PDA

View Full Version : Manga Chapter 217: Hole in my Heart (spoilers)

Jarlaxle
3rd March 2006, 07:54
Da var kapittel 217 av Bleach ute på diverse nettsider (*host-bleachtv-host*), og det var igrunn ett greit kapittel.

Slik jeg ser det så er det igrunn bare 3 ting som utgjør essensen av dette kapittelet, mens resten av sidene bare bygger opp til dette. Først så har vi det at familien (og Rukia), naturlig nok, savner og er urolig for Ichigo. Andre litt spicy detaljen var at Vaizard'ene viste alt om både Aizen, Arrankar og Hougyoku, noe som kanskje kan bety at de har spioner inne i SS...? Og det siste, og definitivt beste med hele kapittelet, er jo at Ichigo blir send til sin egen "Spiritual World" for å sloss mot Hollow-Ichigo!! Neste kapittel kan bli veldig tøft!!

Shadowleaf
3rd March 2006, 08:23
Ja, dette var et greit kapittel.

Jeg lurer nå på om ikke Vaizardene faktisk er en gruppe som vil kjempe i mot Aizen og hans arrankarer, og at de vil samle så mange potensielle Vaizarder som mulig for denne kampen, fordi de muligens er de eneste som har nok kraft til å kjempe mot Vastoorodene.

Meget spennende slutt også. Gleder meg til neste kapittel.

Thamus
3rd March 2006, 10:05
Jeg nøt hele kapittelet veldig mye. Jeg har savnet den gode Bleach humoren, til konrast til den som var i de to filler episodene jeg så (før jeg gav opp animen, inntil den følger mangaen igjen)

Jeg begynner også å lure på hva det er som skal skje i neste chapter. Jeg synes også denne slutten var meeget lovende. Hollowen til Ichigo virket ikke det minste redd, så jeg er spent på hva det er Ichigo må gjøre, og hvorvidt han kan klare å gjøre det.

Og det virker logisk med at Vaizardene også vil kunne stå opp mot Aizen og hans Arrancarer, som løvet har pekt så dristig ut før meg.
Det er på den måten de tjener på å hjelpe Ichigo, selv uten at han i utgangspunktet vil "bli med dem".
Det jeg ikke skjønner heeelt er hvorfor de ikke deler krefter med Soul Society (synes SS var en smule spesiell forkortelse å velge, har for mye historieundervisning til å bruke den uten å knise :b ). Tror det reglerett er en prinsipp sak, og at Soul Society ikke godtar Vaizarder, og kanskje til og med klassifiserer dem som Hollows?

Sensei
3rd March 2006, 13:20
Aiai... NÅ gleder hvertfall jeg meg til neste ukes kapittel! Hoho.

Jeg er egentlig veldig enig med det som har blitt nevnt av løvet. For i og med at de virkelig sterke Arrancarene ikke har blitt brukt enda, så lover ikke det bra for SS. Så er nok ikke umulig at det bare er Vaizardene som kan ta opp kampen med dem.

Ichigo vs Ichigo blir nok rimelig heftig ^^

Antony
7th March 2006, 21:48
Vel, nå har jeg endelig kommet meg helt opp til kapittel 217 av Bleach mangaen, så da kan jeg også begynne å poste i manga delen.

Dette var et ganske bra kapittel.
Det jeg tipper som kommer til å skjer er vel at Vaizardene vil ta opp kampen med Aizen og Arrancarene hans, i likhet med dere andre. Vi har vel ikke sett Vaizardene kjempe med full styrke enda, så det kan jo godt hende at de faktisk kan ta opp kampen med Aizens mektigste Arrancarer. Det blir ekstremt spennende å se fremover nå, dere ^.^

Enig med Sensei - Ichigo vs Ichigo blir veldig spennende å se. Hete saker =)