PDA

View Full Version : Half a person..

SchiZo
8th March 2006, 01:24
..har ingenting med bildet å gjøre, annet enn at låta ble spilt i 80% av tiden det tok å tegne det. (The Smiths - Half a person. Hør den. Den er diggbar.)

Sære fakta om bildet;

Begynte som en tilfeldig dodle av et ansikt. Plutselig dukket det opp et .. knallrødt skjerf. Som tilfeldigvis er hva Mats pleier å gå med. Har man prøvd å tegne (den überkule) skinnjakka til Mats? Nei. Ok, kjør på. Javel, det ble Mats, bare uten hodet til Mats :|

Tidligere nevnte person begynte forøvrig å dodle på en bakgrunn til bildet tidligere i kveld og la grunnlag for layouten. (HVILKEN layout?!) Men.. nå suger jeg så hardt og voldelig i å lage bakgrunner at evt. spor av en brukbar bakgrunn ble slått, hardt og brutalt, ned i gjørma.

Painter IX, Wacom Graphire, ca. 3 timer tilsammen.

Sensei
8th March 2006, 01:28
Tøff!! \o/
Tegningen er genial. Med en gang jeg ser tegningen minner hodet (det vil si håret og det lille vi ser av ansiktet på) meg litt om den ene gitaristen i Pierrot. Selvom han, som de fleste andre, ofte forandrer på sveisen.

Men i alle fall, veldig tøff tegning ^^

mats
8th March 2006, 09:20
Oh Yeah! -Flott bilde!

Jeg synes bakgrunnen funka fint, du redda drodlinga liksom.
Hvis du suger hardt og voldelig når det kommer til bakgrunner, omg! hva gjør jeg da?

Takker for komplemanger på klærne, men du har gjort jakka mye kulere!
Og ja; Half a person er en helt fantastisk låt, kanskje du skulle legge bildet ut på: The Illustrated Smiths (http://www.headstaggers.com/smiths/)?, og heve snittet litt der.

Antony
8th March 2006, 09:40
Tøff!! \o/
Med en gang jeg ser tegningen minner hodet (det vil si håret og det lille vi ser av ansiktet på) meg litt om den ene gitaristen i Pierrot. Selvom han, som de fleste andre, ofte forandrer på sveisen.

Haha, helt ening, Sensei. Enten han eller vokalisten i HYDE.
Men, SchiZo. Genial tegning. Fargene var helt perfekte til følelsen som tegningen gir. Dette har du fått til veldig bra. I like very much.

Way to go, girl (eller er det mann denne uken) =/

Sensei
8th March 2006, 09:49
Enten han eller vokalisten i HYDE.Han heter Hyde :P

SoulSeth
8th March 2006, 11:11
Som jeg sa før 'Mats ble lagt til', veldig flott tegning ^^

Syntes du fikk til bakgrunnen meget bra, den gir en fin og 'moody' følelse.

Aimenaru
8th March 2006, 16:48
kuult!!^^ Bra bilde, og bakgrunnen var genial! Jeg likte spenningen i bildet^^

Digoru
8th March 2006, 17:44
bra bilde :3
flott tegnet ^^
*ta på skjerf*

Tajshin
8th March 2006, 18:01
Det eneste jeg ser på bildet er ansiktet hans og beltet. Verken skjerfet eller jakka er synlig på den tafatte unnskyldningen av en skjerm jeg sitter ved. :|

Har et kontrastforhold til å gråte av her, men ansiktet og beltet var jo fint! Keep it up! :--D

Kotetsu
9th March 2006, 11:35
Bakgrunnen er mer synlig en selve personen:riight: . Jeg ser: hvit ansikt, stor mørk kropp (klær), dødsbra bakgrunn og langt snodig hår.<_< . Av en eller annen merkelig grunn kjennes det ut som noen heller is nedover ryggen min. Kjempe kul tegning;)