PDA

View Full Version : Treff Kort varsel, men allikevel... Et lite treff imorra

kohaku
29th March 2006, 17:40
Ja, jeg og jouunin skal da møtes i byen imorra og vi tenkte at det var like greit å samle noen folk og ha et lite treff. Og jeg antar at siden lærerne skal streike imorra så slutter alle som vil bli med rundt 1200 tida? Så alle som vil være med, vær så snill si ifra, neh? Takker! ^^;

Mr.Mag
29th March 2006, 17:42
I hvilken by?

kohaku
29th March 2006, 17:43
Sorry mate..Oslo...

FoxFenris
29th March 2006, 17:44
Jeg kommer hvis det er streik hos oss også...men jeg tviler.

kohaku
29th March 2006, 17:45
Det er streik på alle skoler over hele landet fikk jeg beskjed om...

FoxFenris
29th March 2006, 17:51
Det er streik på alle skoler over hele landet fikk jeg beskjed om...
Vi har ikke fått vite noe o_O...

kohaku
29th March 2006, 17:54
Jeg fikk vite om streiken idag og læreren sa at alle lærerne på skoler over hele landet skal streike... :P

Mr.Mag
29th March 2006, 17:58
Trondheim er en svært asosial by når det kommer til slikt...buhu.

Melkerullpushern
29th March 2006, 18:25
Ja, jeg vil at lærerne skal streike. Men siden våre lærere er så kjipe kommer de ikke til og gjøre det, ja Trondheim er en asosial når det kommer til slikt.

Appropos streiking, husker fra 7. da læreren vår skulle streike i en halvtime. Han sa vi måtte være tilbake da, ingen giddet å møte opp.

kohaku
29th March 2006, 18:26
Ja, jeg vil at lærerne skal streike. Men siden våre lærere er så kjipe kommer de ikke til og gjøre det, ja Trondheim er en asosial når det kommer til slikt.

Appropos streiking, husker fra 7. da læreren vår skulle streike i en halvtime. Han sa vi måtte være tilbake da, ingen giddet å møte opp.

...Ja, det var fint det... -_-

Gusj
29th March 2006, 18:48
Her hos oss drar alle lærerane til Butan (eller nokke sant) i morga, og vi får innleide vakte.....det va den fridagen, streiken hjelpe ikkje på vaktene.
(Måtte berre informere folket om det sia alle andre snakka om streiken.)

Men e kan såklart uansett ikkje til å komme sia e bor i Ålesund.

Antony
29th March 2006, 20:06
Har nok ikke muligheten til å dra nei. Fortsatt blakk som ei lus /o/
Thank God for the streik.

Thamus
29th March 2006, 21:36
Æsj, de setter selvfølgelig streiken på en dag hvor jeg må jobbe med prosjekt uansett, fordi om jeg ikke gjør det blir det ikke ferdig >=(

Men det kan hende da.. mirakler kan skje, og kanskje jeg er ferdig til før 12 ;P

jouunin
29th March 2006, 22:52
Streiken gjelder ikke oslo-skolen har jeg fått vite av mamma nå, som er lærer, men jeg kommer rundt halv 3 til byen.. møtes man på outland jernbanetorget da?

FoxFenris
29th March 2006, 23:00
Streiken gjelder ikke oslo-skolen har jeg fått vite av mamma nå, som er lærer, men jeg kommer rundt halv 3 til byen.. møtes man på outland jernbanetorget da?

Thats lame :( jeg vil ha streik!!! ... vel da tviler jeg på at jeg kommer, og hvis jeg kommer så blir jeg ikke veldig lenge.

Anyia
29th March 2006, 23:27
...jeg venter til neste treff, jeg.. o.O kan, men venter..

Streiken gjelder ikke oslo-skolen har jeg fått vite av mamma nå haha~ bra jeg ikke bor i Oslo, da xD

DypHal
29th March 2006, 23:42
Streiken er ulovlig, så det er jo ikke sikkert alle lærerne gidder. Jeg tar meg forsåvidt fri fra alle mine tre timer, da èn tredjedel av lærerne jeg har den dagen streiker, og de to andre vet jeg ikke.

kohaku
30th March 2006, 06:19

Yess, Outland, Jernbanetorget... ^^

Imbefalath
30th March 2006, 07:12
Psj, streik. Hva skal det være godt for? Lærerne på min skole har aldri streiket i de 9 årene jeg har gått der. Uansett; jeg er ikke hjemme før ni på kvelden.

Melkerullpushern
30th March 2006, 16:27
Deilig å få dra hjem 11:40 (friminuttet begynner da). Egentlig skull jeg ha tysk klokken 13:15 fordi tysklæreren vår ikke er med i fagforening. Ingen giddet å vente i nesten 2 timer på tysk. VI dro hjem sammens med resten av skolen. Hele skolen ble ferdig samtidig, vi hadde den digre snøballkrigen. Skal vedde på at 2/3 av skolen var med, dritt artig.

Mr.Mag
30th March 2006, 16:41
Da jeg gikk på ungdomskolen (Huseby) klarte lærerne på en eller annen måte holde oss opptatt når det var streik. Enten var det 'plutselig' masse lekser man måtte gjøre, eller så kom den uoffisielle prøven dagen etter. Forbanna...ja.

Men på VGS har man ikke lekser :) Alt jeg gjør på skolen er og skrive musikk, spille kort og prate om anime :D