PDA

View Full Version : En god venn...

FoxFenris
17th March 2006, 00:13
Vel, siden Kirigakure_jutsu ikke har gjort det, så gjør jeg det^___^;
Det har seg sån at Kiri sendte meg en liten tegneserie hun har tegnet ut i fra de kommentarene vi har skrevet til hverandre. Så jeg syntes jeg skulle dele den med dere.
Hvis jeg ikke tar helt feil er grunnen til kommentaren hennes noe som skjedde på det siste treffet. Jeg skulle skrive en melding for jouunin (siden jeg tvang han til å bli lengere på treffet), noe som ikke gikk så utrolig fort -_-;. Kiri syns vel jeg var veldig treig til å skrive:P

Så her har dere tegningen (Tegnet av Kirigakure_jutsu)
http://image.dirtyworker.com/viewer.php?id=2971Veronicategning-tegneserie2.JPG

Toby Christ
17th March 2006, 11:17
Haha, den var skøyal.

Dere burde følge opp med en fortsettelse, slike små konflikter lager de morsomste vennskapshistoriene!

Antony
17th March 2006, 16:37
Hihi, den var veldig morsom ^^
Veldig bra tegnet også, men teksten i snakkeboblene kunne gjerne vært enda litt tydligere. Nei, du skriver ikke stygt, men hvis du hadde markert den med sterkere svart farge.

Enig med Toby: Det burde komme en fortsettelse.

Kamashi
17th March 2006, 20:30
Tihi~søt fortelling, venter i spenning på fortsettelse.8D

Aimenaru
19th March 2006, 17:00
hahahaha! den var søøt og morsom, likte katteørene!

Vadjro
22nd March 2006, 18:55
Næææ, så godt at dere likte den:ja: *klappe pusekatt Takatshi_Sumari på hodet* Det var han som fant på alt sammen... Så hvis dere skal ha en fortsettelse så er det han dere må mase på.

*rødme*folk likte tegneserien jeg tegna, å så fint... de syns den var morsom.hjertesukk..hmm*suller seg vekk til et eller annet sted*

Aimenaru
23rd March 2006, 15:41
*mase på takatshi_sumari *

give me more^^