PDA

View Full Version : Angle thingy...

Jarlaxle
21st February 2006, 15:20
I en relativit kjedelig aerodynamikk forelesing idag, mens læreren snakket om fotoner som kunne gå bakover i tid, begynte jeg å tegne. Vanligvis ville jeg nok endt opp med å tegne en syyyyyk og relativt dårlig tegning av Super-Sheep (dont ask), men idag skjedde det noe! Jeg fikk til en tegning jeg nesten var fornøyd med!! (skisse er kanskje ett mer passende ord enn tegning i denne sammenhengen, men jeg føler jeg må få vist den frem før jeg, i ett forsøk på å fargelegge eller forbedre den, ødelegger den.)

http://img231.imageshack.us/img231/5669/cimg30010ob.jpg]

La meg bare si at jeg vet det ligner litt på en viss person fra Elfen Lied, men det er igrunn tilfeldig. Det er spisse alve-ører jeg har prøvd å tegne på henne, ikke horn. Det var meningen i begynnelse at det skulle være en drow med vinger, men jeg tørr ikke begynne fargelegge den, så den forblir nok sånn den er nå.

Jeg ser også nå i ettertid at hun ble litt for kraftig i overkroppen, en arm er lengre enn den andre, sverdene er litt underlig korte, hun mangler store deler av ett bein og man kan såvidt se formlene på baksiden av arket.

Noen tanker?

Tajshin
21st February 2006, 15:50
Angel?:P
Uansett, tøffe vinger :D

Jarlaxle
21st February 2006, 16:05
Angel?:P
Noooo!!! Skrive feil i overskriften!!! Ah... jeg gjøre det på nesten alle trådene jeg lager... :flau:

Aimenaru
21st February 2006, 20:47
Nice picture^^ Fine kurver og form på personen, lett å se hva det er, gode kontraster, litt vulgære vinger, men ellers veldig bra^^

Keep up the good work^^

Narutard#1
24th February 2006, 22:10
Søtt^^ Jeg likte formen på vingene=D requester en versjon i farger? ^_^

Jarlaxle
28th February 2006, 12:49
requester en versjon i farger? ^_^
Farge versjon kommer nok ikkt til å skje etter som eneste måtene jeg kan få farget den på er enten ved help av Paint eller ved bruk av de 3 kulepennene jeg har. Men tusen takk for positiv tilbake meldinger. :)

Satt og klusset på en liten skisse idag, da jeg plutselig bestemte meg for å prøve å gjøre den til en ferdig tegning. Som sagt så startet det som en skisse og det er derfor jeg har tegnet på ruteark (trengte hjelp for å få symmetrien nogelunde riktig). Klarte heller ikke bestemme meg helt om det er en mann eller en kvinne... Dessuten ble han/hun altfor lang og jeg orket heller ikke prøve å tegne noe som kan ligne på hender. Uansett, her er den:
http://img137.imageshack.us/img137/7582/cimg30020gv.jpg

Edit: Kan hende at jeg kommer til å prøve å få lagd en mer ferdig versjon av tegningen, men er ikke helt sikker.

Narutard#1
28th February 2006, 13:19
Den var kuul ^^ Jeg likte de bandasjene han har, det utgjorde mye av effekten;) Keep it up:DD

Aimenaru
28th February 2006, 14:46
oooooh^^ i would marry that one8D

Jarlaxle
28th February 2006, 15:51
Hater igrunn å bumpe min egen tråd to ganger på samme dag, men jeg ble faktisk fornøyd med en blyant tegning jeg lagde av kulepenn skissen. Take a look!!
http://img96.imageshack.us/img96/711/cimg30071pf.jpg

Eneste jeg igrunn har noe å si på denne er at jeg syntes vekten ble litt rar (igrunn hele den høyre hånden), og jeg burde ha tegnet på ett ark uten noe på baksiden. Selvfølgelig burde jeg hatt en scanner også, ikke ett gammelt digitalkamera.

Edit: hvordan i pokker klarer jeg å komme opp med så cheesy navn som "Blind justice" og "Lady Law"?!?! Jeg burde få bank bare pga det...

Aimenaru
28th February 2006, 21:35
ahhh8D kjempefiiiiiin^^ Jeg liker kurvene som du lager, veldig bra lagde!!^^