drillen ser kjempeskeiv ut i forhold til vinkelen drillen er tegnet i. På en måte.
Når bildet er så bra, har de små feilene så er der ingenting og si!

Morsomt at noen kommenterte på det, drillene er faktisk modellert i 3d studio max og tegnet over etterpå så jeg ikke skulle slite så veldig med det :) Men, skjønner hva du mener :p Drillene var en av de siste tingene jeg tegna, og jeg ble temmelig lei etterhvert XD

Takker for alle kommentarer, folkens!

Havok
22nd April 2006, 21:41
Mulm er best, ingen protest! Gooooo mulm!<3<3<3

Hilsen Havok, The Mulm Fanclub!