PDA

View Full Version : DNM: Kagami

Mette
2nd April 2006, 21:50
http://www.mettesart.com/naruto/dnm/kagami_blue.jpg

Tria tusjer og prismafargeblyanter, hvit penn og hvit blyant.

Antony
3rd April 2006, 00:22
Woah, nice n_n
Igjen har du klart å få fargene helt perfekt og highlights og skygger var på topp!
Vet ikke helt, men jeg kunne liksom sett for meg henne med en annen farge på håret, men klarer ikke helt komme på hvilken.

mats
3rd April 2006, 08:35
Pent og veldig gjennomført!

Som vanlig. keep it up!

Aznakh
3rd April 2006, 12:25
.... Skulle ikke hatt en "Mettes tegnetråd" elns så mange tegninger som du poster? Såklart da en tråd hvor kun du poster bildene, og en tråd for kommentarer og slikt eller noe?

Du lager mye fint for tiden, det setter jeg (vi) pris på, men det blir så myyyyeee...

Tajshin
3rd April 2006, 15:01
.... Skulle ikke hatt en "Mettes tegnetråd" elns så mange tegninger som du poster? Såklart da en tråd hvor kun du poster bildene, og en tråd for kommentarer og slikt eller noe?

Du lager mye fint for tiden, det setter jeg (vi) pris på, men det blir så myyyyeee...
Personlig synes jeg det er mye bedre at hun gjør det slik hun gjør nå. Det blir mye lettere å ha oversikten om det gjøres slik kontra 'en telletråd' for bilder og for kommentarer.

Og mye? Qué? Kunst av denne klassen kan da alle sette pris på? ;D

Toby Christ
11th April 2006, 23:37
Bravissimo!

Denne kan jeg virkelig føle er riktig. Håret og kjolen har virkelig forsterket inntrykket av det senkende/synkende temaet i fargene. Har du forresten laget henne til en serie eller historie? Igjen, utrolig vakkert.

Mmm, jeg mener å huske at kagami betyr speil?