PDA

View Full Version : Manga Kapittel 222 - No Shaking Throne -spoilera-

DypHal
9th April 2006, 18:35
Da var det aus. Ganske tøft kapittel.

Hollow-Ichigo bruker Cero. De frykter at han er tapt (blitt helt hollow), da du får se hvordan hollowen ser ut. Hele hollowen faller fra hverandre som keramikk, og Ichigo står igjen med masken sin på. Han husker hva Anti-Ichigo sa før han forsvant, og sier at det aldri kommer til å skje.

En lang relativt ubrukelig scene med Orihime følger. Hun snakker litt om Tatsuki, som så Ichigo sloss mot Grimmjow.

Så kommer hun hjem og får høre at hennes to leieboere (Toushiro og Rangiku) har tatt med noe stort teknisk inn i huset hennes. Det viser seg å være en überstor TV. Toushiro skrur den på og et bilde av Yamamoto dukker opp. Han sier at oppdraget ble som forventet ferdig fort, og den linjen (de snakker sammen via TVen) de bruker ble preparert for å finne ut hva Aizen Sousukes sanne mål er.

~Fin~

Ganske greit kapittel, kunne spart seg litt for Orihimescenen, men ok. Høydepunktet for min del var å se hollowen til til Ichigo. Den var FOR kul. Den kuleste hittil.

Ikke så mye å diskutere ved dette kapittelet unntatt kvaliteten, og hva Aizens mål kan være.

Men har dere en mening, så uttrykk den.

PS: Sorry at jeg aldri opprettet tråder for de to forrige kapitlene, Antony, så diskutèr gjerne 220, King & His Horse, og 221, Let Eat the World's End.

Sensei
10th April 2006, 10:12
Dette kapitellet var veldig bra. Orihime-delen var, som du sa, litt kjedelig, men det gjør fint lite. Ikke så mye å kommentere på dette kapitellet, gleder meg som alltid til å lese videre ^^

Ichigo-hollowen var barsk :3

madcow
10th April 2006, 12:26
<3 Orihime! <3 <3 <3

oh, ogs&#229; var dette bra kapittel. ;) - ville postet noe mer utfyllende her men ene beinet mitt har sovnet... s&#229; da sier jeg heller;

Forventet egentlig at 1st captain m&#229;tte komme med noe snart... men, endelig fikk man bekreftet det om at disse hybridene av shinigami og hollow faktisk kan bruke CERO.... det er bekymringsverdig i seg selv ;)

Wah... f&#229;r vann i munnen n&#229;r jeg tenker p&#229; en hybrid mellom Kenpachi og en hollow... hahaha pure love!

Antony
10th April 2006, 22:52
Oooh, me likes chapter <3

Endelig fikk Ichigo banket opp Hvite-Ichigo, takket v&#230;re litt motivasjon fra v&#229;r gode, gamle Zaraki Kenpachi. De litt brutale metodene kan noen ganger l&#248;nne seg ;p Men hva skjedde med Ichigo etter at han besvimte? Gleder meg til neste kapittel.
Det var ogs&#229; utrolig t&#248;ft &#229; se Hollow-Ichigo som fullstendig Hollow. Barsk som et /h/! *vurdere som avatar*

Orihime delen var egentlig ganske kjedelig, men det gikk da helt greit. Ikke akkurat spesielt spennende da. Stlig TV Hitsugaya og Rangiku hadde satt inn i huset til Orihime XD
--------
9/10