PDA

View Full Version : Sasuke og Hinata - tetid

Mette
29th March 2006, 01:49
http://www.mettesart.com/naruto/dnm/sasuhina_tea.jpg

Rask Tria tusj tegning jeg tegna idag mens jeg så på Invader Zim. Damn Ninja MUX inspirert.

Også noen skisser her som jeg tegna mens jeg var brisen på lørdagen. Hyuuga stuff.
http://www.mettesart.com/temp/hyuugas1.jpg

Shikaru
29th March 2006, 07:13
Likte den øverste veldig godt.
kjempefint fargelagt, og en livlig følelse i bildet.
syns jeg ihvertfall.

Antony
29th March 2006, 08:36
Oi,oi! Utrolig søt og fin tegning.
Veldig fin følelse i bildet, og streken din er liksom så fin. Sinnsykt bra fargelagt også ^^

Ikke det at røyken som stiger opp av koppen så veldig overbevisende ut ;p

Vadjro
29th March 2006, 11:32
*smelt*Næææ, så søtt. Du er kjempe flink til å fargelegge
…Sasuke looks so careing*smile*

mats
29th March 2006, 14:53
"Knis"
-Brisen? hehe!

king of sharingan
29th March 2006, 15:14
bra som vanlig du bare overgår og overgår deg selv hele tiden
ps: anyone missed me?:P

Mette
29th March 2006, 16:25
"Knis"
-Brisen? hehe!

Ti still, Spongebob ;) Det var på fredagen jeg var full! Og hva annet kan en vente seg når du pusha Ringnes på meg hele dagen?

Mr.Mag
29th March 2006, 18:05
Det er mye som skjer uoffisielt her skjønner jeg...(ja...jeg vill vite det :D)

Men mette, nydelig tegna.

Aimenaru
29th March 2006, 19:43
oioi så pent!! As exspected^^ men jeg ville ønsket litt mindre munner^^ så vil de ligne mere på originalene, men bare bra å prøve no nytt^^ Stå på!

Tajshin
30th March 2006, 02:53
Hvor brisen var du egentlig? Utrolig stødig hånd ihvertfall.. :p

Og nå kan du poste et "dette tegna jeg når jeg var helt smashed"-bilde. :--D

Mette
30th March 2006, 06:38
Den første var tegna i fullstending edru tilstand. Så jeg har ingen unnskyldinger for hvordan torsoen til Sasuke blei.

Og skissene? Vel, spør Mats siden han visstnok veit alt om hvor full eller hvor lite full jeg har vært til tider.

Og nei, dere vil ikke se noe jeg har tegna når jeg har vært sørpe full. Da tegner jeg bare fæle ting med en fæl strek. ._.;;

SchiZo
30th March 2006, 12:13
Ti still, Spongebob ;) Det var på fredagen jeg var full! Og hva annet kan en vente seg når du pusha Ringnes på meg hele dagen?
Timmy Gresshoppe var morsommere!

Uansett, Mette blir aldri full.. hun blir bare.. uh.. Mette er ikke menneskelig når det kommer til alkohol, så og si samtlige i crew kan nok underskrive på det. Men, vår kjære Queen of Tequila har en rimelig stødig hånd, selv under påvirkning av legale rusmidler. Spørsmålet jeg sitter igjen med nå er; på skisse #1, prøver Mai å dra en sovende Hinata løs fra Hiashi?

Falt forøvrig for gjenskinnseffekten du lagde på overdelen til Hinata bildet av Sasuke og Hinata. Pent :)

Huh, hva skjedde med "oss som tegner i fylla FC"?

Mette
30th March 2006, 13:50
Superman og Louis Lane ftw! >.</

Vel, Mai er mer i retning "Veslejenta di vil klemme deg! HUGS y00!" Men Hinata er nok litt sm&#229;klengete p&#229; doom daddy, ja. Kan tenke meg hu var ei skikkelig kosejente som lita, helt til hu pent blei l&#230;rt til &#229; daske til folk med chakra istedet ._.

Og fillern, jeg m&#229; finne fram "Fredrikstad!" skissa mi og tegne den opp igjen. Og dansende p33r.

mats
31st March 2006, 08:38
Nei du var ikke full.

Bare på fredag som du sa.

Jeg heter Mats!

Mayu
31st March 2006, 14:27
Denne var bare nydelig <3 *misunne farginga di* liker pairinga Sasuke og Hinata du, eller hva?

Og skissen.. yay for Hyuuga familien! Hadde bare Neji også vært inkludert hadde den vært perfekt i mine øyne :o
Og du tegna det der i fylla? Skulle vært artig å se hva du tegner når du virkelig er full da, ja XD

Om du uploader på deviantart etterhvert kommer jeg uten tvil til å legge den i favoritter!