PDA

View Full Version : Treff Lite å gjøre 15. april?

SoulSeth
5th April 2006, 15:56
HOE MY GAWD, er det sant?

Jepp, Lørdag 15.april vil SoulSeth bedåre Oslo med hans tilstedeværelse. Det vil være mulighet for å ta bilder og berike autografsamlingen din!

Dette blir kanskje den eneste gangen jeg kan delta i et treff, så det ville vært kjekt om noen ville møte opp^^

Et møtested er alltid kjekt å ha (det gjør det lettere å finne hverandre), og siden jeg har like stor peiling på Oslos geografi som jeg har på nanoteknologi, må det bli det eneste stedet jeg vet helt sikkert finnes, Outland på Jernbanetorget.

Som sagt, har jeg ikke peiling på hva som finnes i Oslo, så jeg kan ikke si hva vi kan finne på, men jeg er meget hypp på å besøke japantorget, ellers er jeg åpen for forslag ^^

Jeg er langt fra et A-menneske, så jeg tenker meg at vi møtes sånn 13.00.

Da er det bare å melde seg på hvis dette virker kjekt ^^

Deltakere:
SoulSeth
SchiZo
Antony (kanskje)
Takatshi-Sumari (99,99%!)
n@ruto-kun
ciliee (kanskje)
Gammis (kanskje)
Zaikon (kanskje)
Toby Christ (hvis ikke det roter så fælt med forelesningene på Deichmanske.)
Alchemist (kanskje)
Tenketingen
SEAsianWanderer (?)
KaW
Jarlaxle (only time will tell)

Mulige Aktiviteter:
Outland
Japantorget
Megazone (hvis vi ikke blir for mange)

Antony
5th April 2006, 15:58
Tror jeg kommer ^__^ Er nok enten i Son eller i Oslo den dagen, så det er ikke akkurat lange veien. Skal prøve å komme meg ned en tur.

Forslag til aktivitet: Hvis vi ikke blir alt for mange kan vi kanskje stikke innom Megazone?

kohaku
5th April 2006, 16:14
Awww, shoot! Jeg kan ikke bli med, folkens! Skulle ønske det da tho... Er på TG da. TG, here I come! Jeg gleder meg!!! Weeeeeeeeeeeee!

SchiZo
5th April 2006, 16:17
Hey, sjekk hvem som sto på VIP-lista; påmeldt før jeg fikk svart på tråden!
Megazone er et must. Om ikke for å skyte på hverandre, ihvertfall ta et par runder på automatene og tvinge folk til å danse DDR.

Etter treffet kan de over 18 fortsette med en pils? Og hvis været blir bra stemmer jeg for cosplay..

SoulSeth
5th April 2006, 16:23
Awww, shoot! Jeg kan ikke bli med, folkens! Skulle ønske det da tho... Er på TG da... =(

Det var jo trist ;___;
Du skal få tilsendt en autograf i posten..

Megazone er et must. Om ikke for å skyte på hverandre, ihvertfall ta et par runder på automatene og tvinge folk til å danse DDR.

Etter treffet kan de over 18 fortsette med en pils? Og hvis været blir bra stemmer jeg for cosplay..

Seff ^^

jouunin
5th April 2006, 16:40
kommer jeg asså, tror jeg, hvis at det ikke er i påskeferien.. er det det??:/

SoulSeth
5th April 2006, 16:47
kommer jeg asså, tror jeg, hvis at det ikke er i påskeferien.. er det det??:/

Er i påskeferien ja ^^

FoxFenris
5th April 2006, 18:24
Vel jeg kommer nok veldig (99,99%) sikkert, Kan jo ikke gå glipp av bilder og en autograf^^. (Men jeg setter nok ikke i gang med noe DDR)

Sensei
5th April 2006, 18:38
Har ikke mulighet for å komme på det treffet, da jeg er på TG i påsken.
Men ellers hadde jeg kanskje kommet

Digoru
5th April 2006, 19:29
TG her også :P
Jeg kommer ikke med mindre TG blir avlyst, noe jeg tviler på...

Otarun
5th April 2006, 19:34
Kan desverre ikke komme. Er på det tidspunktet å en avsidesliggende hytte (og da mener jeg VELDIG avsidesliggende) på det tidspunktet sammen med familien... Veldig trist og gå glipp av bilder og autograf, men men.

n@ruto-kun
5th April 2006, 19:39
ho my gawd espen kommer til oslo :D
gjett om jeg kommer a!! XDD omg! im there! MÅ møte deg vettu ;D husk å ta med de pennene da! neida xD

Mr.Mag
5th April 2006, 20:23
Ehe....
EHEHE....!

*Pass dere for en trønder som sannsynelig kommer til og sprenge japantorget og outland og andre japanier....*

Det betyr rett og slett av jeg vill være med..

ciliee
5th April 2006, 20:28
he-hey..

kan jo hende man kan ta seg en tur.. n_n

..om hukommelsen tilsier det.
såvidt jeg vet så skal jeg intet den dagen..

..men sett likevel opp "kanskje" ettersom hukommelsen ikke alltid samarbeider..

Gammis
5th April 2006, 21:56
jeg og Zaikon kommer kansje, tror vi klarer å komme oss innover.

SoulSeth
5th April 2006, 22:06
Ehe....
EHEHE....!!!!!!!

*Pass dere for en trønder som sannsynelig kommer til og sprenge japantorget og outland og andre japanier....*

Det betyr rett og slett av jeg vill være med..

Kommer denne trønderen til å være i Oslo når dette skjer, eller snakker vi om et langdistanseangrep?

Strangle
5th April 2006, 22:35

Skyte på hverandre med laser eller gummikuler? :P Det siste er det mest morsomme, men man kan få blåmerker på steder man ikke har muskler ganske fort.

Toby Christ
5th April 2006, 22:44
Ojda?

Dette var jo et utrolig godt forslag. Den ene påsken jeg ikke er borte skjer det noe viktig! Jeg skal komme hvis ikke det roter så fælt med forelesningene på Deichmanske.

Pilsen høres tiltrekkende ut. Stryk det. Meget interessant, sofistikert og voksent...mhm!

Mayu
6th April 2006, 00:04
ZOMG, SOULSETH BESØKER OSLO.

..asdsdfgds damn. Jeg er ikke hjemme før i 10-11tiden på den lørdagen tenker jeg. Er det bare den dagen du blir der? :o

Alchemist
6th April 2006, 00:27
hm... er outland opent da, siden jeg sitter hjemme aleine hele påsken å tenkte å ta meg en tur ned for å kjøpe noe mer manga. kansje jeg skal ta turen den dagen, jeg får se.

Tenketingen
6th April 2006, 12:54
Kommer mest sannsynlig :3

er ikke lange avstanden fra meg uansett (hvis ikke jeg er tvungen på hytta ellns.)

SoulSeth
6th April 2006, 13:05
ZOMG, SOULSETH BESØKER OSLO.

..asdsdfgds damn. Jeg er ikke hjemme før i 10-11tiden på den lørdagen tenker jeg. Er det bare den dagen du blir der? :o

Nei hele helgen, men jeg drar tidlig på søndag....

Mr.Mag
6th April 2006, 15:03
Kommer denne trønderen til å være i Oslo når dette skjer, eller snakker vi om et langdistanseangrep?

Mohahaha :X
I`m suppose to tell ya that??!

...ehe..Neida, denne trønderen sitter vell i kjellerstua si og filosoferer når dere andre møtes og har det kjempeartig og tar dere en iskald pils ute i varme sola og slikt..

Gammis
6th April 2006, 17:37
som Alchemist lurte på, er outland og de andre stedene åpne påskeaften da?

SoulSeth
6th April 2006, 18:23
som Alchemist lurte på, er outland og de andre stedene åpne påskeaften da?

Ringte Outland (på Jernbanetorget) og de skulle ha åpent til fire, mens Megazone skulle ha åpent til elleve.

FoxFenris
6th April 2006, 20:21
Noen som vet hva Magazone sak tingen koster?

SchiZo
6th April 2006, 20:39
Noen som vet hva Magazone sak tingen koster?
Hvis vi skal skyte hverandre med lasere; 90,- pr. person.
Ellers er det 10kr for en "credit" på spilleautomatene.

Manji
7th April 2006, 15:27
Jeg skulle gjerne vaert med, men da sitter jeg desverre paa flyet hjem fra japan><
faar haape det kan bli arrangert et treff litt senere naar jeg har kommet meg hjem.

Grimlord
8th April 2006, 20:17
høres fint ut, det treffet. skulle gjerne finne ut hvem jeg omgås med her på japani.no.

kaw
8th April 2006, 20:56
skriv p&#229; meg da, siden den dagen kan jeg! hvis det ikke regner eller er tornado ute da, s&#229; kommer jeg!

Jarlaxle
10th April 2006, 20:41
Hmmm... Kanskje jeg skal bli med, må jo nesten inn til Outland den dagen uansett (og pils ideen var jo ikke dum). Meee, må tenke litt på det, kommer tilbake med min endelig avgjørelse på fredag.

Toby Christ
10th April 2006, 21:39
It is decided, Toby Christ kommer garantert til å være der.

Klokken 13:00 hørtes bra ut. Og jeg ser særdeles fram til pils.

SchiZo
10th April 2006, 21:58
Hei, vi glemte den obligatoriske sushi-torturen på de som ikke har spist sushi før! Uh, hva jeg prøver å si er; sushi et alternativ til mulige aktiviteter, hm?

Jeg stemmer for at Japani.Norway oppretter et øl-crew!

Toby Christ
10th April 2006, 22:55
H&#248;rtes John-toddy* ut sp&#248;r du meg.

Men hvis vi sier at det er alternativ fremfor obligatorisk s&#229; unng&#229;r vi &#229; skremme bort tassene...jeg mener...de andre.

* = John-toddy betyr...&#229;neidu, denna blir en hemmelighet for de store.

Jarlaxle
14th April 2006, 16:04
Har bestemt meg: jeg kommer! (hvis det fortsatt blir noe av det da... vært stille om treffet her i det siste...)

n@ruto-kun
14th April 2006, 17:13
rawr; men skulle det bli mulig med no cosplay XD? schizooo :33 joo! <3

Thamus
14th April 2006, 19:14

I agree!

Jeg er ikke heeelt sikker angående i morgen.. jeg må jobbe, og jeg vet ikke når butikken stenger. Og jeg må videre på kvelden... men jeg håper på en liten tur innom.

I will send thee a message Tobybåååi!

Gammis
14th April 2006, 21:47
jeg og Zaikon kan ikke komme..

Grimlord
14th April 2006, 22:30
hvor er det treffet skal holdes ? Outlands-butikken ?

Antony
15th April 2006, 00:14
hvor er det treffet skal holdes ? Outlands-butikken ?
Vel, det er vel selve møtestedet, ja. Vi skal nok ikke være på Outland hele treffet, men det er altså der vi møtes/samles. Kl. 13:00...ca.

Blir jo hvertfall Japantoget. Får se om det blir noe Megazone.

Zabuza
15th April 2006, 00:35

Kan ikke si nei til den ideen der :P

(Alder har ingen ting å si! :p (Og venligst ikke spør men noe om d jeg sa :D))

Men jeg kan ikke komme da :s Men hvis dere venter i 1-3 år så er jeg der uansett ^^ Vil flytte til Oslo senere i livet ;)

Toby Christ
15th April 2006, 01:52
I will send thee a message Tobybåååi!

Roger det!

Jeg stemmer for at Japani.Norway oppretter et øl-crew![/SIZE]

Oh, oh! Kan vi ha en kåring av beste lyse og mørke läger? I want to test-drive!

Ahoy, see y'all tammorreah!

ciliee
15th April 2006, 02:05
*host, kremt, hark, dø*

...hmm.. lite trolig at jeg dukker opp.. med mindre jeg blir brått frisk igjen. Lite trolig.

..tro meg. det er for deres egen sikkerhet. ikke bare fordi jeg er syk. men jeg ser ikke helt sunn ut når jeg er syk.
broren min sa det så ut som om jeg var iferd med å dø.
så dere kan jo tenke dere..

Antony
15th April 2006, 11:57
Kaster meg selv ombord p&#229; trikken n&#229;, om en 20 minutters tid. Kommer ca. en halv time f&#248;r selve m&#248;tetiden, men det f&#229;r s&#229; v&#230;re. Tenker det er andre enn meg som ogs&#229; er litt tidlig ute?

~~Sees, folka!

SchiZo
16th April 2006, 10:02
Referat fra treff; Planleggning er en fin bil, det samme er det &#229; klare &#229; ta avgj&#248;relser, sushi er umulig &#229; f&#229; tak i p&#229; en l&#248;rdag som er klemt imellom div. h&#248;ytidsdager, megazone er g&#248;y, pluss at de har stoler som er usannsynligt lett &#229; dette av, mint-servietter eier, &#229; f&#229; schizo i fosterstilling mens det skriker etter mamma er egentlig ikke slik en stor bragd, sm&#229;gutter med tvilsomme haker VIL bli bef&#248;lt p&#229; nevnte omr&#229;der p&#229; ufint vis, Toby + Thamus + &#248;l = sabla god id&#232;, og sist, men ikke minst; &#216;l-crew eier dere alle :3

madcow
16th April 2006, 10:45
shush you.

Antony
16th April 2006, 12:57
SoulSeth var uten tvil den verste n&#229;r det kom til &#229; bef&#248;le min fine, tiltrekkende hake. Han levde seg virkelig inn i rollen som en k&#229;t fyr som faktisk har en liten ting for sm&#229; jente-gutter og haker, med "sprekk" i. Eller....kanskje det bare er s&#229;nn han er? >(

SoulSeth
16th April 2006, 14:35
Kanskje, kanskje ikke? Though I do admit that I am a nasty fellow.

Anywhoo, syntes treffet var meget koselig; det kunne kanskje kommet flere enn 8 stykker tilsammen, men jeg klager ikke.

L&#230;rte ogs&#229; at det &#229; v&#230;re 2 meter h&#248;y er ikke akkurat id&#233;elt n&#229;r man har laserkrig i megazone ^^

Toby Christ
16th April 2006, 19:37
Et morosamt treff, kanskje dagens h&#248;ydepunkt var &#229; teste drapsinstinktene i megazone. :3 (we are the champions)

Ogs&#229; aktivitetene etter m&#248;tet var gode, dog jeg skulle advart dere om min svekkede motstandsdyktighet mot ...tuborg og rignes. DX

Spesielt g&#248;y &#229; m&#248;te nye medlemmer, som jeg h&#229;per virkelig kommer neste gang ogs&#229;, but until then may the wallet be with you. Always.
(jeg glemte lommeboken min)

Thamus
16th April 2006, 20:19
Jeg koste meg stort den lille stunden jeg fikk v&#230;rt med dere ^^

H&#229;per at jeg f&#229;r v&#230;rt med p&#229; hele neste treff.. og at det ogs&#229; da blir Megazone. Jeg pleier &#229; eie vennene mine, men sist jeg var der var vel p&#229; barneskolen (om vi glemmer en gang, men da var jeg ekstremt fyllesyk s&#229; det teller ikke) s&#229; det kan bli spennende ;p

Og Toby, vi deler den svakheten, og det vet du.. faren til Anna (damen jeg dro til etter &#229; ha forlatt dere fordi hun var syk og fortjente oppmerksomhet) presterte &#229; tilby meg mere pils. Og hvem kan vel si nei? (er det gratis er det greit vet')

Men neste gang m&#229; alle komme, huske p&#229; lommeb&#248;kene sine (ev.v&#230;re over 18? :P) og akkurat ha f&#229;tt l&#248;nning. S&#229; kan vi ha k&#229;ring av "beste lyse og m&#248;rke l&#228;ger" i god &#248;l-crew stemning.

Jarlaxle
16th April 2006, 20:33
Jeg hadde det kjempe hyggelig, selv om det kanskje ikke virket sånn (jeg er en veldig stille person som sier nokså lite, så det kunne kanskje virke som jeg satt og kjedet meg(men det gjorde jeg ikke!!)). Var veldig gøy å møte litt folk og ta en pils med folka, men litt synd at alle sushi stedene var stengt.

n@ruto-kun
16th April 2006, 21:57
det var koselig daaa XD
og du likte de mint-serviettene huh, schizo ;D

rawr

JAPANI TREFF FTW <3 og soulseth daa, du må ikke bo så langt unna D;... OG! du glemte pennen ;__; jk xD

Jeg hadde det kjempe hyggelig, selv om det kanskje ikke virket sånn (jeg er en veldig stille person som sier nokså lite, så det kunne kanskje virke som jeg satt og kjedet meg(men det gjorde jeg ikke!!)). Var veldig gøy å møte litt folk og ta en pils med folka, men litt synd at alle sushi stedene var stengt.

jaa du var altfor stille! XD men fint du hadde det koselig da ;3