PDA

View Full Version : Conspiracy: Sariel

Mette
28th March 2006, 18:35
Jeg og SchiZo jobber nå og da på vårt eget prosjekt, Conspiracy. Vi har ni engler som er med, og jeg liker å tegne dem nå og da. Her er en av dem, Sariel.

http://mettesart.com/conspiracy/sariel_new.jpg

Hans første design var mye mer barnslig, og jeg synes dette her var artig. Og hvitt... vel, det kan diskuteres om den fargen passer han.

Tegna uten blyant, blekka med en ballpoint penn, og jeg lånte noen triatusjer av SchiZo for huden. Håret hans skal være mer blåsvart, just for the record.

Aimenaru
28th March 2006, 21:37
Oi! Han var kuul^^ Likte klærne veldig godt, og fargene passer, Men håret trenger litt mere volum, hvis han ikke har masse gele da^_^
Keep up the good work!

Antony
28th March 2006, 21:43
Veldig fin karakter du har der, Mette.
Drakten var vel kanskje litt....spesiell, men det var forsåvidt ganske fin, og fargene passet maksimalt. Men det var et eller annet ved håret som får det til å virke litt "urealistisk". Det er liksom veldig stivt og rett ut.

Er det ikke forresten minimalt med plass til "utstyret" hans? o_O Eller er det bare meg? :3 EDIT: Nei, glem det. Jeg så litt nærmere på det, og det virket ganske normalt likevel.

mats
29th March 2006, 08:11
Den var en fin tegning!

Men oi! er det en mann!?

Mette
29th March 2006, 08:14
Sariel er mann ja! Den mest amorøse av englene og, faktisk. Og kan ikke synge for fem flate øre.

Og han bruker sinnsykt mye gele i håret sitt.

Aimenaru
29th March 2006, 19:45
ja nå forstår jeg^^ gele mhm8D Gleder meg til å se de andre englene!
Og, ja en liten skryt: Jeg elsker hendene! veldig brae laga^^

mats
3rd April 2006, 08:42
Sariel er mann ja! Den mest amorøse av englene og, faktisk.
..Og han bruker sinnsykt mye gele i håret sitt.
..Og kan ikke synge for fem flate øre.

Mann? -Check

Amorøs? eh.. -Check

Engel? -Check

Gele? -Check!

Kan ikke synge? -False! -Denne karakteren er IKKE basert på moi!

Mette
3rd April 2006, 09:39
Når har jeg noensinne sagt at Sariel er basert på deg? ._.