PDA

View Full Version : Event Worldcon 2007

Thamus
24th February 2006, 15:02
Jeg kom over en reklameplakat ved Outland, som kanskje flere av dere har sett. Det skal arrangeres en tur til Japan i 2007 for folk som er interesserte i Fantasy & Fiction, anime/manga og cosplay.
Personlig fikk jeg veldig lyst til å være med når jeg leser om infoen, og jeg tenkte å dele det med flere her.
Jo flere jo bedre vet' ^^

Problemet mitt overfor turen er at den er litt sent. Jeg vet ikke helt om den klaffer i forhold til når studiene mine begynner og slikt. (ettersom jeg hadde tenkt å begynne å studere etter sommeren 2007)

"Turen er planlagt å vare i to uker fra slutten av august 2007 til og med første uken i september 2007."

Prisen er heller ikke så ille, den er foreløbig satt på 16 000, men den kan stige til 18 000. Over det skal det visstnok ikke gå. (vi snakker 3 uker her)

All informasjon som er lagt ut hittil finnes på

http://yokohama.fandom.no/

NOTE: Det er fokus på at dette er av fans for fans, og ikke er en komersiell side. Jeg tar derfor sjansen på at admins lar denne linken stå :b

FoxFenris
24th February 2006, 17:16
Har også sett den plakaten ^^ og har veldig lyst å dra, men først må jeg se om jeg får spartopp nok penger. -_-