PDA

View Full Version : Lei jente

Imiya
16th February 2006, 18:26
I går kjeda jeg meg i norsk timen.(Ikke at jeg gjorde det i dag, sovna jo>.<) Men men.. Tegna.. Så ville jeg gjerne vite hva dere syntes om den?

http://i42.photobucket.com/albums/e329/Ayimi/Tull.jpg

Aimenaru
16th February 2006, 18:35
Aww^^ s&#229; s&#248;t hun var^^ Kunne kansje f&#229;tt litt slankere skuldre.. men ellers s&#229; var den kjempefiin^^

Imiya
16th February 2006, 18:59
Vet det med skuldrene.. Hadde ikke blanko med megP: Var litt sur når jeg fant ut at de var litt langeP: Jaja.. Tusen takketakk^^

Shikaru
16th February 2006, 19:53
Kritikk p&#229;g&#229;r: Hennes venstrearm ( h&#248;yere fra v&#229;r side ) var veldig kort, i starten trudde jeg den var kappa av.
Ansiktet var ganske kult, men passa ikke helt til kroppen.
Tegner du p&#229; den m&#229;ten ( stilen ) ville jeg foresl&#229;tt at du tegna litt mindre hals, samtiding som at du m&#229; fikse litt p&#229; skuldrene ja.
Pr&#248;v &#229; se deg selv i speilet ( note: Hjemme, ikke i norsktimen ) og se etter hvordan skuldrene ligger i forhold til resten av kroppen, og ca hvordan formene er.
Hoftene "sklei" desverre ikke helt inn til hvordan magen er.
Litt mer volum p&#229; kl&#230;rne hadde kanskje gjort seg.
Den "streken" nederst p&#229; gensern din er ikke helt rett eller hva? :3

&#216;velse gj&#248;r mester.
Det var en god start.

Imiya
17th February 2006, 07:49
Nei, streken var vell ikke så riktig neiP: Så det nå.. Uff, så masse feil>.< Kropper og klær er det jeg hater mest og tegne.. Vanskelig. Jaja.. Får øve meg! Tusen takk, nå vet jeg hva jeg hva jeg må trene på (;

Sharingan
17th February 2006, 09:13
Finfin, den selv om det regner kritikk *kjefte p&#229; andre*!

Shikaru
17th February 2006, 12:12
Såklart det "regner" kritikk når det er mye å forbedre seg på.
Veldig sjelden at en på 13 er ekstremt god på anatomi.

Imiya
17th February 2006, 13:57
Og jeg vet ikke hva anatomi er engang O.o Jaja.. Takk

Narutard#1
17th February 2006, 15:03
fin^^ Den var litt depressiv, alle s&#229;rene hennes og det...

tegning i norsktimen ftw \o\

Antony
17th February 2006, 17:18
Og jeg vet ikke hva anatomi er engang O.o Jaja.. Takk
Anatomi er liksom bygning og strukturen på et menneske/plante/dyr.
Menneskeanatomi er det du må jobbe med på denne tegningen.

Men nå over til selve tegningen.
Jeg synes det var en veldig god start, men det er en del små feil der. F.eks den armen som er skadet - den er veldig kort. Ja, som de andre sier ble skulderene veldig store.

Btw: Hva skulle den "pilen" midt på brystet forestille? :P

Lama
17th February 2006, 17:32
Synes tegningen var kjempefin jeg, men kroppen er for liten/tynn i forhold til skuldrene, halsen og hodet.. :) i hvertfall etter min mening ;) :P

Imiya
17th February 2006, 18:15
Anatomi er liksom bygning og strukturen på et menneske/plante/dyr.
Menneskeanatomi er det du må jobbe med på denne tegningen.

Men nå over til selve tegningen.
Jeg synes det var en veldig god start, men det er en del små feil der. F.eks den armen som er skadet - den er veldig kort. Ja, som de andre sier ble skulderene veldig store.

Btw: Hva skulle den "pilen" midt på brystet forestille? :P

Okey.. Takk, nå vet jeg det ogP:

Pilen? Erhm.. Ingenting med en gang jeg tegnet den. Men hun har sagt seg frivillig til og være et mål. Det er et slags spill. Folk skal skyte der pilen er, og den som treffer vinner liksom.. O.o Har virkelig dårlig fantasi! Men hun angrer nå som hun vet hva "leken" går ut påP:

Armen ble litt kort.. ja.. alltid en som blir for kort>.<

Aimenaru
17th February 2006, 23:25
Thats just what fantasy is^^

Man kan gj&#248;re s&#229; g&#230;rne tegninger som mulig^^ Jo g&#230;rnere, jo mere fantasi har du, og det er jo en bra ting^^